Bjornsdatter Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jupp, det stemmer, Alt Gr funker ikke i kombinasjon med 2 - dvs det er heller vanskelig å få til en alfakrøll. Totallet funker helt fint, og Alt Gr funker også sammen med de andre tastene. Har en bærbar Dell med windows. Hvis jeg oppretter en ny bruker, funker det helt fint. (Men siden alt er innstallert på denne brukeren så blir det et helv** pes å få alt til å funke på en ny bruker...) Noen forslag? (ctrl+alt+2 funker heller ikke) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Har du søkt etter spyware og virus på pcen? Har du tatt Windows Update? Sjekk tastaturoppsettet i kontrollpanélet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Bjornsdatter Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Har du søkt etter spyware og virus på pcen? Har du tatt Windows Update? Sjekk tastaturoppsettet i kontrollpanélet. Hilsen, efikkan. 6629784[/snapback] Takker Spyware og virus sjekkes omtrent daglig. Windows oppdate har gubben tatt. Tastaturoppsettet sier meg null nada nix... Kun hastighet og maskinvare å velge mellom. Har et clue: på min bruker (bruker den aldri, alt er innstallert på gubben) funker altså @. Men til høyre på oppgavelinja står det NO. Bytter jeg språk med alt+shift, til engelsk, funker ikke @. MEN - på hans bruker står det ingenting sånt på oppgavelinja. alt+shift gjør heller ingen forskjell. Lenke til kommentar
Bjornsdatter Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Glem det siste der, nå har jeg kløna en stund med det, og fikk opp språklinja på hans bruker. Alt er identisk. Fatter ikke dette her. Lenke til kommentar
Bjornsdatter Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Veel... Du har alltids C:/WINDOWS/system32/charmap.exe Lenke til kommentar
Bjornsdatter Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Veel...Du har alltids C:/WINDOWS/system32/charmap.exe 6653038[/snapback] Litt tungvint, kanskje? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) *snip* for rask. Endret 19. august 2006 av Spr0cket Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Om du bruker Alt Gr + Ctrl + 2 da? EDIT: Ser nå at du har skrevet at dette er testet. Fikk ikke med meg hele posten Endret 19. august 2006 av jh_ Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Veel...Du har alltids C:/WINDOWS/system32/charmap.exe 6653038[/snapback] Litt tungvint, kanskje? 6707357[/snapback] Skriver du SÅ ofte @ da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå