Tanner Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Prøv myo protein, smaker oboy. Det er jo ingen løsning per idag der man sitter med 4kg pulver. Nei det er sant det, men for å sitere han: "Noen som har tips til noen proteinshaker som faktisk smaker godt?" Her er Myo protein et veldig godt alternativ Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det beste alternativet imo Tok en liten pause fra myo da de skrudde opp prisen og fikk prøvd litt andre ting i mellomtiden, men nå krøyp jeg til korset og kjøpte myo likevel. Andre ting kan ikke måle seg. Det smaker DIGG! (til å være proteinshake). Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Helt enig. Har INGEN problemer med å drikke det. Under tidspress kan det bli lettere ubehagelig, men det er ingen problemer med smaken! Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Mulig jeg kjøper myoprotein neste gang. Har noen link til hvor jeg får kjøpt det? Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ai ai, det var heftig dyrt. Ta holder jeg meg til 399kr for 4kg Whey-80 . Lenke til kommentar
War Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 La meg gjette hva første innhold på etiketten er : xxx-konsentrat. Man får hva man betaler for. Finn et fast sted så tjener du rabatter og kjøp en xxl-pakke så kar du plutselig god protein til lav pris. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hva er den beste strategien for å ta kreatin? Jeg har hørt masse forskjellig på nettet om hvor mye jeg skal ta, hvor ofte og hva jeg skal blande det med. Hvordan får jeg best effekt fra kreatinet? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Rett før og rett etter trening... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Registrerer at gymgrossisten har skjerpet rutinene med tanke på leveranse. Denne gangen tok det kun 3 dager å få godsakene. Prøvde nettopp 100% Casein Gold Standard (Chocolate Supreme). Rareste smaken/konsistensen jeg noensinne har smakt. Veldig usikker på om det er godt eller ei. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Eirik, prøv å blande det ut i varmt vann. Tilsett kaldt vann etterpå så kan det drikkes. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Kan noen anbefale meg et godt og billig kreatinpulver? Og er MyoProtein virkelig verdt det? Hva er det man får som man betaler for, i motsetning til Whey-80 til halvparten av prisen? Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Eirik, prøv å blande det ut i varmt vann. Tilsett kaldt vann etterpå så kan det drikkes. Jeg har hørt at da pisser man det rett ut uten å få særlig mye ut av kreatinet. Stemmer ikke dette? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Kjør på med omtrent hvilket som helst kreatin monohydrat. Det er ikke noe magisk pulver, det er smakløst og omtrent likegyldig hva du går for. Spar frakt ved å kjøpe på helsekostbutikk eller lignende, på Life selger de ofte Proteinfabrikken. Eirik: kan ikke se for meg hvorfor dette skal stemme. Finner en artikkel om kreatin og opptak osv på fitnessbloggen.no Endret 29. august 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
War Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ta kreatinet sammen med noe annet så får du karbohydratfordelene i opptaket. Det er derfor TN tilsatte d-pintol , karbohydrat gjør samme nytten. Her er foressten KM i magesekken, nedbrytningen er minimal og ikke absolutt som noen hevder. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen butikker som selger slikt i Drammensområdet? Lenke til kommentar
gnav Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Viss eg søkjar på næringsinnhald til banan på veven får eg som oftast opp 80 kalorier per 100 gram eller der omkring. Veit nokon av dykk om dette er medrekna skall eller ikkje? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det er SPISELIG del som regnes... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Noen som har smakt proteinpulver basert på erteprotein som er utgått på dato? Bestilte nettopp en bøte av denne typen, som gikk ut på dato i mai 2011. Erteprotein har høy holdbarhet langt utover best-før dato, så det dreier seg kun om en endret smaksopplevelse av aromastoffene. Er litt spent på hva endret smaksopplevelse innebærer. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Erteprotein smaker sment uansett, så det spiller vel ingen rolle akkuratt på denne. Ellers så kan for eks smaken fade så den blir mildere eller få en sterk ettersmak osv, men kvaliteten på selve proteinen er like godt. Da koker det ned til smak/vs pris, sparer man 500kr vil man da være villig til å helle det i seg og skylle med vann etterpå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå