tomcse Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 16:15, skrev Anders Leipsland: Quote: Den 2002-10-21 15:48, skrev Komplett.no Salg: Med vennlig hilsen, Gutta i Komplett.no jeg håper (og tror) at du/dere ikke er hvem du/dere prøver å være. Og om du/dere er ansatt i komplett så håper jeg du/dere får sparken. ellers så er det vel bare å vente til moderator fjerner denne reklamen du/dere skrev her. Dette har vært et aktuelt tema fra før i forumet, og jeg kan ikke se at innlegget er kritikkverdig (tittelen på tråden er kanskje litt vel reklame-fiksert da). At Komplett.no nå informerer om tingenes tilstand også i dette forumet er bra mener jeg :smile: Lenke til kommentar
normal Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 thomask ikke for å være ekkel, men du har jo i lengre tid vært trofast komplett fanatiker og prøvd å uskyldiggjort dem i flere saker her på forumet over lengre tid vi andre reagerer på men ikke du. så det er ikke så interessangt å høre din mening når vi har fått det inntrykket. men forsøk heller å se dette helt objektivt og tenk nøkkelordene "flere kunder" når du leser gjennom komplett sitt hovedinlegg. legger du merke til noe nå, helt ærlig? [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-10-29 20:20 ] Lenke til kommentar
Mio Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg må si meg enig med Anders Leipsland her jeg. Synes Komplett selv kan reklamere for dette på sin egen webside. Tror de fleste brukerne på hardware.no sjekker web butikkene jevnlig for nye hardware duppe ditter :smile: og ville da sett infoen med engang. Komplett kunne jo oxo sendt ut en mail til kundene sine med om dette. Men uansett..er jo greit å vite om dette om det er fakta. Lenke til kommentar
dj_doggy Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 jeg bestilte varer for 4 dager siden fra komplett, og varen er fortsatt ikke behandlet, dette er for dårlig komplett, ellers er det ganske bra med komplett, utenom noen forsinkelser og noe dårlig kundeservice Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 hva er egentlig problemet ? her blir en god handling utført, komplett sier at de er forbi sine tidligere problemer og kan igjen levere varene fort og problemfritt. dette er til hjelp for oss som får enda et alternativ til webshop, en del av oss har vært skeptisk til komplett pga deres problemer nå, da hjelper det å vite at de er forbi det, og samtidig hjelper det dem pga de høster kanskje flere kunder.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Problemet er vel at visse folk her på forumet er veldig glad i å diskutere ( krangle) og lage problemer ut av det meste. Komplett sier ifra om hva de har gjort for å forbedre butikken sin, grei nok. Hva er vitsen med å starte en 3 siders krangel om dette? :sad: Stuppid ey! Lenke til kommentar
normal Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 19:03, skrev AzTm:hva er egentlig problemet ?her blir en god handling utført, komplett sier at de er forbi sine tidligere problemer og kan igjen levere varene fort og problemfritt.dette er til hjelp for oss som får enda et alternativ til webshop, en del av oss har vært skeptisk til komplett pga deres problemer nå, da hjelper det å vite at de er forbi det, og samtidig hjelper det dem pga de høster kanskje flere kunder.. at det fører til slike uttalelser som det der er jo AKKURAT grunnen til at vi reagerer. !!! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Tittelen var jo litt "ille" men det er jo ikke noe poeng i og mase sååå mye om Det da :smile: Se på det positive, de er ferdige med den treeeeeeeeeeeeege perioden de hadde :smile: Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 19:22, skrev Eskil87:Tittelen var jo litt "ille" men det er jo ikke noe poeng i og mase sååå mye om Det da :smile: Se på det positive, de er ferdige med den treeeeeeeeeeeeege perioden de hadde :smile: HElt enig! :smile: Lenke til kommentar
president Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-10-27 19:22, skrev Anders Leipsland:Vel om en arbeider skriver reklame og prøver og fremstå som en bedrift uten at bedriften er klar over det er det sverting av bedriften og oppsigelseårsak Ehh.. Sverting: nei. Oppsigelsesårsak: nei Hvis en som jobber i Komplett.salg eller hva avdelingen kaller seg reklamerer for Komplett kan vel dette umulig kalles sverting? De fleste som har tatt seg en tur ut i den virkelige verden innimellom slagene i den binære verden, har vel såpass humor at de ikke blir fornærmet av "vi leverer raskere enn du rekker å si julenisse", for ikke å si tar det bokstavelig. Og snikreklame er det hvertfall ikke, det står jo klart og tydelig hilsen Komplett! Når leveringstidene har vært debattert her endel tidligere må vel Komplett ha lov til å komme med en faktaopplysning (Det forstod jeg alle synes var greit) som dette faktisk er, selv om den har en noe humoristisk vri som enkelte har vondt for å svelge. Om det var god eller dårlig humor får være opp til den enkelte. Lenke til kommentar
normal Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 vel president. hvorfor ikke bare holde kjeft og heller faktisk GJØRE som de sier (historien er brutal med komplett der) og så blir dette kjent via "jungeltelegrafen" blandt fornøyde brukere. med den vinklingen du har kan man jo se på all reklame på samme måten. f.eks at lottoreklamen på tv; "er jo bare en liten opplysning om at det går an å spille lotto denne uken og, det er større vinnerpremier enn før... med en humoristisk liten vri å fortelle det på." man kan rett og slett si at komplett gjør dette for å få flere kunder, og da er det REKLAME. hvis de ikke var interessert i dette så hvorfor kaste vekk tid på å skrive her inne? med den måten dere bagatelliserer dette på kan jo all reklame gå for å være en "god og hjelpsom faktaopplysning" got my point?! [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-11-05 22:28 ] Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Den 2002-10-29 20:19, skrev normal: thomask ikke for å være ekkel, men du har jo i lengre tid vært trofast komplett fanatiker og prøvd å uskyldiggjort dem i flere saker her på forumet over lengre tid vi andre reagerer på men ikke du. så det er ikke så interessangt å høre din mening når vi har fått det inntrykket. [/qoute] Ekkel er du ikke, men EKSTREMT(!!) trangsynt. Jeg snakker generelt også, ikke kun om en nettbutikk. KANSKJE du bør prøve å få inn HVORDAN ting fungerer (generelt, ikke bare denne saken)? Forresten: du trenger vel ikke nevne din mening du heller, for det er ALLTID i negativ retning. [qoute] men forsøk heller å se dette helt objektivt og tenk nøkkelordene "flere kunder" når du leser gjennom komplett sitt hovedinlegg. legger du merke til noe nå, helt ærlig? [/qoute] Har lest og lest, og som jeg sa; noen kan tolke dette som reklame, andre tolker det som informasjon om at lageret fungerer. Man trenger ikke ALLTID å lese mellom linjene. Lenke til kommentar
president Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Takk normal, du har tydeligvis tatt poenget mitt; nemlig hvem skal bestemme hva som er faktaopplysning og hva som er reklame? Er det reklame bare fordi de sper på med litt dårlig humor? Hadde det vært faktaopplysning hvis det hadde vært skrevet på en tørr og kjedelig måte? Ergo må man enten forby alle butikker å skrive innlegg her (Ingen god løsning, da vil vi iallfall få mye "snikreklame"), eller skal man tillate det såfremt det går frem at det er fra en butikk. Og nei, jeg mener selvsagt ikke at webshoppene skal begynne å legge ut ukens tilbus på forumet. Lenke til kommentar
sig_8 Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 jaja forklarer ikkje helt koffor eg sitter å har sgat julenisse her nå noen par ganger... :sad: og mine deler ligger i stokke.......... evig frustrert :sad: Lenke til kommentar
normal Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 det blir jo akkurat som om rema 1000 reklamerer med at de kutter prisene. det er ikke et konkret tilbud på en vare men DE FRA STILLER SEG SELV POSITIVT OG GJØR SEG SYNLIG PÅ EN FORUM SOM BRUKES AV POTENSIELLE KUNDER. Vis det gjennom handling og ikke prat. F.eks tenk om topline skulle komme inn her på samme måten og PRATE om hvor mye bedre de var blitt osv. TENK deg det. Hadde du likt det? Lenke til kommentar
normal Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 det blir jo akkurat som om rema 1000 reklamerer med at de kutter prisene. det er ikke et konkret tilbud på en vare men DE FRAMSTILLER SEG SELV POSITIVT OG GJØR SEG SYNLIG PÅ EN FORUM SOM BRUKES AV POTENSIELLE KUNDER. Vis det gjennom handling og ikke prat. F.eks tenk om topline skulle komme inn her på samme måten og PRATE om hvor mye bedre de var blitt osv. TENK deg det. Hadde du likt det? De har ikke så mangen kunder her inne akkurat etter hvordan systemet deres fungerer. Så derfor skriver de dette for å FÅ FOLK TIL Å HANDLE DER IGJEN. slutt å være så dumtroende naiv selv om dette er favorittsjappen DIN osv osv. Vi får trekke fram det klassiske eksempelet: TENK OM ALLE SKULLE GJORT DET SAMME Da hadde det nok blitt reagert tenker jeg ! [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-11-06 16:02 ] Lenke til kommentar
president Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Dersom et bestemt forhold hos Topline hadde vært mye diskutert her inne, og de hadde forbedret seg, så synes jeg de burde få lov til å opplyse om dette. Man trenger ikke være særlig smart for å skjønne at Komplett skriver innlegget for å selge mer varer, så der er vi også helt enige. Alt Komplett gjør, gjør de i utgangspunktet for å selge mer/tjene mer penger, det er jo det som er jobben deres. Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-10-29 01:37, skrev ufo:Husker ikke helt hvem som mente at Webshopene måtte få lov til å forsvare seg her. Hvorfor? Hvorfor trenger de å forsvare seg? Hvis kunden er misfornøyd, så har butikken et problem. Og hvis kunden er så misfornøyd at han/hun vil klage litt her, så har butikken gjort en for dårlig jobb. Uansett hvem som har rett og galt en sak, det er i butikkens interesse at kunde og butikk kommer fram til en løsning de begge kan leve med. Klarer de ikke det, står de i fare for å miste kunden. Simpel logikk. De fleste av oss kunder kan ikke kjøpsloven, men med største selvsikkerhet slår enkelte neven i bordet og sier at de har kjøpsloven på sin side. Får de ikke viljen sin så truer de med TV2 hjelper deg, Forbrukerrådet og det som verre er. Et store problem for stadig flere seriøse webshoper er at slike personer sprer dritt om nettbutikken deres, dette er moralsk uforsvarlig. [ Denne Melding var redigert av: cooltech på 2002-11-07 18:36 ] Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 bra det komplett, liker dere godt! Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hei folkens, Etter å ha lest denne tråden fra enda til annen (av en eller annen mystisk grunn, så gadd jeg faktisk det), så må jeg si en liten ting.. Hva er vitsen med å lage så sinnsykt mye oppstyr på grunn av en liten post som sier at Komplett har fått fart på sakene? Har dere ingen bedre ting å finne på? Stakkars folk... Det eneste man trenger å gjøre med en slik post er å trekke ut det som er viktig: Komplett sier at de nå har blitt raskere. Blås i topic'en (dem er det nok ville eksempler på her i forumet fra før av), og ikke vær så sinnsykt pirkete med tanke på hvordan folk ordlegger seg. Jeg bryr meg engentlig fælt lite (jeg handler ikke på komplett, jeg er ikke komplett-fanatiker, jeg kjenner ingen som jobber der, jeg kjenner ingen som kjenner noen som jobber der osv. osv. osv.), men dette blir bare for dumt! Ha en fortsatt glimrende dag, Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå