Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De selger ikke noe annet en monohydrat ;)

Hvis kunder kjøper monohydrat hos de, isteden for Ethyl Ester hos PF har de jo oppnådd sitt mål.

8460677[/snapback]

Men er det vås alt de kommer med? De har jo en del interessante påstander om f.eks. krealkalyn og markedsføringen dems.

8460809[/snapback]

Neida alt er ikke vås. Men dette er ting som er viktig å ha i bakhodet når man leser artiklene deres.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Noen som har prøvd denne eller kan si at den er bra?

 

:: http://www.sublimsport.com/shop/pro-comple...iner-1098p.html

8495292[/snapback]

 

Noen spesiell grunn til at du skal ha akuratt den? Så mer eller mindre dyr ut. 375 danske kroner for ~2kg? PF selger 3kg for 400 og TN har en gainer til 450 for 5kg. Ikke så stor forskjell på protein og karbohydratforholdet.

 

Edit:

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg "misliker" disse gainerene. Kall meg gjerne konservativ, men jeg ser helst at folk kjøper rene proteintilskudd, og heller spiser mer mat (korrekt mat sådan) for å få ekstra karbohydrater. Det er meget lett å spise mer karbohydrater, spesielt hvis kostholdet ikke er helt på topp fra før. Bytt ut brødmaten med kornblandinger, helst havregryn, og bytt ut chipsen til kyllingen med batismatiris.

Endret av smoothie
Lenke til kommentar
Er det bra kreatingain å gå opp 2kg på monohydrat etter oppladningsfase?

8495804[/snapback]

 

Er ikke det vanlig? Det er jo under oppladningsfasen at en prøver å fylle opp kreatinlagrene maks, å ta 5-10g en gang om dagen i ettertid er jo i bestefall vedlikehold :p Men høres kanskje litt drøyt ut med 2kg på ei uke. Jeg gikk opp ca 2 kg på rundt 2-3 uker, men det er ikke av kreatin alene.

Lenke til kommentar

Jeg er nå for tiden ikke veldig stor. Er 175 høy, og veier ca 60-65 Kg, har nyliug begynt å trene, og lurer derfor på om det gagner meg å kjøpe proteintilskudd? Har en storebror som trener, og vi vurderer å kjøpe ilag da han nådde bunn i kilosbøtta si for litt siden.

 

Bare slett hvis dette blir kapring av tråden.

 

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar

Det kan gagne deg, men du bør aller helst få orden på kostholdet (nå tar jeg forbehold om at du ikke har orden på det). Spis ofte og mye, ca hver 3.time. Spis mat med mye proteiner og riktige karbohydrater. Du trenger ca 120g proteiner daglig, så du kan jo regne litt på det å se om du er i underskudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...