Sitronsaft Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Krollo: Høyde: 177cm Vekt: 72kg Fettfri kroppsmasse: 62kg Fettprosent: ca 15 Alder: 16,5 Tilskudd: Myoprotein, ZMA og tran Trent: ca. 2-3 måneder Lenke til kommentar
Krollo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Damn, vi er eksakt like høye :O Menne vær litt kritisk til protein priser etc, myo er jo veldig DYRT. Har du pengene så seff, bedre enn å bruke de på alkohol etc. Men gå heller for 90+ fra ej-shop eller noe annet av god kvalitet som har normale priser. Mener jeg så et "pakke tilbud" på myoprotein, 12kg som kostet 3800kr. Penger rett i dass spørr du meg . Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Men gå heller for 90+ fra ej-shop eller noe annet av god kvalitet Skal love deg den ikke er av god kvalitet, blir nødt til å kaste min boks, blir rett og slett dårlig av å drikke det. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hm merklig jeg er akkurat ferdig med en 5 kg tønne og har ikke merket noen problemer underveis (ca 60 gram hver dag ) sjokoladesmaken jeg hadde blandet jeg med melk da var den veldig god, i vann er var avskylig :!: Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) ble det noe billigere da? med all melk + pulveret delt på protein under ett. VS Myoprotein + vann Endret 28. april 2009 av War Lenke til kommentar
Krollo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 War, enkelttilfeller som at du ble "dårlig" av 90+ betyr vel ikke at det kan trekkes en konklusjon som: dårlig kvalitet! Er vel heller bare det at du er allergisk mot ett eller annet (laktose)? Så da skal man jo selvfølgelig ikke putte det i seg. Jeg har selv drukket opp 20kg med 90+ nå og har aldri blitt dårlig av det, synes det smaker fortreffelig både i vann og melk. Selv om myrevolution skriker ut GOD KVALITET, HØYKVALITETSPROTEIN så betyr ikke det at deres 50/50 blanding (myse/kasein) er særlig annerledes enn alle de andre der ute. Det beste er nok å gå for et billig merke med god aminosyreprofil, gjerne en mix av myse/whey og kasein. Men for å være helt ærlig, vi vet vel alle at dette ikke er det viktigste bak stor muskelmasse? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå er det ingen hemelighet at det er råvaren som er på etiketten på den 90+, men jeg kan drikke myo og tn protein med melk + havregryn og milkshake hele dagen uten å merke noe og 3-4 shaker ej-90+ så blir jeg dårlig. Sansynligheten for at den bøtta har 20% laktose er meget stor. På spm om hvorfor de jukser med etikettene svarte eieren av ej-shop "alle andre gjør det også" Har også sett samme bøtte med flere forskjellige etiketter med tanke på innhold, noen er tydlig manipulert så alt blir 130% osv. Stoler ikke på det merke i det hele tatt. vi vet vel alle at dette ikke er det viktigste bak stor muskelmasse? Hva? Lenke til kommentar
Krollo Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå er det ingen hemelighet at det er råvaren som er på etiketten på den 90+, men jeg kan drikke myo og tn protein med melk + havregryn og milkshake hele dagen uten å merke noe og 3-4 shaker ej-90+ så blir jeg dårlig.Sansynligheten for at den bøtta har 20% laktose er meget stor. På spm om hvorfor de jukser med etikettene svarte eieren av ej-shop "alle andre gjør det også" Har også sett samme bøtte med flere forskjellige etiketter med tanke på innhold, noen er tydlig manipulert så alt blir 130% osv. Stoler ikke på det merke i det hele tatt. Nå forstår jeg ikke helt hva du mener, utdyp deg litt? vi vet vel alle at dette ikke er det viktigste bak stor muskelmasse? Hva? Det jeg mente var at BOL ER HEMMELIGHETEN BAK MUSKLER! NOT* Men jeg synes du overanalyserer små detaljer. Shake er da ikke essensielt for å bli stor/sterk/rask Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Mener jeg så et "pakke tilbud" på myoprotein, 12kg som kostet 3800kr. Penger rett i dass spørr du meg .Det er 3190,- og gratis frakt, altså 795,- per 3KG. Men gå heller for 90+ fra ej-shop eller noe annet av god kvalitet Skal love deg den ikke er av god kvalitet, blir nødt til å kaste min boks, blir rett og slett dårlig av å drikke det. Jeg ser du bruker verbet "blir" i presens futurum, og du antyder med dette at du ikke har kastet bøtten enda. Send meg pm så kan vi diskutere hvor mye du skal ha for den Men jeg synes du overanalyserer små detaljer. Shake er da ikke essensielt for å bli stor/sterk/raskShake i dette tilfellet betyr altså protein/kcal/næring og jeg kan fortelle deg at både protein og kalorier er MEGET essensielt for å bli stor/sterk/rask. Lenke til kommentar
Krollo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Shake i dette tilfellet er protein/karbs/kreatin etc. Dårlig ordvalg, jeg kunne likegodt sagt kosttilskudds shake da. Protein er jo essensielt, ja. Men det har aldri vært, er ikke, og kommer aldri til å bli essensielt å bruke proteintilskudd for å bli stor/sterk/rask. Shake er ikke eneste kilden til protein vettu. 1 Shake etter trening, resten fra mat. Men dette vet du vel? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det har jo ingenting å si om man får all proteinen sin fra pulver eller fra kylling, det er samme proteinen, eneste forskjellen er at pulveret er billigst. Det er ikke slik at 25% av proteinet skal komme fra tilskudd, om du vil kan ALT være tilskudd. Tror du må se litt nærmere inn på hva proteintilskudd faktisk er. Man trenger ikke ta pulver etter trening, man kan sluke noen egg. Nei, man trenger ikke proteintilskudd for å bygge muskler, men man trenger nok protein, og dette kan man få fra proteintilskudd. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ble det noe billigere da? med all melk + pulveret delt på protein under ett. VS Myoprotein + vann Jeg hadde vel blandet myseprotein med melk det også, elsker melk og drikker gjerne 2 liter hver dag det gir jo 66 gram protein bare i melk + de ekstra kalorioene som kan være greit på en bulk + Jeg bor hjemme, kjøper pulver selv men melk får jeg gratis Lenke til kommentar
War Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 For oss som har flyttet ut så må man regne inn proteintap og evt pris og protein på melk vs vann i totalprisen selv om vi leter etter et billig tilskudd. Noen ganger lønner kvalitetsproteiner i vann seg. Gratis melk ja, det var tider det. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tror jeg tar min gratis melk for gitt. Men hva ble det til med den bøtten War? Lenke til kommentar
War Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Skal jeg betale 150kr for å sende en halvfull laktoseproteinbøtte? Jeg kan evt ta en shake om dagen fra den og se om det hjelper, 1/10 del av daglig inntak. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg skulle jo selvsagt ha betalt deg, men greit, er den halvfull så.. Laktoseproteinbøtte, haha. Forresten, hva ER laktose? I følge wikipedia er det melkesukker, ergo karbohydrat. Stemmer dette? Så det er i alle fall kcal.. ? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen måte å finne ut om man har laktoseintoleranse? Jeg spurte legen, og han foreslo en slags eliminasjonstest, hvor jeg kutter ut alle produkter med laktose i en måned, og så begynner igjen, og ser om det var noen forskjell. Noen annen måte? Er lite keen på å kutte ut melk i en måned... Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Blir du dårlig i magen av melk og mager kesam? Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå