Bjoernsen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Er det best med råe egg eller kokt/stekte egg til trening? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tviler på at du finner noe bedre kvalitet til den prisen nå på tilbud. Hadde den vært på fullpris, hadde jeg gått for myoprotein. Nå som myoprotein har gått opp litt i pris, så kommer jeg mest sannsynlig til å gå for elite gold. Er det best med råe egg eller kokt/stekte egg til trening? kokt/stekt. Det gjelder forsåvidt ikke bare etter trening, men generelt også. Kroppen klarer ikke å ta opp alt proteinet i råe egg, så det er bare bortkasta. Lenke til kommentar
Bjoernsen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tviler på at du finner noe bedre kvalitet til den prisen nå på tilbud. Hadde den vært på fullpris, hadde jeg gått for myoprotein. Nå som myoprotein har gått opp litt i pris, så kommer jeg mest sannsynlig til å gå for elite gold. Er det best med råe egg eller kokt/stekte egg til trening? kokt/stekt. Det gjelder forsåvidt ikke bare etter trening, men generelt også. Kroppen klarer ikke å ta opp alt proteinet i råe egg, så det er bare bortkasta. Okei. Takk! smaker mye bedre med stekt egg også.. jeg driver en del med styrke så jeg vurderer å prøve proteinpulver! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Huff, begynner å bli ganske stor handleliste ser jeg.. *bilde* Håper du har bil! Har varebil igjennom jobben, satser på at en Transporter er nok biskop: forbanna billig pulver då. Hadde iallfall ikkje klaga på prisen på det. Spørsmål eg treng svar på asap: ProZyme: https://www.tn.no/butikk/produkt/prozyme-3kg Det er kvalitetsprodukt? Tenker då på at det er 50:50, og lite fett og karbohydrat. Nokon - som gjer at eg burde revurdere å kjøpe det? Tilbudet på 700kr varer ut veka, etter det kostar det 1 000kr Jepp, det er det jeg og tenker. Næringsverdiene og smaken er god, samt det kommer til en billig penge når man kjøper litt stort Har planer om å bytte ut slik at jeg får en bøtte sjokolade også (til smoothie og karbo shaker) Tror ikke du vil være fornøyd med ProZyme, er nok et av de bedre produktene du finner i Norge! Huff, begynner å bli ganske stor handleliste ser jeg.. *bilde* Diet bar, er det ett greit mellom-måltid eller noe? Hva er planen med de? Kunne trengt en enkel løsning for å få i meg mellom-måltider... Diet bar er noe jeg tenkte å prøve. Har ikke noe spesiell plan for de. Men merker at det er greit å ha noe hvis man er litt sulten. Grunnen til at det ble diet bar var at de andre hadde så veldig mye kcal i forhold til proteiner synes jeg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Diet bar er noe jeg tenkte å prøve. Har ikke noe spesiell plan for de. Men merker at det er greit å ha noe hvis man er litt sulten. Grunnen til at det ble diet bar var at de andre hadde så veldig mye kcal i forhold til proteiner synes jeg. oki. tror jeg skal kjøre gjennom en bestilling av slike etterhvert, å ta en slik til frokost høres greit ut? pleier å ta ett eple eller noe slikt til frokost nå... jeg prøver å gjøre det enklest mulig for meg å ha ett godt kosthold, får se hvordan det går Endret 11. mars 2011 av aklla Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har ikke peiling på hvor mye det metter, men vil tro at det er mye bedre enn et eple uansett Jeg blir bare sulten når jeg spiser eple.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Jeg har ikke peiling på hvor mye det metter, men vil tro at det er mye bedre enn et eple uansett Jeg blir bare sulten når jeg spiser eple.. Kan lett kombineres Frukten ligger jo uansett her... edit: jeg prøver å gjøre det enklest mulig for meg å ha ett godt kosthold, får se hvordan det går Endret 11. mars 2011 av aklla Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jepp, er jo mer kcal og proteiner i en bar enn eple Kalorier 49.0 Protein 0.3 g Karbohydrater 10.6 g Fett 0.2 g Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 biskop: forbanna billig pulver då. Hadde iallfall ikkje klaga på prisen på det. Spørsmål eg treng svar på asap: ProZyme: https://www.tn.no/butikk/produkt/prozyme-3kg Det er kvalitetsprodukt? Tenker då på at det er 50:50, og lite fett og karbohydrat. Nokon - som gjer at eg burde revurdere å kjøpe det? Tilbudet på 700kr varer ut veka, etter det kostar det 1 000kr Jepp, det er det jeg og tenker. Næringsverdiene og smaken er god, samt det kommer til en billig penge når man kjøper litt stort Har planer om å bytte ut slik at jeg får en bøtte sjokolade også (til smoothie og karbo shaker) Tror ikke du vil være fornøyd med ProZyme, er nok et av de bedre produktene du finner i Norge! Regnar med at det var skrivefeil, og at du meinte at eg kom til å bli fornøgd? Kjem til å bestille i dag trur eg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Regnar med at det var skrivefeil, og at du meinte at eg kom til å bli fornøgd? Kjem til å bestille i dag trur eg Ti poeng til deg, skulle bare se om du var våken Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hehe, og det var eg! Då blir det til at eg bestillar 3kg sjokolade no. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tenkte jeg skulle bestille idag selv før tilbudet går ut. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Tenker å kjøpe kreatin, noen som har erfaringer med dette: http://myrevolution.no/nettbutikk/creapure-mikronisert-kreatin-monohydrat-500g Bør man starte med 5gram 5 ganger om dagen i den første uken? Eller holder det å ta x antall gram før trening og etter trening? Og er det 5 gram som er anbefalt? (altså 10 gram om dagen), gjelder dette både treningsdager og ikke treningsdager? Og er det sånn at man ikke skal slutte etter en periode lenger, men holde konstant inntak hele tiden? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 5g 5x pr dag i 5 dager eller 5g når du vil pr dag i 3 uker = samme resultat. Det er opp til deg. Dele opp dosen kan du gjøre om du merker ubehag i forbindelse med produktet. Det er ingen kur, det er ingen fordeler med å slutte, det har fordeler på bulk, vedlikehold og deff, så hele livet ut er ok. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Tenker å kjøpe kreatin, noen som har erfaringer med dette: http://myrevolution....monohydrat-500g Funker fjell det merket der. Det skal være creapure renhetsgarati også, hvis jeg ikke husker feil (gidder ikke å sjekke, 99 % sikker) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Huff, begynner å bli ganske stor handleliste ser jeg.. Da ligger totalen på 4400,- Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Sånn, da tror jeg jeg snart må bestille før dette blir enda dyrere! Hva synes dere? Noen innvendinger? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Anna enn at det tydlegvis er eit sløs med pengar? Om du drit pengar er det ein ting, men ser ut som det er ein 50/50 fordeling nyttig/dritt. F.eks. kva skal du med pannekakeer til 400kr!??!? Dietbar? Måltidserstattar? Solstikkeolje og 4 forskjellige shakere? Du kastar ikkje ein shaker etter bruk? Kan sikkert hende du treng noko av det, men er det verdt alle pengane? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Den ZMA'en var jævlig dyr. Du får nesten 400 fler kapsler for 150 kr mer på x-life. Altså over dobbelt så mye for et tillegg på halvparten av prisen. Smartshaken får du også billigere på x-life, og hva skal du forresten med alle disse shakerene? Du har sikkert noen fra før også? Jeg har bare smartshakeren og 1-2 andre jeg bruker jevnlig. Lenke til kommentar
stenja Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ser det det er ingen som nevner dette proteinpulveret: http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein/Proteinfabrikken/100--Whey-Protein-3000g-Jordb%C3%A6r-Proteinfabrikken-11099.aspx Er dette dårlig til å bruke rett etter trening? For eksempel til frokost også. Har en følelse av av det er et billig pulver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå