bzerk Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 får å si det sånn vis det kortet ikke har vært ute av esken hvordan vet han at det takler noen som helst spill uten lag? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 han skriver også i den ene mailen at det nesten ikke har bøitt brukt... tips finn.no om å oprette et finn-politi **du blir herved fengslet for dumhet** Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) det finnes vel flere av dem, eller? edit; men kunne jo ha skjedd at han hadde 2... Endret 10. august 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Trur nesten eg må legga han te på msn Lenke til kommentar
Thmas Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Hehe, jeg for min del tenker at noen (som kan tegnsetting og litt "avansert"språk :!: ) burde skrive en überserriøs mail til ham og fortelle han noe sånt som et han kan bli straffet for å selge det så dyrt, og kanskje finne på masse annet tull som skremmer han til å sette ned prisen drastisk. Bare for å få en god latter, så på mailen han sendte og det virker ikke som om han er store kar`n :!: Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hehe, jeg for min del tenker at noen (som kan tegnsetting og litt "avansert"språk :!: ) burde skrive en überserriøs mail til ham og fortelle han noe sånt som et han kan bli straffet for å selge det så dyrt, og kanskje finne på masse annet tull som skremmer han til å sette ned prisen drastisk. Bare for å få en god latter, så på mailen han sendte og det virker ikke som om han er store kar`n :!: 6649878[/snapback] Eller kanskje han er sån mega-sterk og baler med svindling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå