mariusb Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Jass. Skulle ut å jogge runden min idag, skulle bare overføre de nyeste sangene over til iPod'en min(30gb, ca helt ny) Plugga ledningen i pc'en og iPod'en, den vanlige "Ikke koble fra." meldingen kommer opp på iPod skjermen. Så får jeg en melding nede i hjørnet av pc skjermen at windows ikke kjente igjen usb-enhet. Jeg prøvde å ta ut ledningen å putte den i en annen inngang, uten hell. Noen jeg også la merke til var at skjermen på iPod'en hadde 'fryst' seg så det sto "Ikke koble fra." enda. Prøvde å avinstallere og reinstallere ipod cd'n som fulgte med, uten hell igjen. Nå fungerer ikke noen av 'tastene' på iPod'en og jeg får den ikke på eller av. Noen som har erfart det samme? Vet ikke om det er iPod'en / iPod ledningen eller Pc'n det er noe galt med. På forhånd takk edit: glemte å legge til at ipod skjermen har hatt den "Ikke koble fra." meldingen i 2-3 timer nå. edit2: jeg søkte på forumet(hw sitt ja) å fant ut at flere hadde hatt samme problem, var bare å restarte den. så takk til hw.no/forum . Ja, skal bli flinkere å søke til neste gang:) Endret 7. august 2006 av mariusb Lenke til kommentar
Homer_ Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Prøvd å restarte iPoden? Da holder du inne meny knappen og den hvite knappen i midten. Hold den inne til du ser skjermen blir svart. Da skal det komme et blått Apple ikon opp på skjermen din. Les litt i manualen også du:) Prøv dette, det burde funke. Men resten av de problemene der vet jeg ikke om. Endret 7. august 2006 av Homer_ Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Så fint at du fikk fikset det da! Endret 7. august 2006 av jlona Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Dytt "Hold" frem og tilbake to ganger. Trykk så samtidig på Menu og Knappen i midten og hold de inne i minst seks sekunder. Så skal den resette seg. Dette må jeg gjøre flere ganger om dagen, jeg jobber i en elektronikkbutikk. Masse kunder som har problemer med iPod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå