Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Konkluderte du med at 1 scoop er for lite på bakgrunn av at du ikke fikk umiddelbar effekt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Konkluderte du med at 1 scoop er for lite på bakgrunn av at du ikke fikk umiddelbar effekt?

8796522[/snapback]

Nei, fordi 1000vis folk som har prøvd det på et forum mente de bare fikk effekt av 2 scoups.

Men har tenkt å gjøre som på pakken for at kroppen skal bli vant til No-Xploden. Ta en 1 time etter et måltid og så ta en scoup til etter 30 min for at kroppen skal bli vant til det.

Edit: Snakker med en venn på msn, han merket det vist første gangen men bare da han trente overkropp og bare brukte 1 scoup. Så får vel prøve en scoup i morgen :)

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Han er ikke en person som pleier å få placebo-effekt.

8798854[/snapback]

Alle kan få placebo-effekt.

Lenke til kommentar
Da kom i hvert fall "Ripped Fuel Extreme"-en min. Var litt rart, jeg bestilte som oppkrav, men betalte ikke ved henting. Fikk bare pakken på døra. Får jeg regning av Sublimsport senere da?

8738981[/snapback]

Samme her, fikk den på døren :D

Fikk kun en "faktur", men det eneste det stod der var hvor mye den kostet, ikke hvor man skulle betale inn osv...

Kommer nok regning snart du ;)

8795614[/snapback]

Når jeg mottar regning skal jeg bare si: "Hvilken pakke? Jeg har da ikke mottatt noe".

:innocent:

Det funker i hvert fall fjell.

Lenke til kommentar
Snakker med en venn på msn, han merket det vist første gangen

8796573[/snapback]

Placebo-effekt? :)

8798843[/snapback]

Tror ikke det.

Han er ikke en person som pleier å få placebo-effekt.

8798854[/snapback]

Jeg merket effekt første gangen. Ser ingen grunn til at koffeinet eller stoffene som øker nitric oxsid-nivået ikke skal fungere første gangen. Jeg merket at armene fikk en hardere pump enn vanlig, og jeg fikk en kraftig mental fokus. Noe styrkeøkning merka jeg derimot selvsagt ikke, men det kom gradvis.

Men jeg må nesten anbefale mer enn en scoop ja. Men aldri ta mer enn to.

Endret av K.Larsen
Lenke til kommentar
Når jeg mottar regning skal jeg bare si: "Hvilken pakke? Jeg har da ikke mottatt noe".

8800311[/snapback]

Håper du får en kraftig betalingsanmerkning du aldri blir kvitt.

Btw, du signerte sikkert på en lapp da du mottok pakken ;)

Lenke til kommentar

8800311[/snapback]

Håper du får en kraftig betalingsanmerkning du aldri blir kvitt.

Btw, du signerte sikkert på en lapp da du mottok pakken ;)

8801054[/snapback]

Tror du misforstod litt; kosttilskuddet funket fjell, ikke det å "svindle" Posten. :p

Jada, jeg signerte - men det kunne jo vært en annen Even, som ikke var meg. :ph34r:

Lenke til kommentar

Så nettop at 1 sje med N.O-Xplode var for lite. Var det jeg brukte forige gang siden scoupen var begravet.

Nå tok jeg nettop 1 scoup N.O-Xplode, fy som koffeinet gir det et kick til og med før du har begynt å trene :) Kanskje litt placebo og, men tror det begynner å virke litt. Ble ivertfal kjempehypet på å trene og ble litt hyper.

Lenke til kommentar

Tilbake fra en vellyket trening med N.O-Xplode.

Bittelitt bedre pump (ganske bra pump fra før), bedre utholdenhet, Mer konsentrasjon, litt sterkere i enkelte øvelser.

Ganske bra kostilskudd når det funket ;)

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Tilbake fra en vellyket trening med N.O-Xplode.

Bittelitt bedre pump (ganske bra pump fra før), bedre utholdenhet, Mer konsentrasjon, litt sterkere i enkelte øvelser.

Ganske bra kostilskudd når det funket ;)

8806269[/snapback]

Enig, det funket ganske lignende på meg også.

Lenke til kommentar
Magnesium 90 kapsler - 300 mg pr kapsel Pris:146,-

Zink 100 tabletter - 15 mg pr tablett Pris: 50,-

8444094[/snapback]

Hvor kjøpes dette?`Apotek? Hvis det er snakk om noe spesielt navn hadde det vært fint hvis noen hostet det opp :)

Lurer egentlig på det samme om Krom-tilskudd som White snakket om i en tråd.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
Magnesium 90 kapsler - 300 mg pr kapsel Pris:146,-

Zink 100 tabletter - 15 mg pr tablett Pris: 50,-

8444094[/snapback]

Hvor kjøpes dette?`Apotek? Hvis det er snakk om noe spesielt navn hadde det vært fint hvis noen hostet det opp :)

Lurer egentlig på det samme om Krom-tilskudd som White snakket om i en tråd.

8810479[/snapback]

Sjekk ut nærmeste Life! eller evt Kinsarvik (som de har forskjellige steder). Der selger de det garantert.

Det samme gjelder krom, men hvis du tar multivitaminer/mineraler, så er ofte krom en av de mineralene i samme boksen. Vet ikke om det finnes egne "rene" kromprodukter, noen andre kan sikkert svare bedre på det enn meg.

Lenke til kommentar

Heihei treningsfolk :p

Tar trent styrke 3 gonger i veka nå i eit halvt år og lurer på å begynne med proteintilskudd. Dettte er da eg har store problemer med å få i meg meir enn 3 måltider om dagen grunnet lang pendling, bruker 10 timer kvar dag på skole og reising.

Lurte da å bruke det på denne måten, ein shake med havregryn på skolen kvar dag pluss ein shake etter trening.

Virker dette fornuftig ??

Ein annan ting eg lurer på er om det er stor forskjell i forskjelling typer protein ? Er det vits for meg å kjøpe "ProZyme" eller eit anna litt dyrere type foran for eksempel http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=743 ??

Lenke til kommentar
Heihei treningsfolk :p

Tar trent styrke 3 gonger i veka nå i eit halvt år og lurer på å begynne med proteintilskudd. Dettte er da eg har store problemer med å få i meg meir enn 3 måltider om dagen grunnet lang pendling, bruker 10 timer kvar dag på skole og reising.

Lurte da å bruke det på denne måten, ein shake med havregryn på skolen kvar dag pluss ein shake etter trening.

Virker dette fornuftig ??

Ein annan ting eg lurer på er om det er stor forskjell i forskjelling typer protein ? Er det vits for meg å kjøpe "ProZyme" eller eit anna litt dyrere type foran for eksempel  http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=743 ??

8836491[/snapback]

Hadde jeg vært deg og hadde jeg hatt så lang reisetid hver dag, så ville jeg satset på mange matpakker. Du kan jo forsøke å smøre ferdig matpakker på kvelden. Kok f.eks 6 egg, og lag to matpakker med 3 brødskiver m/kokt egg på hver av dem. Så har du jo mat med deg. Skulle ikke være så vanskelig egentlig hvis du som sagt forbereder det på kvelden og lar det stå i kjøleskapet til du våkner.

Lenke til kommentar

Selfølgelig kunne eg ha gjort det, men som sakt så ville det vere mye meir lettvint på denne måten, og eg frykter at det ikkje hadde gått mange dagene før eg ikkje hadde gidda det. Hadde nok endt opp med at eg hadde enten glømt det eller ikkje hadde huska å kjøpe eg halvparten av dagene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...