Sjark Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 har en bot som kan ranke for meg, men ikkje phpnoge på windows cmd 6719895[/snapback] Den botten heter Kamel-Boten og er skrevet i C++ tror jeg, eller var det VB husker ikke, men ivertfall tror jeg ikke den fungerer lengre, eller gjør den? Lenke til kommentar
Alek_901 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 jeg hadde en bot som bare logga seg av når anti boten kom opp ganske enkelt men fungerte max 1time og det var av samme type som den boten som skreiv inn den gamle anti-boten Lenke til kommentar
wilai Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) har en bot som kan ranke for meg, men ikkje phpnoge på windows cmd 6719895[/snapback] Den botten heter Kamel-Boten og er skrevet i C++ tror jeg, eller var det VB husker ikke, men ivertfall tror jeg ikke den fungerer lengre, eller gjør den? 6720652[/snapback] den fungere forsatt, var Boss elle Legendarisk Gudfar før eg tok russisk rullet Edit: sorry testa det idag og det er fucka!! Endret 22. august 2006 av wilai Lenke til kommentar
Alek_901 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 beklagerDe er nok ugyldige Se selv 6719838[/snapback] Bildene virker bare når anti-boten er i gang så de virker bare av og til men det er altid de bildene Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Tja, trur det skal være lett å knekke den antiboten i VB. Men ikke faen om jeg gidder. Har alt laget en, til den gamle antiboten, og det holder i hauger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå