Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan skaffe "Ultra Ripped" fra Ultimate Nutrition i Norge? Virker som om det er lovlig, inneholder ikke Ephedra eller noe sånn, men man blir henvist til den svenske nettbutikken på den norske siden.

 

Har lagt fra meg tankene om ephedra-baserte produkter, har mange kompiser som har prøvd amfetamin (jeg har bevisst valgt å ikke gjøre det) og hvis det kalles "amfetamin light" holder jeg meg unna. :p

 

Er derfor ute etter noe litt mindre farlig, men som fortsatt fungerer og har hørt at dette skal fungere ganske fett.

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøpte akurat WHEY ISOLATE fruit punch og ZMAgenin. . .

 

Noen som vet hvor mange ganger man skal ta det dagelig og i hvor store doser?

 

Står 4 tabletter hver dag på pakken, men synes det hørtes litt mye ut.

 

Har hatt litt problemer med god søvn i det siste, som f.eks i dag våknet jeg opp kl. 6.00 da jeg hadde fri.

Lenke til kommentar

Bruker selv Zma og får problemer med at jeg sover dypere og ikke våkner om kona får føling noe jeg burde. Så har kuttet ned til 2

Norsk Zma blir sett på som pingle zma pga det er 10 ganger lavere verdier pga myndighetenes kontroll. Så fire er nok en bedre dose enn to.

Endret av War
Lenke til kommentar
Bruker selv Zma og får problemer med at jeg sover dypere og ikke våkner om kona får føling noe jeg burde. Så har kuttet ned til 2

Norsk Zma blir sett på som pingle zma pga det er 10 ganger lavere verdier pga myndighetenes kontroll. Så fire er nok en bedre dose enn to.

8670946[/snapback]

Norge ja, verdens strengeste land.

 

Får vel ta 4 da ;)

 

Gleder meg til skolen i morgen, får No-Xplode av en kompis. Men må vel bruke opp Monohydrat før jeg starter med No-Xplode.

 

Hvor mye kosttilskudd har dere?

 

Så igjennom alt jeg hadde atm: WHEY ISOLATE, ZMAgenin, X-CE-ME, Phosphagen Monohydrat og en boks No-Xplode når jeg får den. :ph34r: Synes det var litt mye kostilskudd.

Lenke til kommentar

Jeg har vel ikke så mye men jeg har mye av alt ^^ ca 10 esker/bokser av alle da jeg handler XXL tilbud.

 

ProZyme proteinpulver og whey

Zma

Karbohydratpulver

Creaforce

Thermozyne for slanking

Metalean for ned i vekt

Myorepair for etter trening

ATP Kreatin

Multivitamin

EfaOmega tran

MealTech som mellommåltider

FastGain som bonus oppi mealtechen

 

Prøver å gjøre mye av dette til en del av kostholdet og ikke tenke på det som særegent tilskudd.

Har 15% rabatt på TN så frakten forsvinner + 5-600 på alle bestillingene og da blir det faktisk ikke så dyrt når det er XXL kjøp og allerede hundrelapper i rabatt.

 

pillemissbrukertc1.jpg

Bare åpene pakker i huset uten om boden er iallefall for 20.000 kr men så varer det en stund også da.

Endret av War
Lenke til kommentar

Se der ja, mye kostilskudd :D

 

----------------------------------------

 

Fy som Fruit Punch smaken smakte piss, æsj. Var nesten så jeg spydde!

 

Da en kompis skulle kjøpe X-CE-ME spurte jeg om han kunne kjøpe fruit punch smaken. Men Tommi Thorvildsen sa sefølgelig at den smakte dritt og han kjøpte heller Lemon smak.

 

Så nå måtte jeg bare teste fruitpunch smak i proteinpulver, og Tommi hadde rett!

Lenke til kommentar

Hvilke proteinpulver er kurrante å blande med vann med hensyn på smak? Har 90+ fra ej-shop.no nå (vanlijesmak), men smaker rett og slett surt og jævlig hvis jeg blander med vann. Har hørt fra en kompis at 100% whey smaker som vanlig milkshake hvis en blander med vann. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Hvilke proteinpulver er kurrante å blande med vann med hensyn på smak? Har 90+ fra ej-shop.no nå (vanlijesmak), men smaker rett og slett surt og jævlig hvis jeg blander med vann. Har hørt fra en kompis at 100% whey smaker som vanlig milkshake hvis en blander med vann. Noen som har noen tips?

8673526[/snapback]

 

100% Whey Sjokolade er faktisk ikke så dum.

 

Varierte litt, av og til blandet jeg kun med vann, andre ganger kun med melk. Noen ganger ble det 50/50.

 

Det er best (smaksmessig) å blande 100% Whey med melk, men smaken er overraskende god selv når du kun blander ut med vann.

Lenke til kommentar

Siden dollar er sykt lav i USA tenkte jeg å kanskje bestille fra USA hvis jeg går tom for tilskudd en gang i fremtiden.

 

Noen som vet omtrent hva frakt koster fra USA? Tenkte da på www.bodybuilding.com Og er det lov å bruke produktene dems i Norge?

 

Synes testosterone boostern dems så veldig spennende ut, og har lyst til å se om det fungerer. Og den koster jo rundt 200kr med den lave dollar kursen vi har i dag. Er vel lov å importere testo boostere til Norge? Tenkte da på denne.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
...The average user of Tribex can expect to put on between five and ten pounds of muscle within the first month or two, but much greater gains may be experienced by some.

 

 

Nja, skeptisk.

8674314[/snapback]

Er enig der, men den burde da ivertfal ha noen effekt ivertfal selv om det er 0,0000001 pound mer eller hva enn det måtte være. . .

 

Edit: På ZMAgenin står det at man skal ta 4 tabletter før trening på treningsdager. . . Har det noen invirkning på søvnen eller er det bare før sengetid som hjelper på at man sover dypere?

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Siden dollar er sykt lav i USA tenkte jeg å kanskje bestille fra USA hvis jeg går tom for tilskudd en gang i fremtiden.

 

Noen som vet omtrent hva frakt koster fra USA? Tenkte da på www.bodybuilding.com Og er det lov å bruke produktene dems i Norge?

 

Synes testosterone boostern dems så veldig spennende ut, og har lyst til å se om det fungerer. Og den koster jo rundt 200kr med den lave dollar kursen vi har i dag. Er vel lov å importere testo boostere til Norge? Tenkte da på denne.

8673865[/snapback]

Ikke gjør det. Skal du først bestille fra utlandet, bestill innenfor eøs. :)

Lenke til kommentar
ZMA gjør meg søvnig etter trening og mange brukere ble det så TN endret iallefall bruken til før legge tid pga det.

Tilskuddet i seg selv er ikke noe du trenger under treningen.

8674956[/snapback]

Føler meg ganske trøtt, så du har vel rett i det.

 

Får vel ta før jeg legger meg istedet.

 

Kengdal: Takk for svar, fant en engelsk butikk i sta som hadde alt mulig :) Dritt at man bare kan kjøpe 1mnd forbruk. Hadde vært mye billigere hvis man kunne kjøpe mye om gangen pga toll og mye annet crap.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

All pulver smaker som regel bedre med melk men er man nøye nok og vil ha de rette resultater kan man ikke få i seg all laktosen og fettet fra melk.

Det blir mye melk om man skal ha 4-5 dl x 6 om dagen.

 

100 liter melk i mnd 1,5kg mettet fett som vi trenger 1gram av hver dag.

Endret av War
Lenke til kommentar
Siden dollar er sykt lav i USA tenkte jeg å kanskje bestille fra USA hvis jeg går tom for tilskudd en gang i fremtiden.

 

Noen som vet omtrent hva frakt koster fra USA? Tenkte da på www.bodybuilding.com Og er det lov å bruke produktene dems i Norge?

 

Synes testosterone boostern dems så veldig spennende ut, og har lyst til å se om det fungerer. Og den koster jo rundt 200kr med den lave dollar kursen vi har i dag. Er vel lov å importere testo boostere til Norge? Tenkte da på denne.

8673865[/snapback]

Jeg har ikke bestilt kosttilskudd, men har bestilt div. andre ting fra usa, california. Jeg vet at, skal du ha pakken tilsendt på et par dager, og da har du også pakken på døra etter et par dager, så må betale for flytransport og det er svindyrt, hvor dyrt kommer an på vekten på kjøpet ditt. Men skal du ha det billigere velger du båttransport, men da må du vente opptil et par måneder for å få pakken, og i mellomtiden sitter du der tom for kosttilskudd :!: Ja og så kommer tollavgifter og greier på toppen.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Leter man etter sterkere ting må man til utlandet.

Men skal man ha noe vanlig lønner det seg å handle alt på ett sted og skaffe seg 15% rabatt og handle større så det blir billigere.

Vil iallefall spare penger i lengden fremfor å kun lete etter tilbud over alt og bruke nye produkter i små perioder.

 

Selv har jeg valgt TN og får da 25-30% rabatt totalt.

Bakdelen med TN fremfor andre norske nettbutikker er at med en gang noe blir ulovlig å slege pga en lege bruker litt av det stoffet så stopper TN all salg og kutter dosene til lovlige mengder.

 

Selfølgelig bra men noen ganger går grensen på at det skrives ut på resept og derfor ulovlig og ikke at det er skadelige doser. Kun for en medisinfabrikk har valgt å bruke de stoffene.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...