Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du deffer og går på NO-Explode samtidig?

8422573[/snapback]

Det stemmer. Pleier alltid å øke bittelitt når jeg deffer uansett. Så tenkte jeg kunne se om det ble litt bedre.

8425443[/snapback]

 

Pleier du å øke i styrke når du deffer?

8437389[/snapback]

Øker litt, ja. Ikke veldig mye selvsagt, og det er noen øvelser jeg nærmest ikke har fremgang i. Men øker bra i rygg for tiden, for eksempel. Går bare ned med rundt 0,5 kg i uka da.

Lenke til kommentar
Skulle kjøpe proteinpulver i dag i butikken og så kom jeg over et billig Creatin så måtte bare prøve det ut :)

8451443[/snapback]

Ikke overvurder prisen fremfor kvaliteten. "Oh yes, dette var billig, da må jeg kjøpe det!!"

Jeg kjenner ikke det produktet der, men kanskje du kan linke til en labanalyse eller annen dokumentasjon?

Lenke til kommentar

Litt naiv holdning, men. "Det var jo 100% kreatin". Er du sikker på at 100% av innholdet i boksen faktisk er kreatin monohydrat selv om produktnavnet tilsier dette?

 

Btw, "monohydrat", ikke "monodrat". Ser flere har skrevet feil på dette den siste måneden, litt merkelig igrunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvorfor det, wh1te?

8453604[/snapback]

 

Hvorfor jeg har bestilt eller hvorfor jeg gleder meg til å slippe PFs kre-alkalyn? Sistnevnte er fordi doseringen er så grotesk.

 

hvilket merke kre alkalyn er det du har kjøpt/bestillt

8453650[/snapback]

 

Denne.

Lenke til kommentar
Vil ikke akuartt si at jeg har merket så veldig mye forskjell etter jeg begynnte med kreatin, og etter jeg leste dette tenkte ejg å bytte fra X - CE-ME til vanlig monohydrat. Har ikke gått opp noe spesielt i vekt heller (ikke noe merkbart, ble lovet 1-2kg), og lurer på om monohydrat binder mer vann til musklene.

8459031[/snapback]

Brukte også X-Ce-Me før, det virket ikke og det virket til og med ikke på 2 kamerater.

 

Har lest artikkelen før derfor valgte jeg Monohydrat denne gangen :)

Lenke til kommentar
Vil ikke akuartt si at jeg har merket så veldig mye forskjell etter jeg begynnte med kreatin, og etter jeg leste dette tenkte ejg å bytte fra X - CE-ME til vanlig monohydrat. Har ikke gått opp noe spesielt i vekt heller (ikke noe merkbart, ble lovet 1-2kg), og lurer på om monohydrat binder mer vann til musklene.

8459031[/snapback]

Brukte også X-Ce-Me før, det virket ikke og det virket til og med ikke på 2 kamerater.

 

Har lest artikkelen før derfor valgte jeg Monohydrat denne gangen :)

8459416[/snapback]

Jeg har også opplevd at Monohydrat har virket bedre enn x-ce-me. Men merkelig nok så var x-ce-me bedre i begynnelsen, men det virker som effekten har sluttet. Jeg vet ikke hva som har skjedd. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...