Swafty Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Nei, men det burde være K protein da, eller mest mulig.Bruker du for eks 65M 35K eller mindre vil du ikke ha noe protein når du sovner. Jeg tar 90+, er det K protein? Lenke til kommentar
War Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 TN sin, ja ikke ej-shop sin Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 En kamerat av meg har tenkt seg til Sverige og kjøpe en av disse. Er det noen her som kan gå god for det, eller ikke? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Fulle lagre er fulle lagre, kan ikke overfylle, det er bare gimmick. Det er som å selge sand i sahara, man må pakke inn produktet for å få det atraktivt. Kreatin monohydrat er billigst og fungerer 100% optimalt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Var det svar til meg...? Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jepp, alle disse sortene kreatin dukker opp pga de klarer ikke konkurrere mot rent og billig kreatin. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kjøp dette du Poor Leno Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen som har erfaring med HorsePower? Har gått på Kreatin Monohydrat en stund, men jeg letter etter noe litt kraftigere. Er det stor forskjelle på HP og Monohydrat/creabolic? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det en kjent bivirkning av kreatin at man får kraftigere gangsperr? Jeg tok kreatin et 4 uker for et par år siden, og da gikk jeg med konstant gangsperr(stølhet) i 5 uker minst. Jeg gikk selvsagt lei det og sluttet helt uten å ha merket noe positivt resultat. I går begynte jeg med kreatin igjen, og armer og bryst verker igjen(etter jeg var å trente igår seff). Vanligvis får jeg ikke gangsperr av de samme gamle øvelsene. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvor mange c-vitaminer er det i en sånnen? Er det farlig å drikke 1 om dagen? Digger de.. er helt avhengig Lenke til kommentar
War Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Trur tenna dine ryker da. O:M:A, hvor nøye er du på når du trener? Om det er mer en 3 dager siden blir man størl igjen. Det kan også være at du trener litt hardere pga kreatin og dermed blir størl igjen. Men det skal gi seg etter en uke maks, om du ikke lager store mellomrom igjen. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg kan ikke si at jeg har trent hardere. Og jeg har til og med fått kraftig gangsperr i høyre skulder uten å ha trent skulder siden lørdag. Men jeg har hatt en badminton trening, noe som jeg har 3-4 ganger i uken(har spillt aktivt siden jeg var 7 år). Og badminton er ikke krevende for skulder muskelen(mer korsrygg mage og lår/rumpe). Har også fått kraftig gansperr i nakken fra treningen igår. Dette er ikke normalt. jeg har ikke fått noen kramper enda, men jeg husker at når jeg tok kreatin sist, fikk jeg kramper, noe jeg aldri har fått utenom når jeg går på kreatin. I den perioden fikk jeg det flere ganger i uken, gjerne først i den ene foten og så i den andre. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ZMA fikser kramper, funka for meg iallefall. Kan jo også kjøpe ett av stoffene i ren form isteden for alle 3 da. Det kan være pumpen du kjenner da? Som du misstolker som størl? Det har neppe noe med kreatinen å gjøre om du er mer størl, det går vel nesten ikke an. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kjenner igjn stølhet når jeg har det. Sårhet og ømhet som peaker ettr 48 timer. Ligner litt på følelsen av en strukket muskel. Lenke til kommentar
Zerzk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Hadde planer om å begynne på proteinpulver. Er det da samme hva jeg velger? Er vell egentlig bare å velge det mest populære? Men mitt hovedsaklig spm. er at jeg har planer om å gå på KreAlkalin samtidig. Vil disse ha samme effekt? Altså ene produktet er ikke vits? Eller vil de fungere utmerket sammen? Er jo ivrig på å få fylt proteinkvota for dagen opp, 2g*kroppsvekt. Dette er vanskelig uten tilskudd og vil gjerne ha KreAlkalin og. Så ? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Hvorfor ikke vanlig kreatin? Halve prisen? (kreatin monohydrat i kapsler er det ikke noe galt med, den myrev selger inneholder CreaPure og vil ha samme effekt ved samme dosering som pulver) Kre-Alkalyn binder ikke vann i muskulaturen på samme måte som standard kreatin monohydrat Er bare bullshit man må skrive for å selge sand i sahara / pga vanlig ren kreatin fungerer så bra. Grunnen til at de kan skrive dette er at det er så lite kreatin i Kre-Alkalyn at lagrene ikke blir fulle /overdosering blir vanskelig og dermed har de et salgstriks. Noen blir også kvalme osv av kreatin, her er løsningen å dele opp dosen i3 utover dagen osv, det slenger også Kre-Alkalyn seg på og sier at man ikke blir det. Igjen pga det er så lite kreatin. Det er kun tilsatt basisk aske, og argumentene er like teit som : Nytt proteinpulver til salgs, mengen protein er halvert men det er tilsatt 1g basisk aske så det har 33% mer effekt! ( not ) Det er ikke selve virkningen av produktet det er noe galt med, man kan bare øke dosen så har man samme effekt som vanlig kreatin, litt dyrere , men det er usannhetene de må ut med for å selge og trikset her er å sverte kreatin uten disse magiske formlene ( så teoretisk betaler man mer for ingenting ) Når det kommer til protein så er vel erteprotein den billigste løsningen for deg. Myo-shop har foressten forfallt, han solgte seg ut av TN for å selge det som markedet etterlyser, folk vil jo bli lurt. Så isteden for å selge kun det som fungerer så ville han starte sitt eget for å selge det folk ville ha, han har aldri hatt mer penger en nå : ) Myrevolution (er ikke myo-shop) kunne for eks ha solgt v12 /no-explode osv for dette trur folk er bra og han kunne ha tjene masse penger, men han nekter å ta det inn da han vet at det ikke fungerer. Dette medfører tap av penger og det står det respekt av at yrkesstoltheten og sannheten står sterkest i en bedrift. Endret 12. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvorfor ikke vanlig kreatin? Halve prisen? (kreatin monohydrat i kapsler er det ikke noe galt med, den myrev selger inneholder CreaPure og vil ha samme effekt ved samme dosering som pulver) Kre-Alkalyn binder ikke vann i muskulaturen på samme måte som standard kreatin monohydrat Er bare bullshit man må skrive for å selge sand i sahara / pga vanlig ren kreatin fungerer så bra. Grunnen til at de kan skrive dette er at det er så lite kreatin i Kre-Alkalyn at lagrene ikke blir fulle /overdosering blir vanskelig og dermed har de et salgstriks. Noen blir også kvalme osv av kreatin, her er løsningen å dele opp dosen i3 utover dagen osv, det slenger også Kre-Alkalyn seg på og sier at man ikke blir det. Igjen pga det er så lite kreatin. Det er kun tilsatt basisk aske, og argumentene er like teit som : Nytt proteinpulver til salgs, mengen protein er halvert men det er tilsatt 1g basisk aske så det har 33% mer effekt! ( not ) Det er ikke selve virkningen av produktet det er noe galt med, man kan bare øke dosen så har man samme effekt som vanlig kreatin, litt dyrere , men det er usannhetene de må ut med for å selge og trikset her er å sverte kreatin uten disse magiske formlene ( så teoretisk betaler man mer for ingenting ) Når det kommer til protein så er vel erteprotein den billigste løsningen for deg. Myo-shop har foressten forfallt, han solgte seg ut av TN for å selge det som markedet etterlyser, folk vil jo bli lurt. Så isteden for å selge kun det som fungerer så ville han starte sitt eget for å selge det folk ville ha, han har aldri hatt mer penger en nå : ) Myrevolution (er ikke myo-shop) kunne for eks ha solgt v12 /no-explode osv for dette trur folk er bra og han kunne ha tjene masse penger, men han nekter å ta det inn da han vet at det ikke fungerer. Dette medfører tap av penger og det står det respekt av at yrkesstoltheten og sannheten står sterkest i en bedrift. War... Myrevolution selger og Kre-alkalyn: http://www.myrevolution.no/produkt/krea-k-...nkapsler/40/50/ Både Myo og Myrevolution driver butikk først og fremst av en grunn - å tjene penger. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) (kreatin monohydrat i kapsler er det ikke noe galt med, den myrev selger inneholder CreaPure og vil ha samme effekt ved samme dosering som pulver) De tar den inn pga de kjøper 2good proteinbarer fra samme produsent, billigere å ta inn kreatin i same levering. Det er kreatin av den reneste kvaliteten /creapure Quote fra Fagerli Dette er kreatin monohydrat i kapsler, og det er det jeg selger det som.PVL har i hvert fall aldri hevdet at vanlig kreatin brytes ned etter noen få sekunder uten dette buffer-systemet, noe KA har gjort. Han ville neppe tatt inn dette om PVL hadde uttalt at deres buffer var essensiell og uten dette brytes kreatinen ned i løpet av sekunder. Dermed driver han ikke så god butikk som han kunne ha gjort. Konklusjon, produktene fungerer like bra ved lik mengde. Det vi forbrukere ikke liker er ikke produktet, synd å betale mer for ingenting med det er markedsføringen det er noe i vegen med . Kjøp gjærne KA om man finner det på salg, og tar man 5 gram da vil ikke det gi noen forskjell. Da ville jeg kjøpt det billigste pulver/kapsler , men ikke dyrere kapsler pga reklamen. Om den setningen ga mening. Fant Fagerli igjen om vann i kroppen/kreatin/KA Hovedårsaken til mindre vann i kroppen er helt enkelt at doseringen av kreatin er mer hensiktsmessig enn disse 10-20g dosene folk har for vane å ta. 3-5g pr dag er nok for de fleste, og for de som opplever "bivirkninger" av kreatin kan 1-2g 2-3 ganger daglig både minimere dette og gi bedre opptak. Tilfeldigvis det du får i en dosering med slike kapsler, og noe som enkelt kan gjøres ved å bare ta litt mindre av pulveret. __________________ Endret 12. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 kort spm..kan man blande kreatin og proteinpulver på en gang, eller skal det tas hver for seg? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det kan blandes sammen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå