Gå til innhold

Rask-raskere-Komplett :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selfølgelig gjør de det. komplett bannere på forsiden har samme hensikt, akkuratt som all annen slags for reklame. De opplyser oss om hvordan situasjonen er, om det er for å tjene mer penger, eller fordig gutta på komplett har røyka seg fjerne og ikke hadde noe annet å finne på , spiller INGEN rolle.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-21 16:15, skrev Anders Leipsland:

Quote:

Den 2002-10-21 15:48, skrev Komplett.no Salg:

Med vennlig hilsen,

Gutta i Komplett.no

jeg håper (og tror) at du/dere ikke er hvem du/dere prøver å være. Og om du/dere er ansatt i komplett så håper jeg du/dere får sparken.

ellers så er det vel bare å vente til moderator fjerner denne reklamen du/dere skrev her.

synes det blir litt teit å hakke. akkurat som vi ikker er kritistke nok til å velge andre webshopper hvis det er ønskelig. når 100-vis av brukere her klager på leveringstid fra undertegnede webshop, er det ikke da rett og rimelig at de her kommer å forsvarer seg ? trenger vel ikke flamme løs på de av den grunn ?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-21 17:24, skrev asad:

Quote:

Den 2002-10-21 17:19, skrev normal:

ikke vær så naiv da

Var den til meg?Mulig jeg er helt på jordet nå... På hvilken måte er jeg naiv? ( hvis den var til meg)

Sa ikke du nettopp at "if you aint got nothing nice 2 say, dont say nothing?" :grin:

Uansett syns jeg posten er grei nok, men DET EMNE ER IKKE AKSEPTABELT, det er enkelt og greit reklame!! Burde hett: "Komplett forsvarer seg" eller.no! herregud...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-21 17:51, skrev Ludde:

Quote:

Den 2002-10-21 16:15, skrev Anders Leipsland:

Quote:

Med vennlig hilsen,

Gutta i Komplett.no

jeg håper (og tror) at du/dere ikke er hvem du/dere prøver å være. Og om du/dere er ansatt i komplett så håper jeg du/dere får sparken.

ellers så er det vel bare å vente til moderator fjerner denne reklamen du/dere skrev her.

synes det blir litt teit å hakke. akkurat som vi ikker er kritistke nok til å velge andre webshopper hvis det er ønskelig. når 100-vis av brukere her klager på leveringstid fra undertegnede webshop, er det ikke da rett og rimelig at de her kommer å forsvarer seg ? trenger vel ikke flamme løs på de av den grunn ?

Er ikke det like rett og rimelig at folk klager når de har fått dårlig behandling da? Hva om de faktisk har rett. Kan jo tyde på det når du selv har fått med deg at det er så mangen. Syns for meg som om komplett faktisk vedgår dette hvis de er så ivrig som fy etter å opplyse om at de liksom skal ha blitt bedre. Trenger ikke flamme løs med en reklame med overskrift som dette av den grunn?

eller vah?

Lenke til kommentar

Komplett innrømmer her at deres omlegging av lager har gått ut over leveringstid. I store deler av september (muligens også begynnelsen av oktober) stod det advarsel på deres bestillingssider om at levering ville ta så-så-mange dager lengre enn normalt, pga store forandringer på lager.

De annonserer nå - i en enkel post - at de nå er ferdig med det - og at man nå kan forvente seg lynrask levering, så fremt varene er på lager.

Så blir det opp til kundene å motbevise det.

Så langt har komplett.no innfridd.

Lenke til kommentar

heh joda her kommer det, brant min xp2200 akkurat nå, noen timer siden, men samme det gjort er gjort :sad:

i all panikk satt jeg med en 500 lapp i handa og bestilte en 1.3 ghz duron (bare en midlertidig prosessor)

jeg bestilte duronen kl 19-20 og allerede nå 22.30 er den på plukkliste.

for å si det sånn jeg er driiiiiiiit stolt av dere. det der hadde jeg aldri trodd kom til å skje så sinnsykt fort.

Så må si at leverings tiden har økt betraktelig i mine øyne.

MVH

Xonic trist og glad (likte den xp2200 altså) :smile:

[ Denne Melding var redigert av: xonic på 2002-10-21 22:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Forsinkelsene er nå historie og vi leverer pakker til hele Norge raskere enn noen kan si julenisse :smile:.

julenisse . . . . .

Hmm har fortsatt ikke fått pakka jeg bestiller neste uke.. dårlig ass..

LENGE LEVE KOMPLETT.NO

Komplett.no - Fordi du fortjener det

(i posten raskere) :smile:

Lenke til kommentar

Jeg er glad for at vi i norges land har bl.a psdata,multicom,itbutikken,databutikken osv....

komplett fremstår for meg som en jallabutikk med utrangerte varer, elendig service, og priser litt over gjennomsnittet. :smile:

Komplett? nei takk, jeg tar det heller stykkevis og delt

Lenke til kommentar

Jeg returnerte en pakke med postens dør til dør og det tok 4 dager fra jeg sendte til jeg hadde nytt kort.. Ekstremt bra, god service og greie priser..

Men når jeg MÅ ha en vare på dagen som er totalt utsolgt og KJØRER til sandefjord og til døra til komplett og derfra må betale en BUDBIL for å hente pakken og levere den til oss.. 2 minutter fra komplett...

Det er latterlig, men det var visst noen rutiner..

jaja, men allikavell, som webshop eier komplett :smile:

har også gode erfaringer med psdata, men jeg har ikke kjøpt mer enn et par CPU og noen hardisker derfra :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-21 22:40, skrev TettSpaden:

Komplett? nei takk, jeg tar det heller stykkevis og delt

:lol:

----------------------------------------------------

Men så til dere komplett fanatikere: hvorfor i svarte STØTTER dere denne posten med å reklamere for webshopen. Skjønner meg ikke på enkelte altså. Virker som om webshop er som et fotballag eller religion for enkelte. Hør godt etter. Gå inn på "WEBSHOPGUIDEN", klikk "Hele lista >>" og se godt etter nå. Tenk om ALLE de på den listen skulle lage slike poster. Tenk f.eks at komplett (mot formodning) ikke lagde en. Hadde dette irritert dere og framstått som reklame?

nei, stykkevis og delt (og litt mer FLEXIbelt :wink: ) for min del også

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-10-21 22:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-21 17:14, skrev asad:

Som èn nevnte tidligere, er det èn " Jeg leker moderator dag" igjen?Hva var egentlig vitsen med posten din?

Vitsen var at det er useriøst av en webshop å skrive en thread med topic "rask-raskere-Komplett :smile:". Selve innlegget er også meget spesielt utformet med blandt annet "Snøen er falt i Norges land og kulden har slått inn. Vi ønsker derfor å komme med et litt varmende innlegg." og "vi leverer pakker til hele Norge raskere enn noen kan si julenisse".

Hva slags firma skriver på en slik måte? Videre står det INGENTING om dette på komplett.no, hvorfor ikke?

Så hva er poenget med posten min? Jo jeg tviler faktisk på at ID:1 er noe ledelsen i Komplett Data ønsker skal skrives.

Quote:

Hvorfor i all verden skulle de får sparken?

For å komme med uttalelser som Komplett Data på ingen måte bør komme med. Dette innlegget er REKLAME og ikke noe annet enn REKLAME. Det korrekte ville vært at Komplett hadde brukt sin egen webside til å opplyse om at leveringsproblemene er over.

Quote:

Den 2002-10-21 17:38, skrev asad:

Selfølgelig gjør de det. komplett bannere på forsiden har samme hensikt, akkuratt som all annen slags for reklame. De opplyser oss om hvordan situasjonen er, om det er for å tjene mer penger, eller fordig gutta på komplett har røyka seg fjerne og ikke hadde noe annet å finne på , spiller INGEN rolle.

Vel forumet er ikke noe sted for reklame. Om komplett vil reklamere så får dem betale for det.

Quote:

Den 2002-10-21 17:51, skrev Ludde:

, er det ikke da rett og rimelig at de her kommer å forsvarer seg ? trenger vel ikke flamme løs på de av den grunn ?

I utgangspunktet skal ikke webshopper "forsvare" seg nei. Det er greit at webshoppene kommer med rene faktaopplysninger(f.eks oppgi støynivå på vifte osv), men å påstå at dem er den raskeste webshoppen i et nytt innlegg? Det skal dem ikke!

Så jeg sier til Komplett: påstår dere er raskest? Vel det skal bli spennende å se. Fra noen andre sjapper har jeg fått varene neste dag. Det skal bli spennende å se om komplett greier å levere varene RASKERE enn dette, de påstår jo tross alt at de er raskest. Sen postgang er ingen unskyldning, etter norsk lov regnes ikke varen som levert før varen er henter på postkontoret. Skal bli spennende å se hvor mange timer komplett bruker på å levere ja.

bottom line: Jeg tror ikke komplett data står bak ID:1(om dem gjør sier jeg grøss og gru), mest trolig er det en overivrig medarbeider eller familie til en fra komplett. Et siste alternativ er selvsagt at det er en komplett-fanatiker.

EDIT: Etter å ha fått en mail fra komplett (sendte en mail til dem å spurte om det var dem eller ikke) så skal jeg faktisk kjøpe at det "kun er informasjon" eller hvertfall kun ment slik. At Komplett heller burde opplyst om dette på sine egne websider og latt kundene videreformidle det til forumet står jeg derimot fortsatt fast ved, men det får være min mening :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-10-22 13:43 ]

Lenke til kommentar

Jaha, er slike innlegg akseptert så bør man vel lage en egen "reklame fra webshop" kategori her på forumet.. :grin:

Det hadde holdt med en " nå er omleggingen ferdig så alle problemer angående forsinkelser skal være løst" setning fra komplett. Isteden kommer det et langt avsnitt med slagord om julenisser, visjoner osv og om hvor fantastisk shoppen er og bla bla bla

Har aldri opplevd problemer med komplett personlig, men dette innlegget ble litt vel mye :roll:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-23 19:37, skrev normal:

hvorfor bestiller du der igjen da. *rister på hodet*.

er det rart det skjer noe når brukerene ikke reagerer?

Du er jaggu meg den verste på dette forumet til å kritisere webshopper. Og har noen gjort noe rart _én_ gang virker det som om du starter et korstog mot den bedriften.

Ærlig talt - jeg synes pinadø ikke det er rart at du har så mye problemer om du opptrer like saklig og høflig når du klager!

Just my 2 cents, for nå er jeg lei av normal-syndromet. Og det er ikke for å støtte Komplett - det er en generell betraktning.

-yummy goin' personal-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...