Zethyr Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 er det deff? bulk? 8529334[/snapback] Det er ingen av delene. Du angriper det dessuten i feil ende, du må finne ut hva du vil ha i deg først, og så sette opp dietten. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 det er ikke jeg som har sotte den opp, jeg fannt den..... det jeg vil er å fjerne alt kroppsfettet........(deff) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har sett bilde av deg og du veier også ganske lite. Du trenger ikke mindre fettprosent, men du trenger litt mer muskelmasse. Derfor er det du trenger builk og ikke deff. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 ok.... men er den dieten bra til det da? (lite peiling på kosthold) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 ok.... men er den dieten bra til det da? (lite peiling på kosthold) 8529863[/snapback] Du bør spise mer enn den dietten der gir deg om du skal gå opp i masse. Men ærlig talt, det virker som om du bare finner deg ting å prøve i hytt og pine; hva med å ta 3 måneder treningsfri og lese litt om emnet så du faktisk skjønner hva du går til når høsten kommer. Jeg tror at du hadde hatt mye bedre resultater om et år på den måten. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 jeg spør ofte om forandringer men gjør de sjeldent....fulgt to program siden jeg begynte å trene vekter for 1 år siden... grunnen til at jeg spør om mye nytt er fordi jeg vil at treningen skal være 100% korrekt.... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det finnes ikke 100% korrekt trening, hva som fungerer er høyst individuelt. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 ok, fortsetter jeg slik jeg alltid har gjort har merkert god fremgang.... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 jeg bare spør her jeg... slik ser den nye dieten min ut.... 180 gram proteiner, 55 gram fett, 330 gram karbohydrater og 2600kcal er det bra? er det deff? bulk? litt info om meg....veger litt over 60, ikke noe spess høg, trener vekter 8529334[/snapback] Du er 16år altså er 16år selv, tenker mye på kosthold. men går ikke å måler kcal, fett og karbo. spis sunt, men ikke bli for opphengt kan fort bli lei. Og veier du 60kg? det er da vel veeeeldig lite? veier selv 70kg, syns det er lite. vil opp mot 80kg Du skal ivertfall ikke på noe deff PS: har ikke lest resten av tråden, så vet ikke om andre har svart Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du er 16år altså er 16år selv, tenker mye på kosthold. men går ikke å måler kcal, fett og karbo. spis sunt, men ikke bli for opphengt kan fort bli lei. Og veier du 60kg? det er da vel veeeeldig lite? veier selv 70kg, syns det er lite. vil opp mot 80kg Du skal ivertfall ikke på noe deff PS: har ikke lest resten av tråden, så vet ikke om andre har svart 8531078[/snapback] Hva har alder med saken å gjøre? Selv om hvor gammel du er så burde du ha en oversikt over kostholdet ditt i kcal, karbohydrater, proteiner, fett osv for å vite hvor mye du får i deg sånn ca. hver dag. Da sier jeg ikke at man skal veie alt man spiser, men å ha en oversikt over hva man putter i seg er fint. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Er dette et bra produkt, noen med erfaring? Fins det noen med anbefalinger på omega tilskudd som er ennå billigere så er det fint. Hvor lenge varer en slik 500ml flaske btw? Endret 8. mai 2007 av Databamse Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ja det er et bra produkt. Men jeg vil si at du får mye mer for pengene med å kjøpe en flaske tran. Still deg spm om du trenger omega 6 tilskudd. Hvis du svarer nei på dette, går du for tran Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er dette et bra produkt, noen med erfaring? Fins det noen med anbefalinger på omega tilskudd som er ennå billigere så er det fint. Hvor lenge varer en slik 500ml flaske btw? 8563630[/snapback] Jeg kjøpte det produktet i pillet fordi jeg bli litt lurt av markedsføringen til tn.no. Er helt unødvendig hvis du får i deg nok Omega 6 fra før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er dette et bra produkt, noen med erfaring? Fins det noen med anbefalinger på omega tilskudd som er ennå billigere så er det fint. Hvor lenge varer en slik 500ml flaske btw? 8563630[/snapback] Det smaker møkk og har en relativt dårlig balanse mellom fettsyrene, mener jeg. Ta tran. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hvor godt fungerer CLA, eller diverse stack-balndinger av CLA og koffein? En kamerat tilbyr meg "El Tigre", men er ikke så keen på å begynne med efedrin midt i eksamenstiden. Takker for svar. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du bør ikke være så keen på effedrin utenfor eksamenstiden heller. Sjekk wikipedia for mulige bivirkninger av CLA og spør deg selv om du faktisk trenger dette også. Spør du meg er det bortkastede penger. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du bør ikke være så keen på effedrin utenfor eksamenstiden heller. Sjekk wikipedia for mulige bivirkninger av CLA og spør deg selv om du faktisk trenger dette også. Spør du meg er det bortkastede penger. 8582702[/snapback] Er egentlig enig. Effekten later ikke til å være den helt store heller, jeg har prøvd det og merket vel egentlig ikke noen forskjell. Jeg har selv CLA, men jeg kommer ikke til å kjøpe mer når boksen blir tom. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Du bør ikke være så keen på effedrin utenfor eksamenstiden heller. Sjekk wikipedia for mulige bivirkninger av CLA og spør deg selv om du faktisk trenger dette også. Spør du meg er det bortkastede penger. 8582702[/snapback] Er egentlig enig. Effekten later ikke til å være den helt store heller, jeg har prøvd det og merket vel egentlig ikke noen forskjell. Jeg har selv CLA, men jeg kommer ikke til å kjøpe mer når boksen blir tom. 8585593[/snapback] Slår meg til denne gjengen her. Har brukt det i ca 1 måned nå, merket litt på det at balansen mellom muskler/fett har blitt litt bedre. Ellers virker det som om det ikke fungerer. Tenker jeg skal prøve 1 måned til, men da med store kostholdsomlegginger. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvordan man sin egen gainer? Holder det med å ha karbohydrater og proteiner? Fordi det har jeg. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Hvordan man sin egen gainer? Holder det med å ha karbohydrater og proteiner? Fordi det har jeg. 8599654[/snapback] "Gainer" er stort sett en ca 50/50 blanding av karbo og proteiner. Noen gainere har mer karbohydrater, og disse er fine å kombinere med kreatin. De med mye karbohydrater er gode å drikke etter trening, da også spesielt med kreatin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå