sirtommen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 I dag (og ut denne uken) har jeg fagprøve i IKT... Ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 lykke til håper du består Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 :O Jeg har min neste uke! Lykke til! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Good luck, mate! May zeh force be with you! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er få, eller nesten ingen som ikke består i IKT-Drifsfaget Har sett 1 eller 2 i år. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er få, eller nesten ingen som ikke består i IKT-Drifsfaget Har sett 1 eller 2 i år. 6627124[/snapback] Takk for den hyggelige oppmuntringen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 De som ikke består, har som oftes hatt problemer tidligere, eller VK2 elever som går Alternativ Opplæring (2 år i skole istedet for 2 år i bedrift). Lykke til, tenkt på fagprøven som vanlig arbeid, så går det helt fint Det er også lov å spørre om hjelp! Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 De tre lærlingene som har gått her før, har fått meget godt bestått på fagprøven. Og jeg har fått minst like god opplæring som de andre lærlingene Håper ting går bra. Får bare lese litt ekstra mye på teorien nå denne uka, så håper jeg alt går i orden Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Som sagt så er fagprøven lite teoretisk. Det er som regel ting du har gjort mange ganger før og er godt kjent med. Prøvenemden som dømmer prøver har ofte mindre peiling enn deg, bare så du er klar over det. De se på hvordan du jobber, hvor strukturert du er, å om du klarte oppgaven. Du må også huske å få med deg hver minste detalj på papir. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 I dag (og ut denne uken) har jeg fagprøve i IKT... Ønsk meg lykke til 6626453[/snapback] Hvilken oppgave fikk du, forresten? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Skulle sette opp en server, en klient pc og en printer. Serveren skulle ha webområde (IIS) og dataområde. Et felles og et privat. Den skulle være printserver for en nettverksprinter. Tja.. det var litt av oppgaven =) Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ikke sånn voldsomt vanskelig altså? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg hadde fagprøva mi i IKT i juni, bestod Meget bestått.. Så det er ikke så ille. Lykke til, detta går bra! Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Ikke sånn voldsomt vanskelig altså? 6639863[/snapback] Det er alt for enkelt Er ferdig jeg nå... Har skrevet 19 sider med dokumentasjon og rapport. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Missy TommeN: Hvordan gikk fagprøven? Jeg fikk oppgaven for to timer siden, og sitter å skriver planleggingsdelen nå. Krysser fingrene for meg selv Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Lykke til Intimvask! Jeg bestod Meget Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg bestod! *hoppe i taket* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå