Gå til innhold

Rask-raskere-Komplett :-)


Anbefalte innlegg

God dag, folkens!

 

Snøen er falt i Norges land og kulden har slått inn. Vi ønsker derfor å komme med et litt varmende innlegg.

 

I forbindelse med en omlegging av systemet på lageret vårt fikk vi for en tid tilbake enkelte forsinkelser på utsendelse av varer. Dessverre er det fremdeles en del der ute som tror dette fortsatt er tilfelle og det er bakgrunnen for dette innlegget. Vi valgte å lage en egen tråd om dette temaet da vi tror det har generell interesse for mange.

 

Forsinkelsene er nå historie og vi leverer pakker til hele Norge raskere enn noen kan si julenisse :smile:. Forsinkelsen skyldes som sagt omlegging av vårt lagersystem, og det positive i denne situasjonen er at vi nå er mer effektive enn tidligere, med ett nytt og raskere system. Hele prosessen er nå ferdig og alt fungerer stort sett flott. Forsinket levering hos Komplett.no er derfor noe som hører fortiden til, og vi ønsker å tilby våre kunder rask og effektiv levering nok en gang.

 

Vi håper ikke de midlertidige endringene har skremt noen bort, og ser fremover til å kunne bistå alle og enhver nå utover vinteren. Ha en riktig god dag!

 

Med vennlig hilsen,

Komplett.no Salg

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Komplett.no Salg på 2002-10-21 16:37 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er en fornøyd komplett-kunde og levering har aldri tatt lang tid for meg.

 

Men en ting jeg lurer på som ikke kommer under levering:

 

Hvorfor kan man ikke bruke Opera på PC-byggeren deres? (Kommer opp "For å sette sammen din egen PC her, må du inntil videre bruke Internet Explorer 5.0 eller nyere på Windows." når jeg trykker på hvilken maskin jeg vil sette sammen).

 

Er litt dumt for oss Opera-brukere..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-21 16:15, skrev Anders Leipsland:

Quote:


Den 2002-10-21 15:48, skrev Komplett.no Salg:


Med vennlig hilsen,

Gutta i Komplett.no



 

jeg håper (og tror) at du/dere ikke er hvem du/dere prøver å være. Og om du/dere er ansatt i komplett så håper jeg du/dere får sparken.

 

ellers så er det vel bare å vente til moderator fjerner denne reklamen du/dere skrev her.

 

lolert :grin:

Lenke til kommentar

Vil ikke se på det som direkte reklame, siden mange her på forumet har klagd over at Komplett.no har vært så treige som de har vært. Jeg syns det er fint å få info om hva som skjer på webshopene, spesielt når det gjelder ting som ombygging av lageret (som igjen skaper forsinkelser).

 

Er forresten en fornøyd kunde, men returen min er vel ferdig snart er den ikke?! :razz:

Lenke til kommentar

Bare jeg hadde et bevis på at det faktis er en kar ifra kompett som har skrevet dette så ...

 

Så ville jeg ha tatt det seriøst, men så lenge han signerer "gutta i komplett" (eller noe sånt) så tar jeg det med ei klype salt og bare har det i bakhodet.

 

Men det betyr ikke at jeg tror på det.

 

Hade han derimot for eksempel skrevet foretaksnummer og navnet sitt + stillinga han har, så hadde jeg trodd litt mere på han ...

 

Men anyway, hvis det er sant, det var på tide dere kom opp med ett nytt system, håper dere klarer å utnytte dette nye nå da.. :wink:

Lenke til kommentar

Go Komplett! Syntes at det er helt greit at dere poster her. Dere må da ha lov til å forsvare dere mot folk som kommer og slenger dritt.

 

Og at det nye systemet er kjapt, skal være visst...

 

Bestilte masse saker (omtrent helt ny pc) på torsdag ettermiddag, 17.10 - dvs, rammen jeg bestilte skulle ikke komme på lager før dagen etter, fredag 18.10. Det gjorde den. Fredag morgen var orden min i plukkliste, på formiddagen var den levert, og 16:46 var den innleveringsregistrert hos posten. Raskere kan det omtrent ikke bli :smile: Dvs, hadde jeg skippa rammen hadde jeg nok fått den levert på torsdagen... Men da hadde jeg ikke fått liv i pcn...

 

:smile:

Lenke til kommentar

den der "vi er blitt bedre, ansatt nye folk, bedre system etter en tid med omlegging" osv kan dere godt spare dere, hørte det litt for mangen ganger. bla. flere ganger da jeg handlet på komplett og hadde et *******s problem med å kommunisere med serviceavdeling (dog ble dette ryddet opp i på en fin måte av eilif et år senere så skal ikke gå videre på den).

 

-----------------------------------------------------

poenget er at dere må vise det gjennom handling, så går jungelordet av seg sjøl hvis dere lykkes.

-----------------------------------------------------

 

ikke buse inn her med store flotte ord for å sikre dere gratisreklame før jul! (og bonuspenger etter *hint hint*). send heller en mail til kundene det gjelder da! kan godt være det er mangen, men svært mangen er faktisk gått over til andre webshoper etter å ha hatt problemer. og jeg kan love det at irritasjonsfaktoren blir bitende sterk for disse, og det klirrer ikke klarstemt i julebjellene til mangen av de som har blitt utsatt for returordningen deres bare så det er sagt...

Lenke til kommentar

Her er forresten den nye PCn min:D

 

---

HK: Asus P4PE/GL/F/S-ATA Hovedkort 478/533

I845PE, ATA/100, ATX, USB2.0, DDR333

 

CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz Boxed PC533

Socket PGA478, 512kB "Northwood"

 

RAM: TwinMOS PC2700 DDR-DIMM 512MB CL2.5

Minne 184-P (for DDR-PC333MHz)

 

Kabinett: Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Blå

Kabinett m/360W MX-01BL-D P4 / AMD

 

Harddisk: Seagate Barracuda IV 80GB IDE 7200RPM

ATA/100 harddisk 2MB cache ST380021A

 

DVD: Samsung DVD-spiller IDE 16x/48x Sort

Bulk,SD-616TEBB, Sort design

 

---

 

Betaler gjerne de 4% ekstra (les: webshoptesten 3. kvartal) i forhold til den billigste webshopen når jeg er storfornøyd med Komplett.no og aldri har fått noe annet en god service der. Føler meg trygg når jeg handler der, og det er det viktigste... En par hundrelapper fra eller til spiller ingen rolle.

 

Edit: Dessuten er Komplett den databutikken som har desidert størst sortiment - og best info om produktene. Bruker ofte komplett.no for å lese om forskjellige produkter, for å finne linker, support etc... Og så var det den i tillegg den eneste webshoppen som hadde over halvparten av varene (som jeg skulle bestille) inne på lager...

 

[ Denne Melding var redigert av: KriFos på 2002-10-21 16:55 ]

Lenke til kommentar

Det er litt dumt å høre at jeg ikke er den eneste som ikke har fått god service på returene mine. Da jeg returnerte et hovedkort lot de den ligge på lageret sitt i over 2 uker, uholdbart! Ikke bedre når jeg sendte inn CPU'en min da det tok dem 4 uker fra jeg sendte den til jeg fikk ny tilbake...

 

skjerpings nå komplett.no.

 

Angående lageromlegging; håper det har fulgt til at det blir kjappere å få varer fra dere, er liksom _litt_ teit å få en cd-brenner 1,5 uker etter du har bestilt den og da har den gått ned i pris, mens vedkommende (les: meg) måtte betale "gammel" pris som var på noe over 100,- mer.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-21 16:15, skrev Anders Leipsland:

Quote:


Den 2002-10-21 15:48, skrev Komplett.no Salg:


Med vennlig hilsen,

Gutta i Komplett.no



 

jeg håper (og tror) at du/dere ikke er hvem du/dere prøver å være. Og om du/dere er ansatt i komplett så håper jeg du/dere får sparken.

 

ellers så er det vel bare å vente til moderator fjerner denne reklamen du/dere skrev her.

 

Som èn nevnte tidligere, er det èn " Jeg leker moderator dag" igjen?Hva var egentlig vitsen med posten din? "If you aint got nothning nice to say..."

Hvorfor i all verden skulle de får sparken?For skrive om noe som sikkert mange lurer på? Jeg synes det er flott at komplett skriver her, det gjør sikkert en del andre og.

Kan hende at du misliker tonen min, men jeg synes bare at posten din er fullstendig unødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...