Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker EFX sine kre-alkalyn-kapsler. Kan ikke si at det er noe vidunder-medesin, men det hjelper litt på føler jeg. Gir meg 5 push-ups ekstra :love:

 

Fikk nettopp ny boks med proteiner og en liten boks med ZMA-kapsler i går. Håper på å komme meg raskt etter en uke skydom nå.

Lenke til kommentar
Jeg bruker EFX sine kre-alkalyn-kapsler. Kan ikke si at det er noe vidunder-medesin, men det hjelper litt på føler jeg. Gir meg 5 push-ups ekstra  :love:

 

Fikk nettopp ny boks med proteiner og en liten boks med ZMA-kapsler i går. Håper på å komme meg raskt etter en uke skydom nå.

8706097[/snapback]

Du driver vel å trener med vekter og?

 

Er utrolig unødvendig med masse kostilskudd hvis du bare trener med kroppsvekt.

Lenke til kommentar

For å spare penger på zma kjøp sink og magnesium hver for seg

Og vitaminene får du gjennom kosten eller egene tilskudd.

Det vil bli mye billigere og det er de to som er dokumentert og ikke all annen jalla de putter oppi.

 

Om man trenger det da, vikke ikke brukt penger på det om ikke kostholdet og løfteprogrammet var optimalt først.

Endret av War
Lenke til kommentar
[...]

Fikk nettopp ny boks med proteiner og en liten boks med ZMA-kapsler i går. Håper på å komme meg raskt etter en uke skydom nå.

8706097[/snapback]

Du driver vel å trener med vekter og?

[...]

8706177[/snapback]

Ja da, jeg løfter vekter 3 ganger i uken pluss mye annet [trener hver dag utenom søndag]

Lenke til kommentar
Vet kona bestiller parfymer som gift og det trur dem ikke på for det er et mye brukt tips og hu får toll hver gang. Tollere er ikke født i går, firma og butikker sender ikke gaver til kundene sine.

8705961[/snapback]

Mange butikker sender som gift, uten at man ber om det. Tollerene kan ikke bare ta det som vanlig tollpakke fordi de personlig mistenker at det ikke er en gave.

Lenke til kommentar
Har noen erfaring med Xyience NOX-CG3 (Vet at dette er hypet til helvete av UFC)

8716771[/snapback]

Nei, men jeg tok kontakt med Naturvita.no etter jeg leste at dem visstnok skulle ha no-xplode der til salgs, da fikk jeg følgende e-post tilbake:

 

"Hej. Vi har slutat att sälja det produktet.

 

Mvh

NaturaVita

Martin Kristensson"

 

Vet noen hvor man kan kjøpe det på norsk jord, helst over internett. Men hvis det ikke fins noen slik butikk, tar jeg gjerne en dansk butikk. Det er ikke noe problem å finne en slik butikk, men grunn til at jeg spør er fordi jeg er ute etter en butikk som en norsk mann allerede har handlet i, sånn at jeg føler meg litt trygg når jeg handler. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...