Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BCAA er ikke noe annet enn aminosyrer som du finner i proteiner. Er ikke noe magisk med det, og de fleste bruker det for å gi kroppen aminosyrene som trengs for å forhindre muskelnedbryting på trening på tom mage, gjerne i forbindelse med periodisk faste. Myseprotein inneholder de samme aminosyrene, men da får du altså kaloriene med på kjøpet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er det egentlig noe poeng i å kjøpe ZMA? Lurte på om jeg skulle bestille denne http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/anabolic-zma-180-kapsler

ZMA har ihvertfall for mitt vedkommende gitt særdeles bedre søvn, det er billigere å handle fra X-life.no...

Årsforbruk for under 500 kroner :new_woot:

http://x-life.no/zmab6_750_kapsler/P_68

Takk for svar og tips. Jeg kjøper heller den jeg linket til i første omgang, trenger ikke nok til et helt år om jeg ikke merker forskjell.

Lenke til kommentar

Velge BCAA i pulverform eller i kapsler? Jeg er litt usikker på hva som lønner seg, både økonomisk og om det har noe å si på effekten.

Pulverform er mest økonomisk og bedre med tanke på at man blander det i vann og drikker da gjerne 1-2 scoops før og 1-2 scoops under trening... Du kan få smake på denne hos meg... ?

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Den smaker greit? I så fall bestiller jeg den bare med en gang..

Smaker funlightsaft om man blander en scoop i en halv liter vann eller to scoops i 7 dl vann hvorpå den blir biiiiittelitt tykkere...

Fruen som til vanlig brekker seg av proteinshakes drikker dette som leskedrikk :thumbup:

Lenke til kommentar

I dag opplevde jeg noe merkelig. En på senteret så at jeg drakk kreatin og truet med å anmelde meg og greier. Og om jeg visste hva slike ting gjorde med kroppen min. Hva skal man si til sånt? Jeg ble bare paff og så rart på ham...

Jeg begynner å tro at kreatin ikke har effekt på meg :(. Jeg har eksperimentert litt i det siste, med et par måneder med og et par måneder uten kreatin. Jeg merker ingen forskjell i hverken energi eller fremgang...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...