Spartan Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Demovarer: - POV GeFORCE 7800 GTX 256MB PCIe Demopris: 2990,- Nypris: 2750,- (hos Netshop selv) - XFX GeForce 7900 GT 256 MB Demopris: 2595,- Nypris: 2495,- Ellers kan det f.eks nevnes at en demobrukt D 830 til 2688,- kan kjøpes NY hele 754,- billigere hos f.eks. Databutikken.com. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Netshop er iukke flinke med å oppdatere prisene sine; f.eks er "pakketilbud" ofte dyrere enn å kjøpe delene seperat. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Nå har jeg selv sendt et par meldinger til netshop om priser de ikke oppgraderer. Tar bare ti minutter før du får melding tilbake om at de har oppdatert prisene Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Ser ut som Netshop leste denne tråden og ryddet "opp" i demoprisene i forhold til nypris hos dem selv. En annen ting er at "nypris" og demopris på f.eks. 7800gtx ikke henger etter resten av markedet. Lignende demobrukt 7800gtx får du f.eks. kjøpt hos Psdata for kr. 800,- lavere. Men det får bli en annen gang. I mellomtiden råder jeg dere å være kritiske til hva dere kjøper demobrukt hos Netshop. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Må være kritisk når man kjøper demobrukt uansett hva slags sted. Er vel ikke lenge siden det var en slik tråd oppe om Komplett om jeg ikke husker helt feil.. De lovet forøvrig forbedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå