Sitronsaft Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjøpte en boks fra Landlord tror jeg det er, fra Rema 1000. Tror det er et billigmerke. Boksen kostet vel ca. 8kr, og veier 200g. På boksen står det 32g protein/100g om jeg ikke husker helt fiel, i alle fall noe mellom 30-35. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Drikker jeg myoprotein med melk merker jeg ingen ting. Drikker jeg 90+ med vann av det merke jeg kjøpte på ej-shop blir jeg skikkelig dårlig, oppblåst, magesmerter. Kuttet det ut i 2 uker, brukte TN basic med vann , merket ingen ting. Gikk over til resten av 90+ fra ej-shop og ble dårlig igjen. Blir nødt til å kaste resten trur jeg, eller blande det ut 10% pr dag av det. Merket ingen ting på kcaloverskudd med banansmak, men på diett hvor over 50% av kaloriene kommer fra proteinen ble det tilskuddet helt ubrukelig. Lenke til kommentar
Cryogen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kjøpte http://www.myrevolution.no/produkt/myoprotein_750g/27/48/, og begynner å bruke i kveld når jeg trener. Blander med 3+ dl lettmelk, og i følge boksen så skal jeg blande 4 (40g) måle-enheter i 3-4 dl væske - lurer bare på om det stemmer at greia som følger med er 10g? Og hvor sørpete skal væsken bli? Dytter det i meg uansett siden jeg har kjøpt det. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kjøpte en boks fra Landlord tror jeg det er, fra Rema 1000. Tror det er et billigmerke. Boksen kostet vel ca. 8kr, og veier 200g. På boksen står det 32g protein/100g om jeg ikke husker helt fiel, i alle fall noe mellom 30-35. Bosken veier 200 gram men av dette er bare ca 140 gram tunfisk resten er vann derfor er awkward sitt forslag litt mer realistisk selv kom jeg fram til 140x0,3= 42 gram totalt Lenke til kommentar
War Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Cryogen, det på boksen er et forslag. Hvilken målsetting har du med evt trening osv? Opp/ned i vekt? Man finner et tall ut ifra målsettingen, regner ut protein i kosten, mangler det noe ta resten fra tilskuddet. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 selv kom jeg fram til 140x0,3= 42 gram totalt Kan sikkert stemme ja Men er fremdeles en del da, samme som ca. 5 måleskjeer myoprotein. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg får ingen effekt av kreatin, og har pga jeg i tillegg er litt redd for bieffekter og slikt sluttet med dette. Vurderer å begynne med ZMA. Det er ganske billig, og skal visstnok gi ekstreme resultater. Slik jeg ser det burde det gi mye bedre resultater enn kreatin, ettersom testosteron-nivåene økes naturlig og man får bedre søvn (bedre restitusjon) og slikt. Så på denne, noen som har en formening? Virker som dette er litt som kreatin eller karbohydratpulver, at kvaliteten på de forskjellige produktene og produsentene ikke varierer så veldig, og at jeg egentlig kan velge og vrake etter pris. Dette her koster 100,- i måneden, noe jeg ser på som en ok pris. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 I et studie viste det seg at de som tok zma hadde 252% styrkeøkning i forhold til de som ikke tok det. det varierer sikkert fra studie til studie, men det er et bra tilskudd. ikke noe magisk formel dog. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Du vil ikke oppleve å øke styrken så drastisk med zma (eller noe annet tilskudd), men det kan være en fordel å få i seg nok sink og magnesium ved mye og tung trening. Jeg kjøper denne zma'en , det er vel den rimeligste jeg har funnet. Endret 13. april 2009 av Freddy K Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Har et par spørsmål. Skal en gainer taes før eller etter trening? Og blir musklene fastere med kreatin, eller blir de til slappe pølser? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Gainer kan tas når som helst, kanskje greit etter trening mens luket er oppe. Jeg blir bløtere av kreatin hvertfall. Kre Alkalyn så blir du ikke bløt. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Går det ann og sette 1 boks tunfisk oppi proteinshaken? Eller vil det være umulig å få ned? Det ville jo vært den ultimate proteinen etter treninga.. raskt og enkelt. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg blir bløtere av kreatin hvertfall. Kre Alkalyn så blir du ikke bløt. Eller bare ta halv dose kreatin = Kre Alkalyn = penger spart. Lenke til kommentar
different Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Går det ann og sette 1 boks tunfisk oppi proteinshaken? Eller vil det være umulig å få ned? Det ville jo vært den ultimate proteinen etter treninga.. raskt og enkelt. Hvis du putter det i en mikser, men det smaker heilt sikkert forjævlig. Og hvorfor er dette bedre enn vanlig høykvalitets pulver? Fisken er jo prosessert evig mye, noe som bidrar til dårligere kvalitet. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 I et studie viste det seg at de som tok zma hadde 252% styrkeøkning i forhold til de som ikke tok det. det varierer sikkert fra studie til studie, men det er et bra tilskudd. ikke noe magisk formel dog. Høres veldig bra ut. Har forresten bestilt den ZMA'en som jeg linke til, spent å se om det gir resultater. Synes btw nivåene av både zink, magnesium og vitamin B6 var skyhøye i det jeg kjøpte i forhold til TN sitt ZMAgenin. For de som ikke gidder å besøke sidene kan jeg jo oppgi verdiene her: Kost1 sitt PVL Anabolic ZMA / TN sitt ZMAgenin: Innhold pr. kapsel: Vitamin B6 3.5mg / 1mg Magnesium 150mg / 42,5mg Sink 10mg / 3mg Kost1 anbefaler også 3 kapsler hver dag og TN anbefaler 4, men nivåene for Kost1 sitt er fremdeles mye høyere. Ved verdiene for Anabolic ZMA fra Kost1, hvor mange kapsler bør jeg ta hver dag? Går det ann og sette 1 boks tunfisk oppi proteinshaken? Eller vil det være umulig å få ned? Det ville jo vært den ultimate proteinen etter treninga.. raskt og enkelt. Ikke ha blender-diskusjon her, ta det i sportsdrinktråden Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Du kan ta 2-3 kapsler daglig av den du har kjøpt 2 kapsler som en basis, og 3 kapsler dersom du har vært veldig aktiv / og eller spist lite. TN sin er grisedyr ja... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tror TN overpriser produktene sine kraftig. Greit nok at de tilbyr kvalitet, men får da være grenser... VI er vanlige dødelige ffs, noen av oss uten særlig stor lønn! Forresten, siden alle mine kjøp overvåkes av min mor måtte jeg isted fortelle hva jeg hadde kjøpt, og med en gang jeg nevnte "øker nivåene av testosteron" hoppet hun i taket og ropte "BOL! BOL!" og jeg fikk vite at hun ikke ville godta noe slikt. Fortalte henne at det ikke var noe testosteron jeg tok, men magnesium, sink og vitamin B6 som skulle få min NATURLIGE produksjon av testosteron opp, men det hjalp ikke stort.. Så hadde vi en diskusjon hvor hun sier (hun er sykepleier) at "alle" legene på jobb sier at det eneste som hjelper av alt i havet av kosttilskudd er omega-3, og at ingenting annet er bevist. Jeg spør om jeg skal vise henne en test av ZMA og effekten av dette, men det ville hun ikke ha noe av... Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hehe, herlige foreldre Du kan vise henne at multivitaminene hennes inneholder akkurat det samme. Til neste gang er det kanskje bedre at du kjøper norske produkter, som ikke ser så hardcore ut Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Betaler ikke 3x prisen for noe som ikke ser hardcore ut Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ett par innlegg over linket jeg til denne, som er rimeligere enn den du har kjøpt http://www.x-life.no/shop/index.php?cPath=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå