Geir M Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) No-Xplode fungerte på meg, men det var nok bare koffeinet, b-vitaminene, taurin og selvsagt kreatinet som gjorde virkningen og ikke NO2, som ser ut til å være bullshit. [edit] Interestingly, the NO2 group threw an average of 19 pounds onto their bench 1RM, while the placebo group added less than a six pound mean. Does it seem strange to anyone else that this supplement alone supposedly added an average of more than 13 pounds to bench press 1RM over placebo without a concomitant change in muscle mass? This would indicate that the changes are strictly neural in origin, which gets quite complicated and goes beyond the scope of this article. Hm, merkelige resultater. Det er jo ganske signifikant forskjell det der. Skjønner ikke helt hvordan det skjer uten at muskelmassen øker, det hele er litt mistenksomt for å si det sånn. Endret 27. juni 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det er vel en grunn til at det ikke er lov å selge i norge. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vil kreatin (Kre-Alkylin) hjelpe på utholdenheten, og hjelpe meg å presse meg ytterligere på 3 og 5km? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kreatin Monohydrat vil fungere bedre iallefall. Korte intensive prestasjoner f.eks. håndball, fotball, ishockey, aller former for kraftsport (styrkeløft, vektløfting, kroppsbygging og strongman) vil kreatin fungere best på. På løping vil du merke mindre, kanskje litt senere dannelse av melkesyre men det teller ikke mange meterene. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vil ikkje kreatin gjøre at du går opp 1-2 kg ? Dette kan da umulig vere posetivt når du skal løpe ? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vil ikkje kreatin gjøre at du går opp 1-2 kg ? Dette kan da umulig vere posetivt når du skal løpe ? 8963087[/snapback] 1-2kg har da ingen effekt på hvor fort man løper. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Trudde det var elementær fysikk eg, at desto meir ein ting veg jo ,meir energi trengs det for å flytte på tingen. Eller blir 1-2 kilo alt for lite for at det skal vere merkbart ? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kreatin vil nok hjelpe, uansett om du legger på deg noen kilo. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 No-Xplode var omtrent like dyrt som fra web-shop, så jeg droppet det. Kjøpte derimot ca 4,6kg proteiner for 450 kroner. Merke: noe halvveis random greier. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 http://www.myorevolution.com/art_kosthold2.asp?NyhetsID=31 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 No-Xplode var omtrent like dyrt som fra web-shop, så jeg droppet det. Kjøpte derimot ca 4,6kg proteiner for 450 kroner. Merke: noe halvveis random greier. 8964861[/snapback] Du får mer bruk for proteinpulveret 4,6kg for 450kr var kjempebillig, får bare håpe kvaliteten ikke er den samme som prisen . Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) No-Xplode var omtrent like dyrt som fra web-shop, så jeg droppet det. Kjøpte derimot ca 4,6kg proteiner for 450 kroner. Merke: noe halvveis random greier. 8964861[/snapback] Du får mer bruk for proteinpulveret 4,6kg for 450kr var kjempebillig, får bare håpe kvaliteten ikke er den samme som prisen . 8967590[/snapback] Var i en merkelig kartong, som hadde en slags helletut. Den "praktiske" løsningen var alldeles ikke praktisk, men jeg helte i stedet det over i en annen proteinboks. Smaken var rimelig god. (blandet med melk, har ikke prøvd med vann ennå) Endret 29. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvordan funket No-Xplode for deg da DNA? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvordan funket No-Xplode for deg da DNA? 8981921[/snapback] Njaa, føler bare at jeg får litt mer utholdenhet og fokus på treningen og blir mer hypet på å trene. Ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Som kan være Placebo.. 9018088[/snapback] Vel jeg tror ikke det er placebo siden koffein og taurin gjør deg hyppet på trening og man blir hyper og får litt mer fokus på treningen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Å si at man blir hyper er vel å ta i litt =P? Lenke til kommentar
Teig Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har nettopp begynt med proteinpulver som jeg blander med vann eller melk i en shaker. Det jeg lurer på er om det er for lite å bare ta i en kopp med proteinpulver (en kopp som fulgte med pulveret) blandet med vann eller melk i en shaker? Det føles ihvertfall veldig utblandet... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du får prøve deg selv. Det du referer til er vel en scoop? Det pleier å stå på emballasjen akkurat hvor mye den inneholder, og hva en servering bør være. Forhold deg til det. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ja, en scoop er det Det står på pakken at det skal være en scoop pulver per shake, og det skal inneholde 24g proteiner, men jeg synes at det smaker for utvannet... Får prøve med litt mer pulver da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå