diskoduck Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 90-125 g pr dag, så blir jo fort 3 kg i måneden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sånn ca. akkurat passe, justert fra dag til dag etter hva jeg spiser av proteiner ellers. Du vet, litt sånn som et kosttilskudd faktisk skal doseres. Joa ser den, men har du en relativt strict kosholdsplan med relativt faste måltider pleier det som regel å være et mønster. Hva med forbruket i måneden da? Intet mønster for min del. Jobber som kokk, og prøvesmaker og "kvalitetskontrollerer" mye greier i løpet av en dag. Alt fra 30-120g, stort sett rundt 50g. Spiser etter IF-metoden, så innimellom tar jeg heller en shake istedenfor å spise meg totalt sprekkeferdig på siste måltid. Lenke til kommentar
War Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 For eks bulk 80kg 200g protein pr dag. La oss si at middag og melk er eneste fullverdig protein i kosten. Da snakker vi om 150g fra pulver hver dag. 4,5kg mnd. Da blir det relativt hvor mye man bruker pr mnd, kommer helt an på kosten. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Noen som har erfaring med MUSCLE FORCE? Ser en selger på finn som selger. FINN - LINK Er dette et "bra" kosttilskudd? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Virka heller tvilsomt. Bruk pengene dine på mer fornuftige ting. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Så den der er ikke noe å satse på altså? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå veit jeg ikke hvordan kostholdet og treningen ser ut, og hvilke kosttilskudd du har, men mest sannsynlig finnes det noe mer fornuftig du kan bruke de penga på. Virka som en dyr blanding av kreatin og bcaa + mye annet rart jeg ikke vet hva er. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Trener 3 gang i uken, med RYP ekstrem muskelvekt programmet. Spiser 6 gang daglig, der jeg prøver å ligge i kcal overskudd. Av kost tilskudd tar jeg Kreatin, hiver i meg D-Ribose piller oog går på en gainer nå. Stundene uten gainer så går det i protein pulver. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg ville uansett ikke kjøpt det. Det er bare masse aminosyrer, kreatin og litt vitaminer og andre ting som man kan finne i energidrikker blanda sammen til en dyr blandig. Bruk heller pengene på et ordentlig proteinpulver, så får du dekka over alle aminosyrene. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 D-Ribose-piller Ville jeg hatt på 10+ plass i en evt prioritering. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hva tenker du om det produktet han linker til her, War? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 MF? pH justert monohydrat? Mest bortkastede man kan kjøpe. Kjøp den billigeste monohydraten og legg pengene i et godt proteinpulver så får du hele den pakka der + mer. Lenke til kommentar
LGT Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hva syns dere om smaken på M-Factor sjokolade? Kjøpte det for noen uker siden, og syns det smaker HELT forferdelig. Er vant til ProZyme (som er kjempegodt), så ble virkelig skuffet da jeg fikk M-Factor. Greit at det er erteprotein som ikke smaker godt i utgangspunktet, men smaken på dette pulveret er helt grusom. Neste gang jeg skal ha pulver får jeg vel finne noe jeg liker før jeg kjøper det. Edit: skrivefeil. Endret 24. oktober 2010 av LGT Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Smaker ikke så veldig godt nei Men er jo helt kurrant hvis du vil spare litt penger. Kommer ikke til å kjøpe det igjen, med mindre det kniper i lommeboka og jeg MÅ ha proteinpulver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) M-factor smaker ikke noe godt. Det er riktignok nesten spiselig hvis man bruker det i proteinpannekaker. Erteprotein krever en del tilvenning, for å si det mildt. Endret 24. oktober 2010 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
War Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Man kan få det til å smake godt om man reduserer proteininnholdet til 50% , da med like mye karb/fett i. Det gjør jobben, men smaker ikke godt. Det ble bedre da jeg blandet i melk. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 I børges proteinpannekaker merker man (jeg ) ikke noe til det, heldigvis. Tvert i mot synes jeg det smaker ganske bra Men for å sammenlikne litt, så synes jeg M-Factor smakte bedre enn det populære 90+ som mange skryter av... M-Factor bøtta ble tømt, mens ca 2 kilo av 90+ har jeg ikke klart å få i meg. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Sliter selv ganske kraftig med en 5 kgs dunk med 90+ vanilje jeg har. Ikke god i det hele tatt, også er den i overkant søt og... Smaken blir dog en del bedre blandet med melk. Det eneste jeg har å sammenligne med akkurat nå er star nutrition whey 80 sjokolade, og den er veldig god. Men det er kanskje delvis fordi den har en del lavere proteininnhold? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvis den har lavere proteininnhold enn 70-75 %, så ja. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Test av energibarer Energibarene restitusjonsbarer Litt morsomme konklusjoner, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå