Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om penger ikke er et problem ville jeg absolutt kjøpt myoprotein ja (eller prozyme fra tn.no, som omtrent er akkurat det samme pulveret). Da har det heller ingenting å si hvor du handler fra. X-life tror jeg har en slik ordning at de gir rabattkoder og slikt til flittige kunder/sponsorer og slikt som handler mye, mens på sider som tn.no og myrevolution vil man spare opp rabatt etter hvert som man har handlet for en viss sum (10k, 15k, 20k osv).

Lenke til kommentar

Det har også noe å si hva målsetningen er så klart. Myoprotein og prozyme er pulverblandinger med 50/50 forhold mellom myse og kasein, altså optimalt i forbindelse med trening. Om du kun skal bruke pulveret før leggetid f.eks. eller som måltidssupplement ville jeg heller kjøpt et rent kaseinpulver, eller et med mest kasein i, f.eks. Pro-90 Isolate fra tn.no. Dette er også litt billigere, men topp kvalitet.

Det man også kan gjøre er å kjøpe et rent kaseinpulver og et rent mysepulver (fremstilt fra isolat, ikke konsentrat), og lage de blandingene man selv vil. Kanskje en fordel at man kjøper to pulver med samme smak :)

Edit: Beklager dobbel-post, hadde planlagt at de ble automatisk slått sammen, men ettersom nettet mitt suger tok det litt tid :thumbdown:

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

tar nok denne

skal bare ta etter trening 40g (4 måleskjeer) og kanskje 20g til smoothien inniblant. ellers får jeg det jeg trenger i fra kostholdet, men jeg tenkte på og få i meg noe rett etter trening så da blir det 40g med den + en banan. blader det med melk btw.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Skal kjøpe noe kosttilskudd når jeg tar opp igjen treningen etter en liten ferie. Har fra før brukt proteinpulver, og tenkte nå å begynne med kreatin. Ser ut ifra War sin tråd at jeg også burde anskaffe fettsyrer. Er detta greit?:

1. Proteinpulver fra Tn.no

2. Fettsyrer: http://myrevolution.no/nettbutikk/fettsyrer/vital-arctic-oil-300ml

3. Kreatin: http://myrevolution.no/nettbutikk/kreatin-og-styrke/creapure-mikronisert-kreatin-monohydrat-500g

Har bare lest noen steder at man kan få en del kviser ved bruk av kreatin. Er dette sant? Er det eller noen andre bivirkninger? Stod jo at man kunne få en del kviser av proteinpulver også, men det har jeg ikke erfart. Ellers er vel fettsysrer bare positivt for kroppen.

Edit: Ser at myrevolution er utsolgt for kreatin. er dette fra tn like bra? https://www.tn.no/butikk/produkt/cmh-100-creatine

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hvor stor mengde med kreatin er lurt å kjøpe? Har tenkt til å teste det ut for å se om jeg merker fremgangen fortere. Er det dyrere i Proteinfabrikken sin butikk enn på div nettsider?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Billigeste , men bra er erteprotein.

Smaker ræva da.

TN har 4kg basic 80K/20M til "3kg"-pris av de gose 50/50-merkene.

Der har man 1 kg mer for pengene.

Selv kjøper jeg 12/16kg pr gang.

Gratis frakt , 30% rabatt eller rabatt pga man kjøper så mye.

Da blir det billig.

Lenke til kommentar

På produktspesifikasjon på MealTech fra TN står det; "Måltidserstatning for vektreduksjon med proteiner, karbohydrater, fett, fiber, vitaminer og mineraler."

MealTech kan vel også bruker selv om man ikke vil gå ned i vekt, bare har behov for et litt enklere måltid?

Lenke til kommentar

Se bort i fra prosent og regn i gram så ser du hvor ubalansert en 40g shake er.

Siden friske mennesker får laktose-syke etter 1 shake så stemmer nok ikke 2010-etiketten heller.

(Dvs, det er råvaren før de blander inn smal ol.)

Bryer man ned prisen til ren protein isolat delt på m og k så er den nesten like dyr som alt annet.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...