Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit at jeg sender dama i lære hos deg?  :thumbup:

9438961[/snapback]

Håper hun leser hva du skriver om kokkeferdighetene hennes :D

 

Jeg elsker god mat selv, og har begynt å lage mye god mat i det siste.. Det som er dumt er at man ikke har råd til all verden som student. Jeg drar inn noen tusen ekstra i måneden, og tjente godt i sommer, men allikevel føler jeg at jeg bruker mye penger på mat =D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tjener ikke penger, men klarer å lage greie måltider likevel. Blir ofte laksefilet, torskefilet (17,- for 400 gram), scampi, kyllingfilet (står på ovnen as we speak) osv. Lager også feite grønnsakstacos med karbonadedeig.

Lenke til kommentar
Jeg tjener ikke penger, men klarer å lage greie måltider likevel. Blir ofte laksefilet, torskefilet (17,- for 400 gram), scampi, kyllingfilet (står på ovnen as we speak) osv. Lager også feite grønnsakstacos med karbonadedeig.

9440173[/snapback]

Jeg spiser ofte biff av en eller annen sort, kyllingfilet, villaks eller kjøttdeig/kyllingkjøttdeig, med salat, ris, etc. som tilbehør. I tillegg spiser jeg en del egg. Frokosten er frokostblanding. Det jeg egentlig skammer meg mest over er at jeg har kjøpt mye kantinemat i det siste, det er ikke billig eller bra :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg tjener ikke penger, men klarer å lage greie måltider likevel. Blir ofte laksefilet, torskefilet (17,- for 400 gram), scampi, kyllingfilet (står på ovnen as we speak) osv. Lager også feite grønnsakstacos med karbonadedeig.

9440173[/snapback]

Jeg spiser ofte biff av en eller annen sort, kyllingfilet, villaks eller kjøttdeig/kyllingkjøttdeig, med salat, ris, etc. som tilbehør. I tillegg spiser jeg en del egg. Frokosten er frokostblanding. Det jeg egentlig skammer meg mest over er at jeg har kjøpt mye kantinemat i det siste, det er ikke billig eller bra :p

9441536[/snapback]

 

Jeg spiser utelukkende fullkornsknekkebrød med høyt fiberinnhold til frokost. Havregrøt til lunsj (lager lunsj hjemme) og kjøtt til middag.

Lenke til kommentar

Havregryn, banan og en aldri så liten shake til frokost. Brødmat utover dagen og som oftest kjøtt/fisk til middag.

 

Edit:

 

Nærmer meg for tiden 90kg, 184 høy -> skulle gjerne hatt litt lavere fettprosent, men har innsett at jeg aldri kommer til å gidde og gjøre noe med det.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er på vei ned nå. Har et mål om å slå min tidligere "rekord" på 9.9%. Var vel oppe i 16% for en drøy måned siden. Nå er jeg nok nede på 14% og regner med å nå 12% til jul. Neste sommer så er jeg garantert under 10%.

Lenke til kommentar
Jeg er på vei opp, og har et mål om å slå mine gamle rekorder :p

Neida, men må opp noen kilo. Helst muskelmasse fremfor fett, selvsagt.

9468984[/snapback]

Samme mål her. Har gått opp ca 3 kilo etter sommeren, og regner med å gå opp 3-4 kilo til frem mot Jul. Så får man ta en avgjørelse om man skal opp eller ned. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er på vei ned nå. Har et mål om å slå min tidligere "rekord" på 9.9%. Var vel oppe i 16% for en drøy måned siden. Nå er jeg nok nede på 14% og regner med å nå 12% til jul. Neste sommer så er jeg garantert under 10%.

9468723[/snapback]

På høyere vekt eller? ;)

9469052[/snapback]

 

Jeg veide 82 på 9.9 (mye vann). Nå veier jeg 81 på rundt 13 - 14%. Skal ned til i alle fall 75.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...