Left Blank Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Helt utrolig bra bilde, kontrast, farger og komposisjon er perfekt syntes jeg. Nice job. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 ved første øyekast virker bildet litt dratt i bredden, det er veldig fint men virker litt dratt. likte lyset i bildet, ordet "Foto" ble veldig irriterende foran den blomsten for meg ^^ Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Bilde er aldeles ikke dratt Sommerfuglen var 10+- fra vinge tupp til vinge tupp, tror nok det er måten den sitter på som får den til og virke dratt?? Vannmerke er jo ikkenoe og bry seg om det er der som bevis på hvem som har tatt bilde bare Takker for gode komentarer, selv er jeg veldig fornøyd, den var sjukt foto vennlig og landa fere ganger på meg Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) supert bilde, men eneste som irriterer meg er det store vannmerke. Det ødelegger ganske mye... Endret 7. august 2006 av jo-kris Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Wææææ... Er eb stor sommerfugl som driver å surrer runt hodet mitt akkurat nå :S Velvel.. Bra bilde! Men Foto på blomsten var ikke helt bra! Men skarpt å fint! Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Må bare slenge meg på rosen her. Bra bilde.. Hvilket objektiv har du brukt? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ganske bra bilde dette, kanskje en anelse mørkt? Jeg selv ville brukt mye lavere blender på dette, for når du kommer så nært på et motiv så får du uskarp bakrunn alikavel, og da hadde mer av sommerfuglen blitt skarp. Tenk litt mer på dette nestegang! Ellers syntes jeg bildet var kjempe bra, fin sommerfugl ogbra kontrast Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Har brukt Sigma 105mm macro. jeg lagde bilde mørkt i ps... DRIT NÅ I VANNMERKET! det kalles forsikring så ingen knabber det!! Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Bilde er en smule for mørk etter min smak. Skarpt og fin dybde. Fortsatt veldig standard.. Men slenger meg på alle andre.. Vannmerket ødelegger mye. Ingen bøffer et bilde på 432 x 700px uansett. Om de skal bruke til web, så bruker man heller google. Og som jeg tror, så gidder ingen her inne å ta bilder av deg. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Veldig fint var det Likte det her veldig godt. Skarpt og fine farger. Stå på ;D Hvilken font har du brukt? Endret 7. august 2006 av Jurgis Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Flott sommerfugl og flott bilde, men desverre en anelse mørkt. Kunne også tenkt meg selve hodet en anelse mer i fokus enn hva det ser ut som det er. Det gedigne vannmerket ødelegger desverre helhetsinntrykket ganske mye. Og ikke kommentere det blir som å ikke kommentere andre feil ved bildet. Det er helt ok med vannmerker på bilder, men det kan løses mye mer diskre enn hva som er gjort her slik at det ikke ødelegger helhetsinntrykket i bildet. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Bildet er en smule mørkt og du kunne som andre sier brukt mindre blenderåpning for mere dybdeskarphet. Ellers er bildet flott, men mangler det lille "ekstra" som gjør at det skiller seg ut i forhold til andre sommerfuglbilder - og de er det mange av. Men bra makroarbeid - ikke lett å få klare skarpe bilder sånn uten videre Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Veldig fint var det Likte det her veldig godt. Skarpt og fine farger. Stå på ;D Hvilken font har du brukt? 6630477[/snapback] Font?? har ikke brukt noe font... Joa enig i dere med vannmerket, men har valgt og gjøre det selv, etter min mening har vannmerket lite med bilde i seg selv og gjøre... Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Veldig fint var det Likte det her veldig godt. Skarpt og fine farger. Stå på ;D Hvilken font har du brukt? 6630477[/snapback] Font?? har ikke brukt noe font... Joa enig i dere med vannmerket, men har valgt og gjøre det selv, etter min mening har vannmerket lite med bilde i seg selv og gjøre... 6631151[/snapback] Du har jo brukt en font (skrift) på vannmerket ditt... Regner med det er det han mener Lenke til kommentar
brainware Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Får bare slenge meg med gratulantene ! Noe negativt kan man allikevel finne: Jeg liker ikke at høyre vinge er uskarp øverst, og synes det trekker ned i bildet. Jeg er som mange andre heller ikke glad i så fremtredende merking. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du fortjener absolutt all rosen du har fått, cmi! Kjempefint bilde. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Font?? har ikke brukt noe font... Navnet på skrift-typen du bruker i PS. Endret 8. august 2006 av mclp- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå