LowBalls Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Skal til Sverige til helga, tenkte å dra med meg enten No-Explode, V12 eller Nano vapor. Hva kan dere anbefale? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ingen. Sjansen for at de inneholder prohormoner er stor. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vel, jeg stoler på at Sverige ikke tillater doping i produktene sine Noen som vil dele sin erfaring med produktene? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Sverige er slakkere på det, og produktene du nevner er importerte. Hvis du ser på innholdsfortegnelsen på Nano Vapor så står det NaNo Vapor Proprietary Blend, og det kan være hva som helst. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du vet jo at no-explode ikke har noe med muskelbygging å gjøre, det inneholder nitrogen så du får en kunstig pump, kan like godt løfte 5kg 30 ganger og få det samme. V12 er en blanding av sukker og kreatin, i mine øyne betyr det at det er en dyr kreatin pga det er tilsatt billig karbohydrat. Men føles det ut som produktet fungerer så trur vel nok mennesker at det fungerer, blir penger i kassa av slikt. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Så nettopp et tilbud på TN.no https://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=963 Noen som har prøvd dette? Er det så bra som de skal ha det til? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Det er bra pga det er laget av Creapure som tester produktet med flere tester en påkrevd ( egen post om det litt lengre bak i tråden ) d-pinitol eller ikke har ikke store betydningen. Tar man kreatinet alene, ja. Ellers kan man bare ta kreatinet med et måltid/karbohydrat så får man samme egenskaper som med d-pinitol. Men selve kreatinen er den reneste, og med d-pinitol går det for å være det "beste" man får tak i. ------------------------------------------ Klippe fra min post på side 100. AlzChem Trostberg GmbH er en fabrikk som ligger i Tyskland. Den har patent på produksjonen av kreatin som lages under merket CREAPURE og kreatinen er testet i et analyseapparat kalt HPLC. Dette apperatet bruker også andre for å teste sine kreatin men CREAPURE tester også for urenheter (ustabiltet i produksjonen) og biprodukter der av kreatinin som i seg selv er et biprodukt av kreatinproduksjonen, samme med dicyandiamide og dihydrotriazine. Så med CREAPURE får man en garanti på at kreatinen er helt ren og ikke inneholder urenheter , bruker dårlige råvarer eller har ufullstendige reaksjoner i produksjonen. Andre merker KAN være like gode, men somregel får man ingen dokumentasjon på det , kun en HPLC analyse som har en feilmargin på 4%. Det er derfor Myrevolution og TN kun bruker denne produsenten. Endret 19. mars 2009 av War Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg fikk en link av en venn, hvor det står at man ikke trenger mer enn ca. 1 g protein per kilo kroppsmasse hver dag, selv for folk som trener hardt for å øke i muskelmasse, kanskje litt mer enn 1g. Var blant annet en amerikaner som hadde testet, og fikk bedre resultater av mindre proteininntak enn han hadde hatt tidligere. Men, i min naturfagsbok står det at folk som trener hardt trenger et sted mellom 1,5-2g protein per kilo hver dag, og fra folk her på forumet og andre steder er det 2-2,5g per kilo, og enda mer om man slanker seg. Hvem skal man altså stole på? Om det er slik at man bare trenger 1g per kilo, trenger man i mitt tilfelle (70kg) bare 70g protein hver dag, noe som gjør at jeg ikke trenger å kjøpe proteintilskudd, noe som sparer meg for mye penger. Jeg begynner også etter hvert å sette mer spørsmål til hvem som faktisk gir svarene. Er det mennesker som tjener på at jeg kjøper kosttilskudd? Lommelegen har i alle fall ikke noe å tjene på det. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Var blant annet en amerikaner som hadde testet, og fikk bedre resultater av mindre proteininntak enn han hadde hatt tidligere. Jeg vill tro jo mer proteiner jo bedre, høres helt dumt ut at han fikk dårligere resultater av for mye protein. Om det begynner å lukte svovel av urinen, bør man slappe av litt med proteininntaket. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Jeg har gitt dette spørsmålet videre til Lommelegens treningsekspert, Stig Berthelsen Hvem skal man altså stole på? Sansynligvis har han ikke sett en bøtte protein en gang, og hvem er hans ekspertpanel? Olympiatoppen? Det sier seg selv. Når det gjelder overskuddet av proteiner vil noe forbrennes, og en del vil også omdannes til fett. Han vet ikke en gang hva han snakker om, dette er jo avhengig av det totale kcal mengden , overskudd/underskudd og siden det blir glukose kan man ikke si at det var proteinet som "ble til fett" overskuddet kunne like godt ha kommet fra alt annet. Det er ikke en gang verdt å lese igjennom svaret hans. Endret 22. mars 2009 av War Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg tenkte det samme egentlig, men er på en måte for de fleste kilder. Alle KAN jo ha rett. Hva med amerikaneren? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ingen relevante treff på Google så vidt jeg ser. Tydeligvis ikke så kjent som lommelegen skal ha han til Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg vet at Thibadeau eller Poliquin har skrevet noe i en artikkel på T-Nation om at de oppnådde bedre resultater med klienter etter å ha gått gjennom kostholdet deres og kuttet ned noe på proteininntaket. Men den saken dreide seg om deffing/vektnedgang, og da sier det seg selv at for mye proteiner kan bidra til at man får i seg for mange kcal like lett som alt annet. Lenke til kommentar
Cryogen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Leter etter et kosttilskudd som er rimelig og uten masse dritt, veier 60kg på 171cm og skal begynne å løfte vekter. Kostholdet er forandret, allerede begynt å trene smått (for det meste for å ha riktig teknikk) men har problemer med å få i meg nok proteiner. Trener for styrke, men digg om jeg kunne fått litt vekt. Er det noen klare anbefalinger? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kosttilskudd er til for der kostholdet ikke strekker seg til. Du skriver at du mangler proteiner, så da regner jeg med at du er ute etter proteinpulver. 90+ er billig og har en ok blanding med Myse/Kasein. Om du vill ut med litt ekstra for bedre blanding så har MyRevolution og TN kvalitetsprotein med 50/50 kasein/myse. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kan virkelig anbefale Animal M Stak og Supercharge. Har hatt det i ca 1 uke nå, allerede merka økning i styrke, rent kropp har det ikke kommet noe enda, men er vel litt for tidlig for det. Anbefales! Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som vet om kasein protein er kreftfremkallende. Kom over en side (ikke anelse om den er troverdig) som sa følgende: The Cancer Casein Connection In fact, the connection between casein and cancer was so profound that the scientists could literally turn cancer growth on and off in the laboratory animals, like a light switch, simply by altering the level of casein protein in their diets. Interestingly, they also found that feeding the animals the same levels of plant based protein (gluten and soy) did not at all promote cancer growth. link: http://www.ezhealthydiet.com/casein-protein.html Lenke til kommentar
War Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Her gjelder vel det samme som man allerede vet. Proteinretensjonen var langt bedre i forsøkspersonene som drakk et glass vanlig skummet melk enn de som fikk et soyaproteintilskudd med identisk næringsinnhold. Så menneskets kropp vokser bedre på melkeprotein en planteprotein og dermed vil man få samme resultater i det forsøket over. Det er snakk om en ondartet svults man allerede har, om man dauer om 2 mnd så ligger man vel på sykehuset. Svults henter næring fra kroppen, på samme måte som muskelen så virker ganske logisk.Men man kan ikke si at det er kreftfremkallende i seg selv. Først må man ha kreften. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk...t.aspx?plid=444 Noen formeninger om dette proteinet? Er Optimum Nutrition et bra merke som er til å stole på? sikter til War's kritisering av PF produkter før. Endret 26. mars 2009 av *@lex* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå