Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært kult å bo i USA, der kan man få alt av tilskudd.

 

På forumer deler de til og med ut kostilskudd gratis, så man trenger egentlig ikke kjøpe så mye kostilskudd selv hvis man er sjappt ute.

 

Nei Norge suger :(

8681385[/snapback]

 

Tollen stopper alle pakker med kostilskudd fra land utenfor EØS. Jeg har selv mistet en pakke NO-Explode, Cellmass, Nitrix og Axis HT pga. av de teite drittreglende til norge.

 

Bestiller NO-explode fra danmark nå, helt ok pris, og da er man iallefall sikret å få det inn i landet.

 

PS, gled deg til NO-explode, beste pre-workout supplemantet noen gang. Gikk akkurat tom selv nå, og venter på å få igang en ny bestilling i løpet av uken :p

Lenke til kommentar
Hadde vært kult å bo i USA, der kan man få alt av tilskudd.

 

På forumer deler de til og med ut kostilskudd gratis, så man trenger egentlig ikke kjøpe så mye kostilskudd selv hvis man er sjappt ute.

 

Nei Norge suger :(

8681385[/snapback]

 

Tollen stopper alle pakker med kostilskudd fra land utenfor EØS. Jeg har selv mistet en pakke NO-Explode, Cellmass, Nitrix og Axis HT pga. av de teite drittreglende til norge.

 

Bestiller NO-explode fra danmark nå, helt ok pris, og da er man iallefall sikret å få det inn i landet.

 

PS, gled deg til NO-explode, beste pre-workout supplemantet noen gang. Gikk akkurat tom selv nå, og venter på å få igang en ny bestilling i løpet av uken :p

8681736[/snapback]

Det utvider blodårene og tvinger musklene til å ta opp mere kreatin, ikke sant? Får du ekstra sprengte blodårer med det der? Hvor bestiller du det, og hvor mye bruker du å betale i tollen?

Lenke til kommentar

Du kan lese om effekten av NO-Explode her.

 

Kort fortalt så blir du mer fokusert og du får helt insane pumps i musklene.

 

Jeg bestiller i fra sublimsport.dk og det koster vel rundt 7-800 for NO-Explode + Cellmass(anbefaler deg å ta en titt på Cellmass også) og så stjeler vel staten rundt 25% regner jeg med ;)

 

Mye dyrere enn fra USA som jeg betalte ca. 100$ for Mass stacken(NO-Explode, Cellmass, Nitrix og Axis HT) Men fra danmark er man iallefall garantert og få pakken.

Lenke til kommentar

Gleder meg til No-Xplode ja, men vet ikke helt om det går ann å få mer pump enn jeg får fra før :p Pump fra første sett omtrent, selv om det er skuldere eller trapezius eller hva enn det måtte være.

 

Han kompisen var syk i dag, så fikk ikke No-Xploden i dag. Men må jo uanset bruke opp monohydrat for jeg giddr ikke ta en ny oppladningsfase etter jeg har brukt opp No-Xploden.

Lenke til kommentar

Jeg har også god pump fra før, men som dette produktet hevder, så skal blodårene utvide seg voldsomt.

 

Men det skal visst også gi en følelse av velvære og lyst til å trene, det er noe som jeg ser på som positivt. Jeg brukte å innta red force da jeg hadde det, det er en miks av koffein og guarana, det gav en veldig oppkvikkende følelse, som om hodet skulle sprenges (bare litt mildere enn det), det er en veldig god følelse, spesielt når man står der og skal trene. Nå om dagene går jeg bare på vann og det er helt råttent.

 

Skal vurdere å kjøpe no-xplode, men har hørt at horsepower også kan være noe, hva enn det er, he-he.

Lenke til kommentar

Husk at no-explode behøver ikke fungere for deg selv om det fungerer for andre. Kommer an på trening, treningsmetode , kaloriinntak og gener osv

Kanskje du til og med er non-responder som 20% er.

 

Skal lese igjennom forskning på stoffene og finne ut hva hvert stoff gjør.

Lenke til kommentar
Husk at no-explode behøver ikke fungere for deg selv om det fungerer for andre. Kommer an på trening, treningsmetode , kaloriinntak og gener osv

Kanskje du til og med er non-responder som 20% er.

 

Skal lese igjennom forskning på stoffene og finne ut hva hvert stoff gjør.

8685695[/snapback]

I reklameteksten for produktet så finner jeg bl.a dette:

"Now even the toughest creatine "non-responder" will experience intense pumps and pack on rock hard muscle!"

 

..og så skriver dem følgende om dette "Existing creatine supplements and related products" at "Once they're topped off, the gains come to a screeching halt; and if your muscles are topped off to begin with, you may not respond to these products at all ("non-responder")." dette er snakk om andre kreatinprodukter.

 

Det ser ihvertfall ut at dem lover at dette skal virke på alle, så hvor du henter de 20% i forbindelse med no-xplode må du gjerne linke til, jeg kan ikke finne det..

Lenke til kommentar

Non-respondere er bare vanlige mennesker som skiser kreatinrikt kosthold og lagrene er fulle fra før av og vil ikke gå opp i vekt og dermed føler de at de ikke får effekt av kreatintilskuddet.

Det er ikke kjemisk eller biologisk non responder , kun fulla lager fra før gjennom kosten

fisk,bær osv.

Endret av War
Lenke til kommentar
Non-respondere er bare vanlige mennesker som skiser kreatinrikt kosthold og lagrene er fulle fra før av og vil ikke gå opp i vekt  og dermed føler de at de ikke får effekt av kreatintilskuddet.

Det er ikke kjemisk eller biologisk non responder , kun fulla lager fra før gjennom kosten

fisk,bær osv.

8690322[/snapback]

Du besvarte likevel ikke spørsmålet.

 

Og som dem sier i reklamen for produktet så utvides blodårene som tvinger musklene til å lære å ta opp mere kreatin enn til vanlig, og det sies også at andre typer kreatin ikke lærer musklene opp til dette.

Lenke til kommentar
Uten karbohydrater vil kroppen bruke energi på å gjøre protein om til glukose og man vil dermed miste mye muskelmasse.

Nei. Man kan fint gå på en diett bestående av proteiner og fett, uten å miste ("mye") muskelmasse.

 

Edit: Man kan også bygge muskler.

Endret av _NiXoN_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Uten karbohydrater vil kroppen bruke energi på å gjøre protein om til glukose og man vil dermed miste mye muskelmasse.

Nei. Man kan fint gå på en diett bestående av proteiner og fett, uten å miste ("mye") muskelmasse.

 

Edit: Man kan også bygge muskler.

8690370[/snapback]

 

Ja, fett er jo en bra næringskilde, men da er det viktig å få i seg nok og riktig fett. Uansett så reagerer folk individuelt på kosthold, så det er vanskelig å konkludere med noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...