pumba50 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 monohydrat smaker dritt ja, mildt sagt. Jeg synes x-ce-me sour lemon smaker brukbart, men nå har jeg slutta med det og skal kjøpe noe annet, vurderer no-xplode. Jeg synes det var litt dyrt også. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hvor kan man kjøpe no-xplode billigst? (Beklager dobbeltposten, men måtte gjøre det for å få tråden øverst i forumet, den var langt nede) Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 er proteinfabrikken dyr? syns liksom alt er så mye billigere på power-nutrition. Feks Kre-Alkalyn (exact samme produkt som fra PF) til 149kr, mens på PF koster den 249kr, frakt er også billigere på power-nutrition. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Bestilt. Feedback på hvordan den fungerer kommer. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Blir vel toll på deg då? 200DKK = 215NOK. Småsurt Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Blir vel toll på deg då? 200DKK = 215NOK. Småsurt 8705091[/snapback] Jeg ba dem sende min som gift, da er grensen 1000. Uansett, jeg overlever litt tollavgifter - om de i butikken skulle være så kjipe å ikke sende det som gift. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Vet kona bestiller parfymer som gift og det trur dem ikke på for det er et mye brukt tips og hu får toll hver gang. Tollere er ikke født i går, firma og butikker sender ikke gaver til kundene sine. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg bruker EFX sine kre-alkalyn-kapsler. Kan ikke si at det er noe vidunder-medesin, men det hjelper litt på føler jeg. Gir meg 5 push-ups ekstra Fikk nettopp ny boks med proteiner og en liten boks med ZMA-kapsler i går. Håper på å komme meg raskt etter en uke skydom nå. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg bruker EFX sine kre-alkalyn-kapsler. Kan ikke si at det er noe vidunder-medesin, men det hjelper litt på føler jeg. Gir meg 5 push-ups ekstra Fikk nettopp ny boks med proteiner og en liten boks med ZMA-kapsler i går. Håper på å komme meg raskt etter en uke skydom nå. 8706097[/snapback] Du driver vel å trener med vekter og? Er utrolig unødvendig med masse kostilskudd hvis du bare trener med kroppsvekt. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) For å spare penger på zma kjøp sink og magnesium hver for seg Og vitaminene får du gjennom kosten eller egene tilskudd. Det vil bli mye billigere og det er de to som er dokumentert og ikke all annen jalla de putter oppi. Om man trenger det da, vikke ikke brukt penger på det om ikke kostholdet og løfteprogrammet var optimalt først. Endret 26. mai 2007 av War Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 [...]Fikk nettopp ny boks med proteiner og en liten boks med ZMA-kapsler i går. Håper på å komme meg raskt etter en uke skydom nå. 8706097[/snapback] Du driver vel å trener med vekter og? [...] 8706177[/snapback] Ja da, jeg løfter vekter 3 ganger i uken pluss mye annet [trener hver dag utenom søndag] Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Vet kona bestiller parfymer som gift og det trur dem ikke på for det er et mye brukt tips og hu får toll hver gang. Tollere er ikke født i går, firma og butikker sender ikke gaver til kundene sine. 8705961[/snapback] Mange butikker sender som gift, uten at man ber om det. Tollerene kan ikke bare ta det som vanlig tollpakke fordi de personlig mistenker at det ikke er en gave. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Det er ulovelig og noen firma nekter dette pga de kan bli bannlyst av posten i usa ved å merke post feil. Endret 26. mai 2007 av War Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Reklame er ikke tilllatt på forumet. En post er slettet. Geir Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har noen erfaring med Xyience NOX-CG3 (Vet at dette er hypet til helvete av UFC) Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har noen erfaring med Xyience NOX-CG3 (Vet at dette er hypet til helvete av UFC) 8716771[/snapback] Nei, men jeg tok kontakt med Naturvita.no etter jeg leste at dem visstnok skulle ha no-xplode der til salgs, da fikk jeg følgende e-post tilbake: "Hej. Vi har slutat att sälja det produktet. Mvh NaturaVita Martin Kristensson" Vet noen hvor man kan kjøpe det på norsk jord, helst over internett. Men hvis det ikke fins noen slik butikk, tar jeg gjerne en dansk butikk. Det er ikke noe problem å finne en slik butikk, men grunn til at jeg spør er fordi jeg er ute etter en butikk som en norsk mann allerede har handlet i, sånn at jeg føler meg litt trygg når jeg handler. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 http://www.discount-supplements.co.uk/ - disse selger alt. sender fra England så EØS ftw Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) http://www.discount-supplements.co.uk/ - disse selger alt. sender fra England så EØS ftw 8716886[/snapback] Hva er sjangsen for at det blir stoppet i tollen, det inneholder jo faktisk et stoff som bare brukes som legemiddel i Norge? Endret 27. mai 2007 av Databamse Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) 0 null zero nada - EØS Endret 27. mai 2007 av brutti Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Så alt man bestiller fra den siden blir det ikke toll på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå