Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

I dag var første dagen min på Kre-Alkalyn. Jeg bruker fire ganger mindre enn det PF anbefaler, men det er no way at jeg trykker 16 tabletter daglig av det der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag var første dagen min på Kre-Alkalyn. Jeg bruker fire ganger mindre enn det PF anbefaler, men det er no way at jeg trykker 16 tabletter daglig av det der.

7851414[/snapback]

Nå er du nok litt ekstra skeptisk siden det er kapsler og ikke pulver, men men. Skal selv teste dette, men da med halvparten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
I dag var første dagen min på Kre-Alkalyn. Jeg bruker fire ganger mindre enn det PF anbefaler, men det er no way at jeg trykker 16 tabletter daglig av det der.

7851414[/snapback]

Nå er du nok litt ekstra skeptisk siden det er kapsler og ikke pulver, men men. Skal selv teste dette, men da med halvparten.

7851717[/snapback]

 

Det er kapsler med pulver i, og er det en ting jeg foretrekker foran alt annet så er det ting i pilleform :mrgreen: Jeg tror bare ikke effekten er veldig mye bedre ved så høy dosering. Kan hende jeg dobler etterhvert.

Lenke til kommentar
I dag var første dagen min på Kre-Alkalyn. Jeg bruker fire ganger mindre enn det PF anbefaler, men det er no way at jeg trykker 16 tabletter daglig av det der.

7851414[/snapback]

Personlig er jeg litt skeptisk til Kre-Alkynen til PF. Jeg er ikke overbevist om at det er 100% Kre-Alkyn de har i de tablettene før jeg får se en labanalyse, noe de ikke har.

Den originale Kre-Alkyn finner du herLINK Anbefaler deg å lese litt her, i tillegg er det linket til flere bra artikler.

Anbefalt døgndose av de som har laget produktet er 1.5gram. Skal du følge PF sin anbefaling får du i deg 6 gram.

 

Kanskje litt sent siden du har kjøpt, men pytt pytt.

Lenke til kommentar
I dag var første dagen min på Kre-Alkalyn. Jeg bruker fire ganger mindre enn det PF anbefaler, men det er no way at jeg trykker 16 tabletter daglig av det der.

7851414[/snapback]

Nå er du nok litt ekstra skeptisk siden det er kapsler og ikke pulver, men men. Skal selv teste dette, men da med halvparten.

7851717[/snapback]

 

Det er kapsler med pulver i, og er det en ting jeg foretrekker foran alt annet så er det ting i pilleform :mrgreen: Jeg tror bare ikke effekten er veldig mye bedre ved så høy dosering. Kan hende jeg dobler etterhvert.

7851723[/snapback]

Min tanke også, har en prøve fra den Kengdal linker til. Å da leste jeg som Kengdal sier at doseringen var 1.5g. Fikk det med 90+'en min :) Ej-sjop ftw.

Lenke til kommentar
Ej-shop er meget bra, en butikk som faktisk tenker på kundene og ikke bare profitt, profitt. Som du ser på siden fører ikke disse CEE pga kreatinin, noe som det står respekt av når alle andre kosttilskudd butikkene kastet seg på denne bølgen.

7851844[/snapback]

Har også meget gode erfaringer med Ej-shop. Men det har jeg egentlig med pf også. Tror nok de er like opptatt av profitt som "alle andre", men de har kanskje skjønt at det lønner seg å være litt serviceinnstillte. Det er jo tross alt snakk om ganske så grunnleggende relasjonsmarkedsføring dette.

Lenke til kommentar

Nå som dere først er inne på Kre-alkalyn.. Kan det gi meg noen "skader" av noe slag? Hørt mye rart om hjerteproblemer og lignende.

Har lest noe om at det ikke skulle være noe skadelig i det, men må være på den sikre siden vet dere :)

 

 

EDIT : Glemte alderen, jeg er 15 år.

Endret av Ols111
Lenke til kommentar
Nå som dere først er inne på Kre-alkalyn.. Kan det gi meg noen "skader" av noe slag, i og med at jeg ikke er heelt voksen :blush:

Har lest noe om at det ikke skulle være noe skadelig i det, men må være på den sikre siden vet dere :)

 

 

EDIT : Glemte alderen, jeg er 15 år.

7852317[/snapback]

Nei det gir deg ikke skader, men i den alderen vil du ikke få maks effekt ut av dette. Du er meget ung, har mye testosteron i kroppen, og responderer bra på trening. Du kommer ikke til å mereke så meget stor effekt av dette alene, det vil være andre faktorer som vil spille mere inn som nevnt over her. Når treningen begynner å stagnere etterhvert vil et slikt produkt være ypperlig.

Lenke til kommentar
I dag var første dagen min på Kre-Alkalyn. Jeg bruker fire ganger mindre enn det PF anbefaler, men det er no way at jeg trykker 16 tabletter daglig av det der.

7851414[/snapback]

Nå er du nok litt ekstra skeptisk siden det er kapsler og ikke pulver, men men. Skal selv teste dette, men da med halvparten.

7851717[/snapback]

 

Det er kapsler med pulver i, og er det en ting jeg foretrekker foran alt annet så er det ting i pilleform :mrgreen: Jeg tror bare ikke effekten er veldig mye bedre ved så høy dosering. Kan hende jeg dobler etterhvert.

7851723[/snapback]

 

Å doble når du allerede er på et stoff kan vel ha litt mindre effekt enn om du ladet ned først...?

 

Jeg virker som om jeg er den eneste som er dum nok til å ikke hive på med kreatin-produkter etc ;-) Er kanskje dumt av meg men jeg er fornøyd med min fremgang så langt så lar det heller være - får heller begynne dersom ting stagnerer helt: Enda har jeg ikke kommet dit heldigvis da... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vært på trening siden du begynnte på Kre-Alkalyn, Wh1te? Ser ut som et spennende produkt det der :)

7856618[/snapback]

 

Ja, jeg har hatt en beintrening, og nå har jeg helt vanvittig vondt. Har ikke merket noe effekt enda, tar nok en stund.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Den eneste personlige grunnen til at jeg ikke har brukt kreatin fast siden jeg begynte å trene er fordi kroppen min reagerer sånn på det, både positivt og negativt. Jeg måtte slutte da jeg begynte i Forsvaret, men begynte igjen nå som jeg har en litt bedre stilling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg pisser 2-6 ganger i timen, også under treningsøkter, jeg går opp mange kilo i vann og får usannsynlig pump på trening. Dette gjaldt spesielt når jeg brukte V12, ikke så mye med vanlig creatin monohydrat fra TN, men absolutt ingenting med Kre-Alkalyn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...