AndyPanda Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Selges Vital Artic Oil i vanlige helsekostbutikker etc, eller finnes den bare på nettet? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Selges Vital Artic Oil i vanlige helsekostbutikker etc, eller finnes den bare på nettet? Den antar jeg bare er på nett. Det jeg har sett av selolje på helsekostbutikker har vært en del dyrere og, med dårligere innhold. Lenke til kommentar
Zennien Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Nå har jeg lest litt i denne tråden. Har lest litt om ZMA, er dette noe man kan kombinere med Kreatin monohydrat ? Vil noen anbefale ZMA til en som vil ha maks ytelse på treningene. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 De kan med fordel blandes ja. Se i infoen om produktet , om du mener dette er noe som berører deg. ZMA du kan jo se innholdet her. Lenke til kommentar
Zennien Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 De kan med fordel blandes ja. Se i infoen om produktet , om du mener dette er noe som berører deg. ZMA du kan jo se innholdet her. Har tatt tid i dag til å lese. Er dette noe å anbefale til en som driver med bulk? Jeg har jo lest rundt, men vil gjerne vite hva dere på forumet syntes. Egentlig det eneste jeg vil vite, før jeg bestiller dette produktet er om man kan Ta Kreatin Monohydrat, ZMA, og Protein pulver? Vil denne kombinasjonen være skadelig for kroppen, akkurat nå tar jeg kreatin mono, og Protein pulver, med hvis jeg legger til ZMA, vil det gjøre eller svekke noen av de andre produktene jeg bruker ? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 De kan med fordel blandes ja. Se i infoen om produktet , om du mener dette er noe som berører deg. ZMA du kan jo se innholdet her. Har tatt tid i dag til å lese. Er dette noe å anbefale til en som driver med bulk? Jeg har jo lest rundt, men vil gjerne vite hva dere på forumet syntes. Egentlig det eneste jeg vil vite, før jeg bestiller dette produktet er om man kan Ta Kreatin Monohydrat, ZMA, og Protein pulver? Vil denne kombinasjonen være skadelig for kroppen, akkurat nå tar jeg kreatin mono, og Protein pulver, med hvis jeg legger til ZMA, vil det gjøre eller svekke noen av de andre produktene jeg bruker ? Det er overhodet ikke skadelig nei. Det blir som å drikke melk, sammen med en neve tyttebær og et multivitamintilskudd Lenke til kommentar
Zennien Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 De kan med fordel blandes ja. Se i infoen om produktet , om du mener dette er noe som berører deg. ZMA du kan jo se innholdet her. Har tatt tid i dag til å lese. Er dette noe å anbefale til en som driver med bulk? Jeg har jo lest rundt, men vil gjerne vite hva dere på forumet syntes. Egentlig det eneste jeg vil vite, før jeg bestiller dette produktet er om man kan Ta Kreatin Monohydrat, ZMA, og Protein pulver? Vil denne kombinasjonen være skadelig for kroppen, akkurat nå tar jeg kreatin mono, og Protein pulver, med hvis jeg legger til ZMA, vil det gjøre eller svekke noen av de andre produktene jeg bruker ? Det er overhodet ikke skadelig nei. Det blir som å drikke melk, sammen med en neve tyttebær og et multivitamintilskudd Herlig ! takk for svaret, bestilt ZMA kommer vel i løpet av uken Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Er det her ulovlig(går ut fra det)? Noen som vet om det er farlig? Edit: Dette sto om preparatet: Increase Muscle Mass And Improve Recovery Time! ALR Industries brings you with their patent status MDHR™ the very first highly bioavailable and truly potent derivative of a naturally occurring plant based ecdysteroid. The base compound is called Dihydrorubrosterone, a naturally occurring ecdysteroid that is notably absent of the cholesterol group at position-17, but has a hydroxyl group at the all important 17-position. Furthermore, we have added a17-position methyl ether to increase both the bioavailability and overall potency. Supplement Facts Serving Size: One (1) Cap Servings per Container: 60 Amount Per Serving Proprietary Pro-Anabol Matrix Bio-kines Proprietary Bioactive Bovine Serum Extract, Macabol Proprietary Lepidium Meyenii Extract, MDHR Methyl-Dihydrorubrosterone (patent pending) 400mg INGREDIENTS: Modified cellulose (vegetable capsule), Microcrystalline cellulose, Modified cornstarch, Magnesium stearate Suggested Use As a dietary supplement, take one (1) capsule, two (2) times daily 12 hours apart. Do not exceed 8 weeks of continuous use and do not repeat until discontinuing for 4 weeks Finnes på Muscleshop.nu Lurte også på tilskudd som øker testosteron produskjonen slik som "Animal: Test 21 pack" Det sto under: Animal Test innehåller naturliga örtextrakt som är designade för att öka nivån av fritt testosteron tillsammans med den totala mängden testosteron. Eftersom Animal test även motverkar höjd östrogennivå är detta en av de absolut mest effektiva muskelbyggarna på marknaden. Animal Test innehåller både 3,4- divanillyl tetrahydrofuran och anabolt ketosteron extraherat från Cissus Quadrangularis. Endret 16. november 2009 av Coa Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som har bestilt ting som NO-Xplode etc fra sverige og fått det inn i norge? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Forhåpentligvis vet du bedre en alle at nitrogenen gir en pumpfølese og at folk blir lurt til å tru at den fungerer Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Egentlig ikke nitrogen en gang, forgjengermolekyler til nitrogenmonoksid som arginin. Det ser ellers ut som en artig miks av substanser som jeg har lyst å prøve. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har bestilt 1000mg c-vitamin fra utlandet.Nå har jeg fått brev fra tollvesenet om at jeg trenger resept for å ta inn da dette regnes som legemiddel. Jeg bestilte dette i den tro at c-vitamin i denne styrken var reseptfritt på både apotek og helsekost tilogmed dagligvarebutikk selger c-vitamin i denne styrken. Er det tollvesenet som tar feil her? Tollvesenet har rett så lenge det ikke kommer fra EU. Du kan lovlig bestille samme dose fra et EU-land så lenge det er lovlig å selge uten resept i det landet du bestiller fra. Søk i google etter: Super C-complex Så har du løsningen på problemet ditt i første treff Det som er bra med dette produktet er at det er fullverdig med ulike bioflavonoider i tillegg til at det er syrenøytralt og har noen andre gode egenskaper som f.eks jevn tilførsel av C-vitamin over flere time som gjør det bedre enn ren askorbinsyre. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ingen som har bestilt NO-Xplode fra sverige før og fått det inn i norge? Er det problematisk? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Føyer til et nytt spørsmål. Var noe revidering av hvordan legemiddelverket klassifiserer aminosyrer, så vil det være noe problem nå å bestille bcaa fra usa? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det blir stoppet. Bestill det fra eu. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tips til webshops? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 myprotein.co.uk eller bulkpowders.co.uk Lenke til kommentar
trra Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Noen som vet om dette er brukans : myosyn Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ikke noe i vegen med den, det er en fra TN som har solgt seg ut og startet eget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå