MST Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kan helt fint drikke den i melk jeg Prøver sjokolade jeg da Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Bruker den selv nå. Smaker ikke heeelt jævlig. Jeg synes den smaker bedre enn 90+. Men er fortsatt ikke godt. Men hey, det er proteinpulver ikke milkshake Lenke til kommentar
MST Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Haha, så lenge det ikke smaker kvalmt glir det helt sikkert ned Lenke til kommentar
War Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Det smakte sement, ny utgave var mildere. Selv de beste merkene kan ikke smake godt med vilje, det skal ned 5-10 ganger pr dag resten av livet, og man kan ikke gå lei av smaken. Milkshake-smak og man hadde spydd etter 1 mnd. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Erfaringer med Cell Max fra proteinfabrikken? Lenke til kommentar
MST Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Hva slags pulver med karbohydrater er å anbefale da? Er vel samme kvalitet på alle hvis jeg har forstått riktig? Så da er det vel bare å finne ut hvilken som er billigst.. Er dette her greit for eksempel? http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Karbohydrater/Carbo-Fuel-3000-g-Sitrus-Smak-Proteinfabrikken-10413.aspx Endret 21. juli 2010 av MST Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 For og si det sånn, den der er ikke billigst. Og hva skal du med smak? 99 kr for 4 kilo 100 % maltodextrin. Lenke til kommentar
MST Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Smaker den der noe, eller er den helt nøytal? Smak er ikke noe viktig, men så den med og uten nesten kosta det samme hos PF:P Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Tror den skal være helt nøytral. Det gjør det også lettere å blande det inn med andre ting, som f.eks proteinpulver. Lenke til kommentar
MST Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kjøpte sånn karbohydrater fra gymgrossisten og på pakka står det at folk under 18år ikke burde ta det.. Hva er det for noe? Jeg er 16:/ Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kjøpte sånn karbohydrater fra gymgrossisten og på pakka står det at folk under 18år ikke burde ta det.. Hva er det for noe? Jeg er 16:/ Det er fordi du kan få karborage og miste egenproduksjonen. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) noen som kan hjelpe meg med og finne proteinpulver og kreatin? har ikke så mye peiling på kosttilskudd tar bare proteinepulver + en banan rett etter trening. men fint om noen kan forklare litt og kreatin, når det skal brukes osv.. og er det ikke sånn at man skal bruke det så og så lang tid og ha pause en stund å? vil ha proteinet og kreatin fra samme side, men vil helst ha hjelp av en erfaren edit: det trenger ikke være det dyreste heller. Endret 31. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Jeg synes denne siden er rå når det gjelder kosttilskudd - http://www.discount-supplements.co.uk/ Alt under 2kilo er gratis frakt. Kreatin.. http://www.discount-supplements.co.uk/sports-supplements-creatine-optimum-health-creatine-monohydrate-500g Har kjøpt det produktet, vet nå ikke helt kvalitetetn på det, men skal være brukbars. Men kreatin er ganske billig til dags egentlig. Endret 31. juli 2010 av Pijus Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 beklager og måtte klage. men vil helst bestille fra norge, om du kan finne noe på gymgrossisten eller noen andre sider i norge.. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Ikke noe særlig forskjell fra å bestille fra den butikken hvis du ikke har kort. Skal du bestille fra norge får du finne CreaPure produkter som denne kanskje - http://www.gymgrossisten.com/6/no/artiklar/creapure-creatine-monohydrate Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) den du linka til nå: skal ta den 4 ganger på en dag, samme hva jeg blander med.. altså 5g pr servering(er det med skjee der eller skal jeg bare bruke en t-skje?, også skal jeg bruke den i 8 uker og så fri i 4 uker, men når på dagen skal jeg ta det? men har du noen link til proteiner eller, fra samme side. Endret 31. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 den du linka til nå: skal ta den 4 ganger på en dag, samme hva jeg blander med.. altså 5g pr servering(er det med skjee der eller skal jeg bare bruke en t-skje?, også skal jeg bruke den i 8 uker og så fri i 4 uker, men når på dagen skal jeg ta det? men har du noen link til proteiner eller, fra samme side. Det er lov å tenke litt fornuftig selv og leite litt selv. Hva vil skje om du ikke tar 4 uker fri? Ingenting.. Hvorfor kun 8 uker? Hvorfor 4 skjer, det kommer vel da på kroppsvekt og alder? Og btw.. det er en skje med i boksen. Og jeg hadde anbefalt å ta skjene utover dagen. Litt før trening og etter trening, kvelds + frokost. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) så man kan ikke stole på det som står på siden der da altså? det jeg sa står jo der.. Viktig informasjon: Ta aldri mere enn doseringsanbefalingen. Ta Creapure Creatine Monohydrat i 8 uker, ha deretter opphold i 4 uker før du begynner med ny opplading. Opplading med pulver: 1 måleskje blandes i juice eller annen drikke 4 ggr/dag Endret 31. juli 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 så man kan ikke stole på det som står på siden der da altså? det jeg sa står jo der.. Viktig informasjon: Ta aldri mere enn doseringsanbefalingen. Ta Creapure Creatine Monohydrat i 8 uker, ha deretter opphold i 4 uker før du begynner med ny opplading. Opplading med pulver: 1 måleskje blandes i juice eller annen drikke 4 ggr/dag Det er spesille regler her i norge for kosttilskudd. Foreksmepel på ZMA så står det at man ikke skal ta mer enn 3 piller. I USA står det noe helt annet. Vel.. Du får bare gjøre det som står der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå