different Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som har erfaring med MCT olje ? Det hadde jo vært fordelaktig om jeg kunne kuttet litt fett fra nøtter o.l og heller steke litt olje inn i kjøtt og andre matretter som blir varmebehandlet i pannen min, spesiellt med tanke på H&F konseptet til myorevolution. Forøvrig har jeg 3x1,4kg gainer som sannsynligvis aldri kommer til å bli brukt. Hvis noen er interessert svarer jeg på PM. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei Det er snart på tide å kjøpe nytt proteinpulver Har i hele livet brukt 90+ sjokolade pulveret Men etter å ha lest litt (skumlest) gjennom på forumet har jeg lest mye negativt om dette pulveret? Virket som det var overhypet før? Men uansett, bør jeg holde meg til det? Det er jo veldig billig. Eller ta noe annet? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Om du ikke reagerer på laktoseinnholdet og har brukt det en god stund med resultater ser jeg ingen grunn til å forandre pulver bare pga det nevnes negative ting om det. Alt er individuelt og kroppen din er en bedre fasit på hva du går best på enn oss andre her på forumet. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Eneste grunnen må vel være om man vil ha en annen blanding en mest myse. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Reagerte på pulveret før, ble urolig i magen, men da drakk jeg 80-100g om ganga haha men det var før en i klassen sa kroppen ikke kunne ta opp mer enn 50g protein om ganga, så nå drikker jeg ca 40g om ganga, merker ingenting nå lenger. Tror jeg holder meg til 90+ da Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Han tar feil, men har rett med at det lønner seg å dele opp mengden. Ikke pga opptak men pga mellomrommet mellom opptakene, iallefall med et protein som består a mest myse. Du synnes deg et billig , men husk at det er mye laktose og fett du betaler for. Når du kjøper en 5kg bøtte, regn den som 4kg minimum. eller legg på 20% i prisen når du sammenligner. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Han tar feil, men har rett med at det lønner seg å dele opp mengden.Ikke pga opptak men pga mellomrommet mellom opptakene, iallefall med et protein som består a mest myse. Du synnes deg et billig , men husk at det er mye laktose og fett du betaler for. Når du kjøper en 5kg bøtte, regn den som 4kg minimum. eller legg på 20% i prisen når du sammenligner. Hmm, hva anbefaler du da? Noe som ikke er så dyrt Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Sjekk tilbudet her: http://www.x-life.no/shop/product_info.php?products_id=196 399,- for 2,5kg Har spist noen bøtter av dette pulveret selv, og er veldig fornøyd. De har fri frakt ved ordrer over 500,- , så handle for 101 kroner til så har du gratis frakt. Endret 20. mai 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hei! Jeg veier ca 70kg. Så skal prøve å få i meg 140gram daglig. Går på bulk, med Stronglifts 5x5. Håper noen kan se litt på kostholdet mitt: Obs: Dette er det optimale! Noen ganger er økonomien dårlig, eller jeg får dårlig tid om morgenen osv. så det kan alltid forsvinne et mellomåltid, eller mengde jeg spiser. Frokost: 1-2 posjoner havregryn, eller bacon & egg. Mellomåltid: et par glass melk og frukt. Lunsj: 1-2 posjoner Havregryn, eller brødskiver med peanøttsmør. Mellomåltid: Melk og frukt. Før trening: Egg/bacon, havregryn, brødskiver med peanøttsmør. Middag: Varierer, Masse egg & Bacon. Pasta. Kjøtt/fisk osv. Kveldsmat: Havregryn/brødskiver/havregryn. Drikker ca 1liter melk daglig. Hvor mye protein får jeg sånn ca i meg med dette kostholdet daglig? Så da lurer på hvor mye og hvor ofte jeg burde ta en proteinshake (Prozyme). Ble anbefalt en dose på 40gram etter trening, og en før jeg legger meg på treningsdagene. Og på hviledagene: en dose(40gram) til et av mellomåltidene og en før jeg legger meg. Høres denne planen god ut? Endret 1. juni 2009 av Sebbe Lenke til kommentar
War Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg ville ha delt det opp litt mer en det. Regn kun protein fra kjøtt, melk, egg og fisk og ikke havregryn osv. På treningsdager ta 10g før trening og 30g etter (sammen med karbohydrater) og ellers for alle dager del opp proteinen fra prozyme så alle måltidene får like mye protein i seg. Dvs du trenger mer til mellommåltidet en til fiskemiddagen. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hvor mye protein fra tilskuddet tror du jeg trenger totalt daglig? Og er det lurt med en shake før man legger seg? Endret 1. juni 2009 av Sebbe Lenke til kommentar
War Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Stemmer dette kostholdet så regner jeg med ca 50g. 40g ved trening og 10g til kveldsmaten. ( evt 30g her og 10 til lunchen) Dager uten trening 25g til lunch og 25g til kveldsmaten. Da har du ingen måltider uten protein. Endret 1. juni 2009 av War Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hva med like etter og før treninga da? Tror jeg tar utgangspunkt i 60-70, fordi ofte er det noe som ikke klaffer helt. Endret 1. juni 2009 av Sebbe Lenke til kommentar
War Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hva med like etter og før treninga da? 40g ved trening Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hvorfor regnes ikke protein fra Havregryn? Peanøttsmørr? Takker så mye for hjelp! Endret 2. juni 2009 av Sebbe Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score (PDCAAS) http://en.wikipedia.org/wiki/PDCAAS Nermere 1, desto bedre. (fullverdig protein) Endret 2. juni 2009 av War Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hva med om morgenen? Hörer man skal ha mye protein til frukost spessielt. Men jeg spiser for det meste havregryn da, holder det om jeg drikker et par glass melk da? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 I teorien burde det vært delt på likt over alle måltidene + trening. Er vel ingen grunn til å ha "mye" protein til noe måltid. Om man er redd for at natten skal bli for lang , bruk et tilskudd som ikke har mest myse. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er dette en seriøs side? http://www.proteinbutikken.no/VarevisningD...at=33&grp=2 Og på boksen står det "BULK PACK" Hvorfor står det ikke det på min boks her hjemme? Skal jo være samme protein :S 90+! Lenke til kommentar
War Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Som jeg har skrevet flere ganger før så er etiketten på den bøtten forskjellig hver gang jeg ser den. Alle importørene printer sin egen og endrer til og med innholdet etter hva de synnes ser bra ut, ingen sjekker jo alikevel eller har mulighet til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå