War Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Sir-Andy, erteprotein, ca halv pris og ligger et sted mellom myse og k. Minuset er smaken, det er litt vanskligere å få det til å smake godt men kvaliteten er topp. - Legger man på seg noe synlig med dette? kun 70% av oss får en effekt, dvs 30% har fulle lager fra før. Det er vanlig at man går opp ca 1 kg, det er væske i musklene, du vil se hardere ut. Tar du formye kreatin kan du bli litt pløsete i ansiktet. - Blir man mindre markert? Nei, mer. - Hva skal man gjøre når man har brukt det opp? Fortsette der man kom uten eller må man bruke det hele livet for å ikke gå ned i vekter? Det er kreatin i mat så slutte kan du vel neppe, men fyller du ikke på vil vannet trekke seg ut igjen, gå ned den kilioen med væske men ellers så beholder du massen du fikk. Noen Bivirkninger? Du kan få litt hodepine og du ikke drikker normalt , dvs blir dehydrert. Kreatin er det tilskuddet det er forsket mest på, selv langtidsstudiene viser ingen tegn på noen ting. En kompis av meg brukte det og han er veldig sterk, en annen på treningssenteret sa man fikk "blubben" mage av dette når man var ferdig med det De vet ikke hva de gjør. Husk at kreatinen vil utsette melkesyregrensen litt, så du kan trene litt hardere og dermed få litt bedre resultater. Det er hele poenget, det vil ha null effekt på casual-bolere som trener helt random. Endret 7. juli 2009 av War Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 90+ aka 65-30 som er så populær, 5 kg- de som alltid har ny etikett med random innhold og så mye laktose at en som tåler det blir dårlig , den har jeg 2 -3 kg igjen av. Klarer ikke få det ned. Veit du om noe litt mindre 'random' med et greit blandingsforhold som ikke koster tusen kroner (eller 950, for den saks skyld) for ei bøtte? Pro Blend myse (fra konsentrat og isolat), kasein isolat, eggeprotein isolat Dette har jeg sett folk er storfornøyd med på diverse forumer. Har ikke smakt det selv. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Sir-Andy, erteprotein, ca halv pris og ligger et sted mellom myse og k.Minuset er smaken, det er litt vanskligere å få det til å smake godt men kvaliteten er topp. - Legger man på seg noe synlig med dette? kun 70% av oss får en effekt, dvs 30% har fulle lager fra før. Det er vanlig at man går opp ca 1 kg, det er væske i musklene, du vil se hardere ut. Tar du formye kreatin kan du bli litt pløsete i ansiktet. - Blir man mindre markert? Nei, mer. - Hva skal man gjøre når man har brukt det opp? Fortsette der man kom uten eller må man bruke det hele livet for å ikke gå ned i vekter? Det er kreatin i mat så slutte kan du vel neppe, men fyller du ikke på vil vannet trekke seg ut igjen, gå ned den kilioen med væske men ellers så beholder du massen du fikk. Noen Bivirkninger? Du kan få litt hodepine og du ikke drikker normalt , dvs blir dehydrert. Kreatin er det tilskuddet det er forsket mest på, selv langtidsstudiene viser ingen tegn på noen ting. En kompis av meg brukte det og han er veldig sterk, en annen på treningssenteret sa man fikk "blubben" mage av dette når man var ferdig med det De vet ikke hva de gjør. Husk at kreatinen vil utsette melkesyregrensen litt, så du kan trene litt hardere og dermed få litt bedre resultater. Det er hele poenget, det vil ha null effekt på casual-bolere som trener helt random. okei, takk for svar. Hva er for mye kreatin? hvor mye skal man ta for å ikke bli pløsete i ansiktet? Vil ikke se feit ut i ansiktet Lenke til kommentar
War Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 5g pr dag. 1 tskje. Formye er en tskje oppi hver shake, 20g osv. Folk tyr til piller og sier at man ikke blir pløsete^^ det er jo pga de inneholder 50% mindre kreatin Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kom til å tenke på at hvis man først skal bruke 775 kr på 90+ så kan man jo heller kjøpe pakketilbudet fra Myo hvor det koster 795 per bøtte. 20 kr forskjell. Litt forskjell på innhold(mengde) og kvalitet, men det går vel litt opp i opp tenker jeg...? Hvor lenge ca varer ei bøtte MyoProtein, eller hvor lenge varer f.eks 1 kg av det pulveret, mer eller mindre enn 1 mnd? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Kom til å tenke på at hvis man først skal bruke 775 kr på 90+ så kan man jo heller kjøpe pakketilbudet fra Myo hvor det koster 795 per bøtte. 20 kr forskjell. Litt forskjell på innhold(mengde) og kvalitet, men det går vel litt opp i opp tenker jeg...? Hvor lenge ca varer ei bøtte MyoProtein, eller hvor lenge varer f.eks 1 kg av det pulveret, mer eller mindre enn 1 mnd? Det kommer jo an på hvor mye du kommer til å ta daglig Si at du tar to shaker på 40 gram om dagen, da varer 3kg 37,5 dager. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 5g pr dag. 1 tskje.Formye er en tskje oppi hver shake, 20g osv. Folk tyr til piller og sier at man ikke blir pløsete^^ det er jo pga de inneholder 50% mindre kreatin Leste litt nå og mange plasser sier de man må ha en oppladningsfase med ca. 20g om dagen i en uke, da blir man jo pløsete i forhold til det du sier? Lenke til kommentar
venus_ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noen som kan anbefale et proteinpulver som smaker mindre søtt en M-factor sjokolade? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Noen som kan anbefale et proteinpulver som smaker mindre søtt en M-factor sjokolade? Star Nutrition's Slow Pro-80, eller Triple Pro-85. Selges hos gymgrossisten.com Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Føler meg ganske dum nå. Bestilte denne: http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/180 Vet ikke åssen man åpner den, har ikke prøvd så mye da, men ga opp. Å på pakken står det man skal ta 2-3 tskjer daglig (5g i en tskje) Trenger man ikke noe "Oppladningsfase" på denne? Å åssen åpner man den? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Du må dra opp en sånn flipp under lokket. Du kan ta 3-4 ts om dagen i en ukes tid, og deretter en strøken ts to ganger om dagen. Enkelt og greit Lenke til kommentar
War Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Du kan også ta normal dose og skippe hele oppladningfasen. Da vil du oppnå samme resultat bare ca2 uker senere. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nå har jeg tatt kreatin i 6 dager, 20g per dag og har drukket 4-5 liter vann hver dag. Veide meg etter de 6 dagene, og har bare gått opp 1 kilo.. litt skuffet.. trodde jeg minst skulle gå opp 3 kilo.. funker det ikke på meg? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 1kg på en uke er da mer enn nok. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 1 kg på en uke er jo dritbra? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Dritbra? leste man gikk opp 2-3 kilo fra iform, og mange sier de går opp 5 kg kan ikke si jeg har merket noe på styrken heller egentlig.. Endret 27. juli 2009 av Overdox Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Da er dem nok pløsete i tryne aka formye kreatin. Endret 27. juli 2009 av War Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvor lenge etter oppladningsfasen skal man fortsette bruke kreatin? Tar nå en strøken tskje 2 ganger om dagen Lenke til kommentar
DMN Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Vanlig tid er 1-2 måneder, men dette er for at kreatinproduksjonen i kroppen ikke skal stoppe opp naturlig. Men det har aldri blitt bevist, og kjenner en kar som gikk på kreatin i 1-2 år sammenhengende, og han merka null forskjell fra da han starta og slutta. Opp til deg med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå