Markaren Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva sier folket om 100 % Whey Protein fra Proteinfabrikken: http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1792 God kvalitet? Eller bør jeg satse på f.eks 90+ fra ej shop som jeg ser mange er fornøyde med..? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Lurer på det samme som han over. I tillegg lurer jeg på om jeg bør bruke PFs CarboFuel (karbohydrat tilskudd), for å få i meg karbohydrater etter trening i konsentrert mengde sammen med proteinene. Kostholdet mitt innholder mange karbohydrater fra før. Har til nå ikke vært veldig nøye på karbohydrat inntaket mitt og spiser sikkert litt usunt på det området, men får i meg normalt av de andre stoffene gjennom et normalt kosthold ellers. Påvirker et litt for høyt karbohydrat-nivå meg mye i forhold til trening? (Er ikke opptatt av noen diett for vekt eller utseendes skyld. Er tynn nok.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hva sier folket om 100 % Whey Protein fra Proteinfabrikken:http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1792 God kvalitet? Eller bør jeg satse på f.eks 90+ fra ej shop som jeg ser mange er fornøyde med..? 6855854[/snapback] Jeg har kun erfaring med 100% Whey fra PF, og den var bra nok den, men jeg hadde nok gått for 90+ etter anbefalinger fra andre. Skiftet fra PF til Optimum Nutrition ganske fort, og nå skifter jeg til 90+. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Spurte om dette i en annen tråd tidligere, men har ikke fått svar: Er det best å ha ren whey som man bruker på dagen og ren kasein før man legger seg, eller er det bedre å bruke proteinpulver med begge deler på en gang. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Perfeksjonistene sper på med myse gjennom hele dagen og tar kasein på kveldstid. Jeg mener det ikke er så farlig så lenge man ikke trener for å være med i Mr. Olympia. Et tilskudd a là 90+ (65%/33%) vil nok være det billigste og enkleste, og dermed også beste. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Noen som har link til en nettbutikk med billigt og bra weight gainer 3-4kg? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Perfeksjonistene sper på med myse gjennom hele dagen og tar kasein på kveldstid. Jeg mener det ikke er så farlig så lenge man ikke trener for å være med i Mr. Olympia. Et tilskudd a là 90+ (65%/33%) vil nok være det billigste og enkleste, og dermed også beste. 6860201[/snapback] Er sjokoladesmaken god på 90+? Har du prøvd pf sin også? Hvis ja, hvordan er de sammenlignet med hverandre? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Det er egentlig hipp som happ. 90+ smaker ikke akkurat sjokolade, men snarere en slags nøtte/sjokolade/grovbrød-blanding. Jeg synes den smaker godt. PF sin smaker kanskje litt bedre, men det er ikke viktig i den store sammenhengen. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Er det noen som vet om en butikk i Oslo som selger proteintilskudd, gjerne en butikk man får valuta for pengene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Proteinfabrikken - våre forhandlere Etter litt søk fant jeg også dette: Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 takker og bukker Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er gainomax recovery noe å satse på etter trening? Eller burde det holde med en shake + en banan? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg liker Gainomax, men det har nok ikke mer funksjon enn en shake og en banan. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Informasjonsrikt var det ihvertfall. Personlig bruker jeg følgende kosttilskudd: Ginseng Gerimax multivitaminer Vitamin C-180 Vitamin B-Complex Super Omega 3-6-9 Kalsiumtabletter Whey Tech med 20% kasein Kreatin Monohydrat Utenom kosttilskuddene får jeg i meg tomater, agurk, paprika, epler og mange mange liter vann om dagen, jeg må si jeg føler meg helt topp, energisk og oppegående hele tiden. Aldri syk heller. Har sluttet med følgende kosttilskudd: CLA Pyrulean Begge er slanketilskudd Endret 26. september 2006 av Databamse Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kosttilskudd jeg bruker daglig: Tonalin CLA: 6 kapsler Multivitamin Whey tech proteinshake weider superaminos Brukte diet capsules for ikke så lenge siden. Men har ikke orket å kjøpe mer. Er det noen som vet om noen lignende produkter, med mer koffein? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Bruker du ikke omega ? 6975943[/snapback] Hm nope. Har lenge vurdert å kjøpe det inn dog. Får i meg en del sunt fett fra nøtter, men kanskje det ikke holder. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det er egentlig bare to ting som er obligatorisk når man trener. Og det er proteintilskudd og Omega 3/6/9. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det er egentlig bare to ting som er obligatorisk når man trener. Og det er proteintilskudd og Omega 3/6/9. 6985289[/snapback] Å biff. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Det er egentlig bare to ting som er obligatorisk når man trener. Og det er proteintilskudd og Omega 3/6/9. 6985289[/snapback] Å biff. 6987372[/snapback] Seffern. Skal forresten ikke si så veldig mye. Bestilte meg nettopp 10kg proteinpulver, ZMA, kreatin og omega 3/6/9. Fikk plutselig litt for mye penger på konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå