tnic Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Uansett hvor banalt dette kan virke så har jeg et problem med en fil jeg ikke klarer å slette. Feilmeldingen jeg får lyder følgende: Kan ikke slette fil: Det angitte filnavnet er ugyldig eller for langt. Angi et annet filnavn. Har prøvd det meste, men pcen lar meg ikke få røre denne filen. Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 prøv å skifte navn på filen, da... :wink: Lenke til kommentar
HAL2002 Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Har vært borti noe lignende en gang. Jeg kunne ikke høyreklikke og velge slett, men hvis jeg merket filen og trykte på Delete knappen på tastaturet funket det. En annen ting du kan prøve er å sette filen i Quarantine i virusprogrammet og derretter slette den fra quarantine. Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Du kan også prøve å slette fra ms dos ledetekst. Burde fungere der. Hvis ikke så må du åpne opp nero, og slette filen der. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 hadde tatt opp et lignende problem selv engang.. da var det ikke bare en fil men ca. 5 millioner :razz: eneste som hjalp da var format :sad: men i ditt tilfelle tror jeg ikke det er nødvendig da... prøv med antivirusprog du, norton funker finfint til slikt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå