bIsk0p Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg bruker selv den Sir-Andy linket til, smaker helt greit. Usikker på om den har noe effekt :O Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 den hjelper sikker litt, men er uansett billig så ingen ting og tape på pleier du og ha det i kjøleskapet? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hadde det i kjøleskapet før, men nå står det bare i skapet.. Litt tilfeldig egentlig, har ikke tatt noe standpunkt Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er vanlig å ha den i kjøleskapet ja. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Joakim: selolje er bedre en fiskeolje, så du kan med fordel bytte ut tranen. Men jeg tror ikke det er så mye forskjell at det gjøre noe. Du får vel ingen stor merkbar effekt av å ta omega3-tilskudd, men det er bra for mange prosesser i kroppen så det er lurt å ta enten du trener eller ikke. Vi får som regel ikke nok omega3 via kostholdet. Lenke til kommentar
WiseFrog Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er på tide med ny innhøsting av kosttilskudd, og jeg lurer på om jeg kanskje har tatt litt hardt i med alt jeg har lagt i handlekurven. Trenger litt hjelp til hvilke produkter jeg burde velge. Det jeg har planer om å kjøpe: Plasma CLA - 360 Kapsler Big Mass Gainer 3000g Jordbær FOZ 2kg Noen som har erfaring med noen av disse produktene? Eventuelt alternativer til CLA kapslene og/eller gaineren? De fra proteinfabrikken er vel standardprodukter og er vel kanskje greie, men er det noen her som har prøvd FOZ? De skryter i alle fall mye av produktet selv. Jeg trener fast styrke 3 dager i uken, har 4 fotballtreninger, to gymtimer, og går på ski, sykler, jogger eller trener terapimaster 2-3 dager utenom. Er det "nødvendig" med alle disse produktene, eller blir det for mye? Lenke til kommentar
War Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ville bytet ut cla med noe annet, kreatin eller nitrofuel, eller lagt pengene i protein. Lenke til kommentar
WiseFrog Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har allerede kreatin. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Whey Tech som er det mest anerkjente proteinet her på forumet? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Whey tech funker, men noen blir fornærmet om man sier det Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Eg brukar denna: http://www.fitnesshop1.no/product_info.php?products_id=221 Bare Jordbær, og den fungerer utmerkt! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Whey tech er hvertfall blant de mest kjente. Proteinfabrikker en veldig flinke til å markedsføre seg, virker det som Lenke til kommentar
jubb Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) -feil tråd! Endret 26. februar 2011 av jubb Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som har noe å si på Nanoproxil®? Teksten de har skrevet ser jo veldig lovende ut, men hva sier dere? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Noen som har prøvd http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Ironcore/Protein/Whey/Myseprotein/Plasma-Whey-Protein-4537g-Sjokolade-Ironcore-Nutrition-14435.aspx ? Blir enten det eller Whey Protein, men Plasma var en del billigere (på tilbud) Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Det er av konsentrat, det inneholder lite protein, og enorme mengder karbohydrater, en god slump laktose og for mye fett. Ikke rart det er billig, mao. Endret 7. mars 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det er jo faktisk mindre protein, mer karbohydrater og mer fett i Whey Protein(http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Whey/Myseprotein/Proteinfabrikken/100--Whey-Protein-3000g-Sjokolade-Proteinfabrikken-11100.aspx) da, så mellom de to så er Plasma bedre? Noen forslag til andre proteintyper som er bedre og ikke så veldig mye dyrere? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Prozyme er på tilbud nå, og koster hundrelappen mer enn plasmaen. Prozyme er av god kvalitet og smaken er bra. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hva med http://www.proteinbutikken.no/VarevisningDetalj.aspx?varekode=NS2451&hkat=&kat=33&grp=2 ? Har hatt denne tidligere, syns smaken er god og næringsinnholdet ser greit ut. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 90+ ville jeg holdt meg unna for å være ærlig. Det har vært mye snusk med den der og juksing med etiketter osv. Labprøven viser mye mindre proteininnhold osv. Ble også avslørt noe snusk med proteinet de har brukt elns for litt siden. De hadde visst brukt erteprotein osv. Hvis du søker litt rundt, så finner du det nok. Var et innlegg på treningsforum.no bl.a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå