Swafty Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Varmer egget jeg, er det farlig? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Det er en egen eggetråd her inne, nei kolesterolet i egg er ikke farlig så lenge du er frisk/sunn og ikke ha for høyt allerede. Dvs spise 10egg har ingen negative sider uten om at du bruker er go del av fettdosen din på mettet fett. Det er jo ikke farlig i seg selv det er bare ikke optimalt. 3 egg ville jeg ikke ha brydd meg noe om. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 finner ikke noen eggetråd :S har søkt Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Takk War, så det er jo egentlig ikke så farlig. Men jeg spiseer heller 4 egg annenhver dag nå Varmer de. Men har et annet spørsmål som noen kan svare på? Er 2 bananer nok etter trening med tanke på å få i seg raske karbohydrater? Tar protein shake også med det. Spiser 1 banan, og setter den andre i shaken. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er du superpirkete er det en formel som baserer seg på hvor mange rep du løfter. På et vanlig prog er det ca kroppsvekten i gram, dvs 80kg / 80 gram ca. 2 bananer er bra nok, det er ikke flytende men ikke langt ifra. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) eller bare investere i noe maltodextrin, jeg betalte 249,- for 2kg på svenskegrensa. ps; kjøp med smak Endret 6. juli 2009 av DMN Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvorfor med smak? Jeg blander maltodextrin i proteinshaken jeg tar rett etter trening. Enkelt og greit! Den jeg bruker nå, er fra MyRevolution - 3kg for 175,- kroner. Blander det sammen med myseisolatpulver og tut og kjør! Lenke til kommentar
War Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ingen bruker rent myse, kun de som går på proteinfabrikken-reklamer Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 PF produkter skyr jeg som ilden... smaker blæh Bruker myseisolat til shakene etter trening, ellers bruker jeg ProZyme eller MyoProtein. Kjøpte mer eller mindre på impuls ON whey isolate 100% gold standard blablabla tidligere i år, og det var så godt på smak at jeg bruker det fortsatt... Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ingen bruker rent myse, kun de som går på proteinfabrikken-reklamer Man kan vel fint bruke myse dersom man har hovedparten av proteininntaket sitt fra kjøtt,fugl,fisk egg og melkeprodukter! Lenke til kommentar
War Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ja, vi vet ad du klarer dette, + en del andre her inne. Men jeg trur at de flste går på en smell med rent myseprotein. Man må vite hva man gjør for å bruke det, de fleste trur at protein er protein og tar en shake etter trening 3 ganger i uka. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 90+ må være et brukbart alternativ da, isolate med 65:33 blanding? Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 90+ må være et brukbart alternativ da, isolate med 65:33 blanding? Jepp Ikke at jeg skjønner hvorfor 90+ er så populært. De boksene jeg bestilte for noen år siden må det ha vært noe galt med, for det smakte helt for j...... gammel sur melk! *Grøss*! Det er vel det eneste pulveret jeg har måtte kaste noen gang. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 90+ aka 65-30 som er så populær, 5 kg- de som alltid har ny etikett med random innhold og så mye laktose at en som tåler det blir dårlig , den har jeg 2 -3 kg igjen av. Klarer ikke få det ned. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvorfor med smak? Fordi den såkalte smakløse jeg kjøpte første gang gjorde meg kvalm etter hver trening, og kompisen min fikk det samme problemet. Synes den smakte fy og faen. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Drikker ikke det alene,må oppi proteinen! Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 90+ aka 65-30 som er så populær, 5 kg- de som alltid har ny etikett med random innhold og så mye laktose at en som tåler det blir dårlig , den har jeg 2 -3 kg igjen av. Klarer ikke få det ned. Veit du om noe litt mindre 'random' med et greit blandingsforhold som ikke koster tusen kroner (eller 950, for den saks skyld) for ei bøtte? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Har noen spørsmål om kreatin monohydrat, er 18 år og ble litt nysjerrig på det i dag. - Legger man på seg noe synlig med dette? - Blir man mindre markert? - Hva skal man gjøre når man har brukt det opp? Fortsette der man kom uten eller må man bruke det hele livet for å ikke gå ned i vekter? - Noen bivirkninger? Vet at man må drikke mye vann. Kreatin gir vel ikke kviser/uren hud? Det fikk jeg ZMA pga hormonpåvirkingene, vil helst ikke gå gjennom det igjen. En kompis av meg brukte det og han er veldig sterk, en annen på treningssenteret sa man fikk "blubben" mage av dette når man var ferdig med det Endret 7. juli 2009 av Overdox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå