Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok.... men er den dieten bra til det da? :p  (lite peiling på kosthold)

8529863[/snapback]

Du bør spise mer enn den dietten der gir deg om du skal gå opp i masse. Men ærlig talt, det virker som om du bare finner deg ting å prøve i hytt og pine; hva med å ta 3 måneder treningsfri og lese litt om emnet så du faktisk skjønner hva du går til når høsten kommer. Jeg tror at du hadde hatt mye bedre resultater om et år på den måten.

Lenke til kommentar
jeg bare spør her jeg...

 

slik ser den nye dieten min ut....

 

180 gram proteiner, 55 gram fett, 330 gram karbohydrater og 2600kcal

 

er det bra? er det deff? bulk?

 

litt info om meg....veger litt over 60, ikke noe spess høg, trener vekter :p

8529334[/snapback]

 

Du er 16år ;)

 

altså er 16år selv, tenker mye på kosthold. men går ikke å måler kcal, fett og karbo.

spis sunt, men ikke bli for opphengt ;) kan fort bli lei.

 

Og veier du 60kg? det er da vel veeeeldig lite? veier selv 70kg, syns det er lite. vil opp mot 80kg

Du skal ivertfall ikke på noe deff :)

 

 

PS: har ikke lest resten av tråden, så vet ikke om andre har svart

Lenke til kommentar
Du er 16år ;)

 

altså er 16år selv, tenker mye på kosthold. men går ikke å måler kcal, fett og karbo.

spis sunt, men ikke bli for opphengt ;) kan fort bli lei.

 

Og veier du 60kg? det er da vel veeeeldig lite? veier selv 70kg, syns det er lite. vil opp mot 80kg

Du skal ivertfall ikke på noe deff :)

 

 

PS: har ikke lest resten av tråden, så vet ikke om andre har svart

8531078[/snapback]

Hva har alder med saken å gjøre? Selv om hvor gammel du er så burde du ha en oversikt over kostholdet ditt i kcal, karbohydrater, proteiner, fett osv for å vite hvor mye du får i deg sånn ca. hver dag. Da sier jeg ikke at man skal veie alt man spiser, men å ha en oversikt over hva man putter i seg er fint.

Lenke til kommentar
Er dette et bra produkt, noen med erfaring? Fins det noen med anbefalinger på omega tilskudd som er ennå billigere så er det fint. Hvor lenge varer en slik 500ml flaske btw?

8563630[/snapback]

Jeg kjøpte det produktet i pillet fordi jeg bli litt lurt av markedsføringen til tn.no. Er helt unødvendig hvis du får i deg nok Omega 6 fra før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er dette et bra produkt, noen med erfaring? Fins det noen med anbefalinger på omega tilskudd som er ennå billigere så er det fint. Hvor lenge varer en slik 500ml flaske btw?

8563630[/snapback]

 

Det smaker møkk og har en relativt dårlig balanse mellom fettsyrene, mener jeg. Ta tran.

Lenke til kommentar
Du bør ikke være så keen på effedrin utenfor eksamenstiden heller. Sjekk wikipedia for mulige bivirkninger av CLA og spør deg selv om du faktisk trenger dette også. Spør du meg er det bortkastede penger.

8582702[/snapback]

Er egentlig enig. Effekten later ikke til å være den helt store heller, jeg har prøvd det og merket vel egentlig ikke noen forskjell. Jeg har selv CLA, men jeg kommer ikke til å kjøpe mer når boksen blir tom.

Lenke til kommentar
Du bør ikke være så keen på effedrin utenfor eksamenstiden heller. Sjekk wikipedia for mulige bivirkninger av CLA og spør deg selv om du faktisk trenger dette også. Spør du meg er det bortkastede penger.

8582702[/snapback]

Er egentlig enig. Effekten later ikke til å være den helt store heller, jeg har prøvd det og merket vel egentlig ikke noen forskjell. Jeg har selv CLA, men jeg kommer ikke til å kjøpe mer når boksen blir tom.

8585593[/snapback]

 

Slår meg til denne gjengen her.

 

Har brukt det i ca 1 måned nå, merket litt på det at balansen mellom muskler/fett har blitt litt bedre. Ellers virker det som om det ikke fungerer.

 

Tenker jeg skal prøve 1 måned til, men da med store kostholdsomlegginger.

Lenke til kommentar
Hvordan man sin egen gainer? Holder det med å ha karbohydrater og proteiner? Fordi det har jeg.

8599654[/snapback]

 

"Gainer" er stort sett en ca 50/50 blanding av karbo og proteiner. Noen gainere har mer karbohydrater, og disse er fine å kombinere med kreatin. De med mye karbohydrater er gode å drikke etter trening, da også spesielt med kreatin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...