Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Vanlig kreatin monohydrat er "best". Myo er ikke mye dyrt btw.

Ja, men hvilke av monohydratene er best? Og jeg synes at Myo var relativt dyrt i forhold til f.eks. Ej-shop.

kre-alkalyn er kreatin som er tilsatt en hel del for at det skal selge bedre. Kreatin M er best, renest og billigst.

For eks fra myorev, kreatin + monohydrat +merke CreaPure = regnes for å være det beste og reneste.

Her nevner du akkurat det jeg linket til?

http://www.myorevolution.com/webshop/Detai...p?ProductID=193

Er fra myorevolution, er kreatin monohydrat, og er av merke CreaPure.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes folk her inne som kjøper no-explode hver mnd selv om de vet at nitrogen gir en pump som en reaksjon og at det ikke har noe med muskelbygging å gjøre.

Så NO produktene gir faktisk pump? Er jo nesten grunn nok til å kjøpe dem bare det da. :) Selv om det ikke nødvendigvis bidrar til styrke og muskeløkning så er det i alle fall noe.

Lenke til kommentar
Så NO produktene gir faktisk pump?

Jepp, nitrogenet gir pump, det føles bra men hjelper ikke for byggingen.

Har vurdert det selv kun for følesen, men konkluderte med at jeg hadde blitt avhengig.

Skjønner godt at folk trur det hjelper da man går på gymmet og føler seg supertrent.

Lenke til kommentar

Kvalitetsprodukter ja. Bare håper det varer så lenge som mulig.

Spise nok, der kommer karbohydratpulveret inn. Men skal prøve å spise mye, spise noe nøtter hver dag.

Har tenkt å gjøre følgende. Hver morgen, skal jeg ta selolje (arctic oil), og en shake bestående av to råe egg, 30g protein, og 50g karbohydrater. I tillegg til noen brødskiver eller noe havregryn.

Drikke masse vann i løpet av dagen. Få til to måltider i løpet av skoledagen. Middag og kvelds hjemme. Etter hvert som det blir mindre snø skal jeg begynne å jogge om morgenen før shaken. Legge meg tidligere. Og ja, skal jo ta kreatin.

__

Noe her med forbedringspotensiale?

Lenke til kommentar

Nei da, det er bare ingen fordeler med råde egg.

Synnes du burde være fornøyd jeg, og konsentrere deg om å holde dette gående isteden for å overanalysere så alt går sheis.

Uten om å senere tilpasse programmet etter din forutsetning, evne og mål så kan du neppe gjøre mer riktig nå.

Det vanskeligste blir å kjøre dette uke etter uke.

Du burde kanskje ta bilde av deg selv i badetøy for din egen del så du om 6 uker kan ta ett til for å se forskjeller.

Speilet går ikke.

Lenke til kommentar
Så NO produktene gir faktisk pump?

Jepp, nitrogenet gir pump, det føles bra men hjelper ikke for byggingen.

Har vurdert det selv kun for følesen, men konkluderte med at jeg hadde blitt avhengig.

Skjønner godt at folk trur det hjelper da man går på gymmet og føler seg supertrent.

Når folk betaler flere hundre for å gå på spa og pakkes inn i leire så vil jeg si det er mye mer rasjonelt å kjøpe seg en boks med NO tilskudd av og til for pumpen sin del. :)

Men om noe "hjelper" kan vel i grunnen måles på andre områder enn bare i hypertrofi eller styrkeøkning. Jeg mener i alle fall selv at om noe bidrar til å gi økt motivasjon eller treningsglede så er det jo hjelp i seg selv det.

Lenke til kommentar
Du burde kanskje ta bilde av deg selv i badetøy for din egen del så du om 6 uker kan ta ett til for å se forskjeller.

Speilet går ikke.

Har tatt bilder;) Har også innført markløften igjen, ved siden av legcurlen som jeg egentlig har for å bytte ut markløften. Men en ekstra øvelse gjør vel ikke allverdens. SKal ta dag 2 uke 3 (RYP) på tirsdag.

Lenke til kommentar
Er det bedre å ha dem som speilegg enn rå?

Var en eller annen bruker av forumet her som hadde mye peiling som henviste til en studie om dette en gang. Tror det var en stor del av aminosyrene (dvs. proteinene) i egget som kroppen ikke klarte å ta opp i rå tilstand. Smaker jo bedre i tilberedt form og.

Hvis det er fordi man har det travelt, så er det lurere å ha noen ferdige hardkokte egg i kjøleskapet istedenfor å drive på med rå egg.

Lenke til kommentar
+ at man dreper eventuelle salmonellabakterier om man koker/steker. Så tror det er win. Da får jeg vel ta melk til shaken istedenfor, få litt ekstra proteiner der.

Hvor mye proteiner får jeg fra 2 egg forresten? Vanlig, prior frokostegg.

Sånn ca. 10g per egg skulle jeg mene. Da regner jeg med at man tar hele egget med plomme og alt.

Lenke til kommentar

Lurer på når jeg får forsendelsen min i posten. Er snart tom for Multipower, men det varer da i kanskje en uke til.

Er helt sykt hvor fort proteinpulver blir oppbrukt.. Har tenkt å prøve å spare litt på myoproteintet. Ta en shake de morgenene hvor jeg ikke tar egg kanskje, og bare ha en fast etter hver trening. Det blir sammen med karbohydratpulver.

Håper kreatinet vil gi effekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...