Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gandalf the Grey: Psyken har også mye å si vettu. (Altså det kan hende at du har en placebo effekt)

8116898[/snapback]

 

Slett ikke umulig, jeg tror jeg har lett for å bli påvirket av produsentenes flotte ord ang. produktet. Spesiellt om de backer det opp med "User experiences" :p Men, men, jeg får prøve det ut og håpe på det beste :)

 

Hvor kjøpte du det i fra?

Sublimsport, de har tilbud på no-explode nå(1 for 348DKK, men om du kjøper 2 får de de for 299DKK pr. stk.)

Lenke til kommentar
Har prøvd det en gang før og jeg fikk en skikkelig bra pump, men det var en hard trening også så det er mulig jeg hadde fått så bra pump uansett... Jaja, jeg får se hva som skjer.

8115043[/snapback]

 

Det er ganske umulig at du får effekt første gangen av kreatinet i No-Xplode. Må nesten ha vært placebo effekt ja.

Lenke til kommentar
Har prøvd det en gang før og jeg fikk en skikkelig bra pump, men det var en hard trening også så det er mulig jeg hadde fått så bra pump uansett... Jaja, jeg får se hva som skjer.

8115043[/snapback]

 

Det er ganske umulig at du får effekt første gangen av kreatinet i No-Xplode. Må nesten ha vært placebo effekt ja.

8120822[/snapback]

Vennligst forklar.

Lenke til kommentar

Ja, var nok bare placebo, men jeg har lest om flere som har fått effekt med en gang. Fant bare en nå da;

 

Stacking NO Explode & Nitrix

I just recently bought the mass stack kit from BSN all i wanted was the nitrix but it came with samples for cell mass and NOXPLODE i thought hey what the hell so i mixed only half of the packet in a dasani bottle i was going to meet my buddy at the gym at around 5:45 after i got off work i read the instructions and it said it may take between 15 and 45min to feel the effects so i took it at 5:10 at 5:20 i couldnt stop moving i left work early just to get to the gym as fast as i could i was dressed and ready in the weight room at 5:35 i drove like a maniac just so i could get there faster this stuff almost makes you feel like your on something its crazy i did like 50 pushups and whole bunch of dips before my friend even got there i was so focused on what i was doing at the same time though and the pump i got from it was amazing and my veins were sticking out farther than they ever had it was the best training experience i have ever had and this was just a sample serving so in my eyes it would be worth the money to buy the whole jug i pretty sure you would get ripped im stacking nitrix, Anavol, and serious mass and i have gained 8lbs in 2 weeks so i pretty sure if you took NOXplode in place of Nitrix you would probably gain a lot more than that.

 

- Wade

 

Men nå er jo ikke alltids disse "user experiences" til å stole på heller da...

Lenke til kommentar
Jeg vet at dette teknisk sett ikke er et kosttilskudd (eller kanskje det er det), men hvordan bruker dere olivenolje (Hyrlen?).

8122207[/snapback]

Om jeg skal ha kalorioverskudd tar jeg en spiseskje etter/før hvert måltid, av og til har jeg det i shakern om jeg har spist veldig dårlig en dag å har et sinnsykt stress. Men dette hører jo til sjeldenhetene. Både billigere og sunnere enn gainer :)

Lenke til kommentar

Det virker som om Vita Hjertegod Olje er ideelt, da den er en kombinasjon av Raps-, solsikke- og olivenolje.

 

Fra siden dems:

 

Vita hjertego' olje

Hva er den sunneste oljen?

 

Svaret på dette spørsmålet er ikke lett å gi, for sannheten er at ulike typer oljer har ulike ernæringsmessige fordeler. Vita hjertego’ har tatt konsekvensen av dette, og i samarbeid med ernæringsforskere har vi utviklet Vita hjertego’ olje.

 

Vita hjertego’ olje er en ideell blanding av rapsolje, solsikkeolje og olivenolje som gir en balansert fettsammensetning i tråd med ernæringsanbefalinger. Nå får du én olje med alle de gode egenskapene de ulike typene oljer har!

 

Om den er like god som Udo's Choice vet jeg ikke. Noen link til Udo's Choice på en webshop?

Lenke til kommentar
Det virker som om Vita Hjertegod Olje er ideelt, da den er en kombinasjon av Raps-, solsikke- og olivenolje.

 

Fra siden dems:

 

Vita hjertego' olje

Hva er den sunneste oljen?

 

Svaret på dette spørsmålet er ikke lett å gi, for sannheten er at ulike typer oljer har ulike ernæringsmessige fordeler. Vita hjertego’ har tatt konsekvensen av dette, og i samarbeid med ernæringsforskere har vi utviklet Vita hjertego’ olje.

 

Vita hjertego’ olje er en ideell blanding av rapsolje, solsikkeolje og olivenolje som gir en balansert fettsammensetning i tråd med ernæringsanbefalinger. Nå får du én olje med alle de gode egenskapene de ulike typene oljer har!

 

Om den er like god som Udo's Choice vet jeg ikke. Noen link til Udo's Choice på en webshop?

8123127[/snapback]

 

Hvor finner jeg dette produktet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...