Bebeluv Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Få i deg flere mellommåltider, jeg pleier å få i meg par bokser med kesam, litt nøtter og en proteinshake som mellommåltid. Det er akkurat disse som gjør at jeg klarer å holde vekten, på deff så fjerner jeg bare disse måltidene Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Orker rett og slett ikke å lete gjennom 90 sider for å prøve å finne svar Hvordan er det å blande proteinpulver med sjokoladesmak med melk istedefor vann? Tenker både på smak og om det er forskjell på effekten. Den smaker ikke mye godt med vann i alle fall. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Orker rett og slett ikke å lete gjennom 90 sider for å prøve å finne svar Hvordan er det å blande proteinpulver med sjokoladesmak med melk istedefor vann? Tenker både på smak og om det er forskjell på effekten. Den smaker ikke mye godt med vann i alle fall. Da jeg prøvde å blande proteinpulver i melk så eksploderte hele dritten og ødela halve kjøkkenet. Neida, det spiller ingen rolle. Bland i hva du vil. Jeg synes personlig at de fleste pulverene smaker best i melk, men det er sikkert noen som har andre meninger og. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 synts det er best å ha iskaldt vann oppi, litt is på rista - blander med litt vann - og trøkker faenskapen ned så fort som mulig skjønner ikke hvorfor folk skal ha så mye væske når de ikke hæler smaken, 30 gram pulver og 0.5 liter vann.. huff og huff Lenke til kommentar
satser Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har noen en slags guide for kosthold? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 30% av kcal skal komme fra sunt fett. 2-4gram protein per kg kroppsvekt. Resten kan komme fra karbohydrater. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som vet om noen nettbutikker med flytene omega 3 fiskeolje? ej-shop.no har flytene selolje vet jeg, men er ute etter andre alternativer også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Udos Choice er å få tak i overalt. Proteinfabrikken osv. Lenke til kommentar
soursokk Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 du blir altså ikke sterkere av kreatin, du blir bare oppblåst på grunn av all den væsken musklene trekker til seg etter bruk av kreatin..? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Du kan få et lite "kick" på treningen. For kre-alkalyn trekker ikke væske i musklene, men det skal funke det også. Mono er klart det beste valget, og det rimeligste. Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Protein shake før eller etter trenning? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Både før og etter? Jeg tar etter, men har lest artikler om at det er bedre med før. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gjerne ta før og etter, det vil nok være best Lenke til kommentar
DMN Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg tar 30g før og 60 etter, og er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Protein shake før eller etter trenning? Etter trening. Sammen med karbohydrater. Dere som tar før trening: Gi meg en god grunn. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 http://www.iform.no/pub/art.php?id=280 Selv tar jeg etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Måltidet man spiser før trening bør inneholde proteiner. Da blir en shake litt overkill. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Måltidet man spiser før trening bør inneholde proteiner. Da blir en shake litt overkill. Og du er klar over at det avhenger helt av hvor stort proteininntaket ditt skal være gjennom dagen? Og gi meg en god grunn til at du ikke kan spise et proteinrikt måltid tidligere på dagen og ta en rask shake 30 min før trening? (si at det er "overkill" er ikke en god nok grunn) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (si at det er "overkill" er ikke en god nok grunn) Forklar. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva i all verden mener du med overkill da? Skal du ha i deg 300-400g proteiner daglig så er det nødvendig å ta shake før og etter trening, samtidig som en proteinrik middag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå