War Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hvorfor drar du frem reklamen for hans eget produkt? Er det rart at den er skrevet sånn? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 BCAA Hardcore har jeg nått bestillt, men lurer på når det er best og ta det? Før trening, etter trening? Lest litt rundt og mangen har meninger, har hørt det er best og ta det etter trening får og få restuisjonen fortere i gang. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Hvorfor har du bestilt BCAA hvis du ikke skjønner hva det er til og hvordan det skal brukes? Skal du faste, har du i det hele tatt noe behov for BCAA utover det du får i deg fra før av? Endret 18. januar 2012 av Kevlar Lenke til kommentar
War Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er mange måter å bruke det på, hva er målet ditt nå? Det kan for eks brukes for å spare kcal på ekstreme dietter mot slutten som for eks få i seg aminosyrer uten kcal fra en shake ol / pulsing Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hadde hørt det var godt for trening, holder på og gå ned i fettprosent og få muskler, så ble anbefalt på og begynne på det. Har lest det så sto om doseringer , men hørte det at du skal det om kvelden, det jeg er usikker på. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 BCAA er ikke noe annet enn aminosyrer som du finner i proteiner. Er ikke noe magisk med det, og de fleste bruker det for å gi kroppen aminosyrene som trengs for å forhindre muskelnedbryting på trening på tom mage, gjerne i forbindelse med periodisk faste. Myseprotein inneholder de samme aminosyrene, men da får du altså kaloriene med på kjøpet. 3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Er det egentlig noe poeng i å kjøpe ZMA? Lurte på om jeg skulle bestille denne http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/anabolic-zma-180-kapsler Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Er det egentlig noe poeng i å kjøpe ZMA? Lurte på om jeg skulle bestille denne http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/anabolic-zma-180-kapsler ZMA har ihvertfall for mitt vedkommende gitt særdeles bedre søvn, det er billigere å handle fra X-life.no... Årsforbruk for under 500 kroner http://x-life.no/zmab6_750_kapsler/P_68 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Er det egentlig noe poeng i å kjøpe ZMA? Lurte på om jeg skulle bestille denne http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/anabolic-zma-180-kapsler ZMA har ihvertfall for mitt vedkommende gitt særdeles bedre søvn, det er billigere å handle fra X-life.no... Årsforbruk for under 500 kroner http://x-life.no/zmab6_750_kapsler/P_68 Takk for svar og tips. Jeg kjøper heller den jeg linket til i første omgang, trenger ikke nok til et helt år om jeg ikke merker forskjell. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Velge BCAA i pulverform eller i kapsler? Jeg er litt usikker på hva som lønner seg, både økonomisk og om det har noe å si på effekten. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Tenkte å kjøpe denne http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-5/whey-80-storkjp-8-kg Har noen anbefalinger til smak, eventuelt tips om hva jeg bør styre unna? Tenkte å gå for Cookies & Cream og vanilje, med mindre de smaker fryktelig dårlig. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Velge BCAA i pulverform eller i kapsler? Jeg er litt usikker på hva som lønner seg, både økonomisk og om det har noe å si på effekten. Pulverform er mest økonomisk og bedre med tanke på at man blander det i vann og drikker da gjerne 1-2 scoops før og 1-2 scoops under trening... Du kan få smake på denne hos meg... ? Endret 21. januar 2012 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Den smaker greit? I så fall bestiller jeg den bare med en gang.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Da har man kjøpt inn ZMA. Begynte å lese om det først for et par dager siden, men ting som bedre søvn (kan slite med det til tider) og fortere restitusjon (kjenner kroppen begynner å bli sliten nå) høres bra ut. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Den smaker greit? I så fall bestiller jeg den bare med en gang.. Smaker funlightsaft om man blander en scoop i en halv liter vann eller to scoops i 7 dl vann hvorpå den blir biiiiittelitt tykkere... Fruen som til vanlig brekker seg av proteinshakes drikker dette som leskedrikk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Flere her som blir rare/uggen i magen ved bruk av kreatin? Har startet med kreatin, og føler meg litt rar i magen. Vil derfor ikke ta neste "dose" ettersom jeg er på skolen Tips til hva man bør gjøre? Antar magen venner seg til det, eller? Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg får ingen problemer med kreatin. Utenom at jeg pisser hele tiden, i og med at jeg drikker uvanlig mye vann for tiden. Men det er jo bare greit på skolen det, får et lite pusterom fra timen. Lenke til kommentar
steels Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) er det farlig å bruke 3 år gammel kreatin? (Weider Pure Creatine) Endret 23. januar 2012 av steels Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 I dag opplevde jeg noe merkelig. En på senteret så at jeg drakk kreatin og truet med å anmelde meg og greier. Og om jeg visste hva slike ting gjorde med kroppen min. Hva skal man si til sånt? Jeg ble bare paff og så rart på ham... Jeg begynner å tro at kreatin ikke har effekt på meg . Jeg har eksperimentert litt i det siste, med et par måneder med og et par måneder uten kreatin. Jeg merker ingen forskjell i hverken energi eller fremgang... 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hahaha, hvor i all verden er det du trener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå