AndyPanda Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg tror nok Børge er ute etter å tjene penger på nettbutikken sin, han driver neppe veldedighet. Men han skal ha det at han er veldig kvalitetsbevisst. Han tar ikke inn og selger hva som helst fra andre produsenter bare fordi det er populært, hvis ikke kvaliteten er god. Du finner ikke de mest populære varene i nettbutikken hans, selv om han har tatt inn en del mer fra andre produsenter det siste året. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kreatin osv begrunner han med at kvaliteten er god og prisen er lavere enn å produsere selv. Ikke vits i å oppfinne kruttet på nytt. Man kan ikke overleve som idealist, men forhåpentligvis tar han ikke inn NO-explode for å tjene penger. Eller V-12 ol. Hvordan gikk det med http://www.myo.no/shop/shop.asp?id=2&kid=2&kattype=1 Myoshop tro, det er jo også en X-tn som kopierte litt ifra mr f og litt design ifra noen andre nettsider og satte opp hele sullamitten på en dag. Hadde mange mill i invest ifra dag en. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Da har jeg kjøpt VIP-kort på TN og bestilt meg ProZyme sjokolade. Blir nok ålreeeeit! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Noen som har anbefalninger til Omega-3 tilskudd? Tenker enten http://myrevolution.no/selolje-150x750mg eller http://myrevolution.no/activate-selolje-300ml Syns det er litt rart at anbefalt daglig inntak er såpass forskjellig. Er jo 6 ganger høyere for flytende i forhold til kapsler, litt merklig? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg ville gått for flytende. Enten den du linka til der, eller lakseolja til MyR. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Var vel diskusjon om dette i treningstråden for litt siden, og da mente storken i allefall at Arctic Oil var det beste alternativet i forhold til sammensetning og innholdet... Vet ikke hva realiteten er jeg, men jeg har i allefall kjøpt tre stykker og er halvveis i første flaska nå. Brekker meg hver gang jeg tar det om ikke jeg chaser med noe annet drikke. Men grei pris da i hvert fall ;P http://myrevolution.no/vital-arctic-oil-300ml Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Da er du pussy Oljen er jo så og si smakløs, ingen sterk "fiskesmak/transmak" etc. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Skal jeg love deg jeg er. Jeg brekker meg ikke av smaken, men viskositeten på oljen er så jævla ekkel på vei ned. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hey, kroppen min nekter! Men det spiller jo ingen rolle så lenge man faktisk får det i seg.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Bland det i proteinshaken elns da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Neida, funker fint å chase det ned med noe annet rett etterpå. ;p Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 X-life sin appelsin-smaktilsatte selolje går veldig bra ned hos meg iallefall! =) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Hva skal man si? Endret 4. august 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 At mennesket enda ikke har de enzymene i magen/tarmen som skal til for å bryte ned chlorella og nyttegjøre det i kroppen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Leste litt rundt dette, og ser at mye av proteinet blir ødelagt under prosessering. Var heller ikke noe tall som viste hvor mye proteiner det faktisk var i det ferdige produktet. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Noen som har tips til noen proteinshaker som faktisk smaker godt? Jeg har Whey-80 med sjokoladesmak (hvordan noen kan få seg til å kalle det "sjokoladesmak" vet ikke jeg...) og har så langt funnet på to oppskrifter. Kanelshake: Pulver, melk og kanel. Smaker helt greit, i hvert fall bedre enn bare pulver og melk . Sjokoladeshake: Pulver og Litago Lettere Sjokolademelk. Ganske kraftig sjokoladesmak etter min mening, men faktisk ganske godt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 To t-skjeer med Oboy sammen med pulveret og den smaker helt kurant. Men du trenger å venne deg til den. Bare husk at Oboy inneholder ekstra kalorier i form av karbo, sånn at det blir med i regnestykket. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Prøv myo protein, smaker oboy. Endret 13. august 2011 av Tanner Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Prøv myo protein, smaker oboy. Det er jo ingen løsning per idag der man sitter med 4kg pulver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå