War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Resultatene på treningen vil jeg si er 98% likt Resultatene på kosten vil bare være at du får i deg mer laktose, fett osv og at pr shake vil det være mindre fysisk protein så du får i deg 60g pr dag selv om du veier opp 70. Du vil ikke merke forskjellen i speilet nei. Men skal man ha i seg 200g fra tilskudd pr dag og bruke dette i 15 år Da vil det bli over 30 kg med mettet fett og like mange kg med karbohydrat og laktose. Da ser man forskjellene over tid. Dyrere renere proteinpulver har størst effekt på folk som ikke tåler laktose. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Lurer på noe, hvor stor effekt har alkohol på trening? Hvor mye ødelegger man om man drikker liksom? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nei, ikke annet en om du er i konkurranseform Drikker du hver dag blir det hormonelle forstyrrelser søm kan ødelegge for byggingen ja, men hangoveren vil bruke mer av ressursene kroppen ellers kunne ha brukt til bygging. Er det snakk om i helga så har det minimal effekt. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ok. Skal på skoleball i dag, var bare det. Kommer ikke til å drikke noe nå uansett. Men jeg drikker aldri, men om jeg f.eks. skulle drukket litt på vorspiel i dag hadde det altså ikke hatt noe å si? Skal trene i morgen btw. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Med mindre du får en dårlig trening pga hangover har det ingen ting å si. Det er jo opp til hver enkelt. Generellt spiser en som går på bulk mer og dermed blir mindre full og senere har du fått større muskler og igjen tåler mer alkohol. Endret 19. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 På en måte er det negativt å tåle mye alkohol, siden ønsket effekt er jo å bli beruset, ikke drikke mest mulig. En som blir full av lite vil miste mindre hjerneceller og få mindre alkohol i kroppen (riktignok totalt, ikke prosentvis av kroppsmasse) enn en som tåler mye. Men jeg trodde at alkohol brøt ned testosteron og gjorde at en hel måneds trening etc. var ødelagt.. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nei 1-2 dager maks med mindre du våkner i glattcella. Du slipper iallefall å bli dritings av ett glass vin til middag. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Drakk littegrann i går, kanskje en 1-2 dl maks med vodka. Nok til å bli litt brisen bare, ha det litt gøyere. Vil dette ha noen effekt? Skal egentlig trene i dag, men føler at jeg ikke er i toppform. Tror jeg heller tar treningen i morgen. Det ville vært dag 3 i uke 3 på RYP. Men om jeg trener i morgen blir det 4 hviledager. Derfor har jeg tenkt å ta denne uken på nytt, og ta dag 1 i uke 3 i morgen. Kan dette høres fornuftig ut? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Jeg ville bare ha kjørt på, dag 3 i uke 3 er "rekkord" dagen, de 10RM her er tyngre en det du beregnet med så klarer du denne dagen har du økt i styrke. Desuten holder vektene seg stabile i uke 4 men rep går over til 5 rep så du får den uken til å hente deg inn igjen. Endret 20. februar 2009 av War Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som vet om de selger noen fancy amerikanske preworkout tilskudd over disk noe sted i Trondheim? Eller i noen norske nettbutikker i det hele tatt? Har bare for min egen fornøyelses skyld lyst til å teste noen slike produkter, men det blir så utrolig mye styr og kostnader ved å bestille alt fra utlandet hele tiden. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg ville bare ha kjørt på, dag 3 i uke 3 er "rekkord" dagen, de 10RM her er tyngre en det du beregnet med så klarer du denne dagen har du økt i styrke.Desuten holder vektene seg stabile i uke 4 men rep går over til 5 rep så du får den uken til å hente deg inn igjen. Poenget var ikke at jeg vil trene mer før jeg tar mer enn maksen, men at jeg vil ta det om igjen pga jeg får 4 hviledager (pga jeg ikke trener i dag som planlagt). Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du kan godt ta uke 3 på nytt ja. på andre enden av skalaen er ikke 6 uker en grense men forslag. Kjenner du på siste trening i uke 6 at her har du mer å gå på forleng programmet med 1 uke og øk vektene tilsvarende den uken. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Okei, will do. Tviler tho, sliter som det er. Og der snaker vi 10RM. Snakket med min gymlærer igjen i dag. Han sier at istedenfor markløft kan jeg bruke den øvelsen hvor man ligger på magen i den skråbenken og lene seg forover. Den øvelsen for korsryggen, dere vet.. Bare at man bruker én fot. Da ville det gå mye på lår sier han. Mye bedre enn legcurl. Men skal nok legge inn mark, passe ekstra godt på å få inn teknikk. Det samme gjelder benk og knebøy. Men tror teknikken her er ganske god, i alle fall knebøy. Har lurt på, hvor langt unda skal beina være hverandre? __ Plis svar på alt selv om jeg nevner flere ting i hvert innlegg... Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) På knebøy er hælene i skulderbredde med føttene pekende litt utover fungerer bra. Husk å pust inn og hold pusten under øvelsen og pust ut igjen når du er oppe igjen. Puster du ut nede mister du spennet og kommer helt ut av det. Den naturlige stillingen er den beste, ikke press deg i en stilling som ikke passer for deg. Endret 20. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Husk å pust inn og hold pusten under øvelsen og pust ut igjen når du er oppe igjen. Tror jeg har gjort dette naturlig, har i alle fall ikke hatt noen store problemer med det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Såvidt jeg kan se har ikke ej-shop noen slik rabatt for dem som har handlet der før. Så utifra det vil det være best å handle på tn.no. Men ej-shop sine produkter er billigere. Er egentlig bare disse to sidene jeg vet om. Fins det billigere sider der ute? Synes også at tn siden produkter ser "proffere" ut, med etiketter o.l. Men det har vel rimelig lite å si, vil jeg tro, så lenge innholdet er det samme. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) http://www.myo.no/shop/shop.asp?id=2&kid=2&kattype=1 Har "billige" produkter vs kvalitet. X-TN sjef. Endret 21. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Var dyrt der da. Forresten, hva er forskjellen/best av kreatin og kre-alkalyn? Står sikkert nevnt tusen steder på forumet, kanskje også i tråden, men kan du gå gjennom det kjapt igjen? _ _ Edit: Er dette det beste kreatinet? http://www.myorevolution.com/webshop/Detai...p?ProductID=193 Endret 22. februar 2009 av Nytt_liv Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vanlig kreatin monohydrat er "best". Myo er ikke mye dyrt btw. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) kre-alkalyn er kreatin som er tilsatt en hel del for at det skal selge bedre. Kreatin M er best, renest og billigst. For eks fra myorev, kreatin + monohydrat +merke CreaPure = regnes for å være det beste og reneste. Smellene kre-alkalyn gikk på er løgner som Får ikke bivirkninger som vondt i magen osv Selvfølgelig er det tilskuddet bedre for de som reagerer på kreatin da det bare er halve dosen med tanke på alt de har tilsatt. Det de tilsetter skader kreatinen, de har blitt tatt flere ganger i løgn i markedsføringen. Det finnes folk her inne som kjøper no-explode hver mnd selv om de vet at nitrogen gir en pump som en reaksjon og at det ikke har noe med muskelbygging å gjøre. Men de må fortsatt kjøpe det da reklamen sier det funker, og det er intervjuer av bolere som bruker det ( som har fått betalt millioner av dollar for å si at de bruker det) Endret 22. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå