rAstha Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Ok, ikke mobb, føler meg utrolig dum som spør, men jeg ser på et veldig rimelig X1900XT fra sapphire og har tenkt å bruke det på dette hovedkortet: https://prisguiden.no/product.php?productId=44432 Det er selvfølgelig ikke ett crossfire hovedkort men det trengs vel ikke om jeg ikke bruker to skjermkort anyways, men passer kortene sammen alikavel? Bah, bare ser for meg sitte ved arbeidsbenken hjemme og føle meg som en chimpanse som akkurat tok et steg ned evolusjons-stigen fordi jeg har kjøpt et hovedkort og skjermkort som ikke passer Endret 7. august 2006 av rAstha Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Du kan seff bruke AMD GPU på det hovedkortet.. Lenke til kommentar
rAstha Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Kult. Gikk jo egentlig ut fra det da Noen erfaringer på Sapphire sitt kort? det er et par-tre hundringser billigere enn sine nermeste konkurrenter, noe jeg bør vite? Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er selvfølgelig ikke ett crossfire hovedkort men det trengs vel ikke om jeg ikke bruker to skjermkort anyways, men passer kortene sammen alikavel? Kortene skal i utgangspunktet passe helt greit sammen; men hvorfor ikke heller velge et HK som støtter crossfire? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 jeg har sapphire X1900XT det er et utrolig kort og det er overklokkings vennelig har hatt mitt oppi 702MHz og 1651MHz Lenke til kommentar
heborres Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Trenger det skjermkortet to PCI Express-porter? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ved ett kort så trenger du og bare ett spor. Lenke til kommentar
heborres Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ved ett kort så trenger du og bare ett spor. 6628516[/snapback] OK. Syns det så ekstremt ut i størrelse så jeg fryktet at jeg måtte ha to spor.. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er selvfølgelig ikke ett crossfire hovedkort men det trengs vel ikke om jeg ikke bruker to skjermkort anyways, men passer kortene sammen alikavel? Hvis du ønsker å ta i bruk crossfire senere så er det mulig med dette AM2 hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321303 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå