Gå til innhold

Diskusjonstråd for kosttilskudd

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De kan med fordel blandes ja.

Se i infoen om produktet , om du mener dette er noe som berører deg.

ZMA du kan jo se innholdet her.

Har tatt tid i dag til å lese. Er dette noe å anbefale til en som driver med bulk?

Jeg har jo lest rundt, men vil gjerne vite hva dere på forumet syntes.

Egentlig det eneste jeg vil vite, før jeg bestiller dette produktet er om man kan Ta Kreatin Monohydrat, ZMA, og Protein pulver?

Vil denne kombinasjonen være skadelig for kroppen, akkurat nå tar jeg kreatin mono, og Protein pulver, med hvis jeg legger til ZMA, vil det gjøre eller svekke noen av de andre produktene jeg bruker ?

Lenke til kommentar

Har tatt tid i dag til å lese. Er dette noe å anbefale til en som driver med bulk?

Egentlig det eneste jeg vil vite, før jeg bestiller dette produktet er om man kan Ta Kreatin Monohydrat, ZMA, og Protein pulver?

Vil denne kombinasjonen være skadelig for kroppen, akkurat nå tar jeg kreatin mono, og Protein pulver, med hvis jeg legger til ZMA, vil det gjøre eller svekke noen av de andre produktene jeg bruker ?

Det er overhodet ikke skadelig nei.

Det blir som å drikke melk, sammen med en neve tyttebær og et multivitamintilskudd :)

Lenke til kommentar

Det er overhodet ikke skadelig nei.

Det blir som å drikke melk, sammen med en neve tyttebær og et multivitamintilskudd :)

Herlig ! takk for svaret, bestilt ZMA kommer vel i løpet av uken

Lenke til kommentar

Er det her ulovlig(går ut fra det)? Noen som vet om det er farlig?

alri_pro-anabol.jpg

Edit: Dette sto om preparatet:

Increase Muscle Mass And Improve Recovery Time!

ALR Industries brings you with their patent status MDHR™ the very first highly bioavailable and truly potent derivative of a naturally occurring plant based ecdysteroid. The base compound is called Dihydrorubrosterone, a naturally occurring ecdysteroid that is notably absent of the cholesterol group at position-17, but has a hydroxyl group at the all important 17-position. Furthermore, we have added a17-position methyl ether to increase both the bioavailability and overall potency.

Supplement Facts

Serving Size: One (1) Cap

Servings per Container: 60

Amount Per Serving

Proprietary Pro-Anabol Matrix

Bio-kines Proprietary Bioactive Bovine Serum Extract, Macabol Proprietary Lepidium Meyenii Extract, MDHR Methyl-Dihydrorubrosterone (patent pending)

400mg

INGREDIENTS: Modified cellulose (vegetable capsule), Microcrystalline cellulose, Modified cornstarch, Magnesium stearate

Suggested Use

As a dietary supplement, take one (1) capsule, two (2) times daily 12 hours apart. Do not exceed 8 weeks of continuous use and do not repeat until discontinuing for 4 weeks

Finnes på Muscleshop.nu

Lurte også på tilskudd som øker testosteron produskjonen slik som "Animal: Test 21 pack"

Universal-Nutrition-Animal-Test.jpg

Det sto under:

Animal Test innehåller naturliga örtextrakt som är designade för att öka nivån av fritt testosteron tillsammans med den totala mängden testosteron. Eftersom Animal test även motverkar höjd östrogennivå är detta en av de absolut mest effektiva muskelbyggarna på marknaden. Animal Test innehåller både 3,4- divanillyl tetrahydrofuran och anabolt ketosteron extraherat från Cissus Quadrangularis.

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Jeg har bestilt 1000mg c-vitamin fra utlandet.

Nå har jeg fått brev fra tollvesenet om at jeg trenger resept for å ta inn da dette regnes som legemiddel.

Jeg bestilte dette i den tro at c-vitamin i denne styrken var reseptfritt på både apotek og helsekost tilogmed dagligvarebutikk selger c-vitamin i denne styrken.

Er det tollvesenet som tar feil her?

Tollvesenet har rett så lenge det ikke kommer fra EU.

Du kan lovlig bestille samme dose fra et EU-land så lenge det er lovlig å selge uten resept i det landet du bestiller fra.

Søk i google etter: Super C-complex

Så har du løsningen på problemet ditt i første treff :)

Det som er bra med dette produktet er at det er fullverdig med ulike bioflavonoider i tillegg til at det er syrenøytralt og har noen andre gode egenskaper som f.eks jevn tilførsel av C-vitamin over flere time som gjør det bedre enn ren askorbinsyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...