SupremeX Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Aviser! Rull sammen et Verdens Gang f.eks, så har du verdens beste flue-splatter. Selv bruker jeg Radar. Endret 8. august 2006 av SupremeX Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Bruk luftpistol, funker ypperlig her. Det blir bare litt merker på veggen.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 En simpel sak å bli kvitt fluene. Bare gjør følgende: * Smør litt honning (honning trekker også til seg andre flyvende insekter og er derfor å anbefale om du vil dem alle til livs) rundt rektum. * Legg deg ned i rommet med størst ansamling av insekter, og vent. * Når du kjenner det kavler noe i bakenden din, så kniper du igjen alt du kan. Vips, så er et insekt vekk. Så er det bare å gjenta prosessen. Happy hunting. 6634829[/snapback] Hahahah, I lol'ed Lenke til kommentar
esa Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ikke noe vits i å sitte på forumet her i flere timer og whine over fluene hvis du ikke engang gidder å reise deg. Anbefaler forresten en slik elektrisk fluesmekker som ble foreslått her tidligere, artige greier 6632190[/snapback] eg hadde en elektrisk fluesmekker en gong, men har gjort det om til en stungun esa Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 That whole thing can be cured with a flamethrower Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 En simpel sak å bli kvitt fluene. Bare gjør følgende: * Smør litt honning (honning trekker også til seg andre flyvende insekter og er derfor å anbefale om du vil dem alle til livs) rundt rektum. * Legg deg ned i rommet med størst ansamling av insekter, og vent. * Når du kjenner det kavler noe i bakenden din, så kniper du igjen alt du kan. Vips, så er et insekt vekk. Så er det bare å gjenta prosessen. Happy hunting. 6634829[/snapback] Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Fluer tåler ikke så mye, er å anbefale å klaske lett med avisen på de. Slipper stygge flekker på vindu og PC-skjerm, og de dør med en gang. (Ja, jeg har smekket en flue da den satte seg på skjermen . Skikkelig flekk ). Endret 8. august 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Hehe, virker som fluer liker sjokomelk En 10 tals småfluer som lå og fløt og 2 store vanlige da jeg bringer glasset opp til en grundig vask i oppvaskmaskina i dag Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Pleier å ta fluene med støvsugern jeg, det funker fint Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 lukk igjenn alle vinduer, skru opp ovnene og ta på datamaskinen og andre varmeproduserende elektriske artikler. Så er det bare å vente til de dør av varmen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 lukk igjenn alle vinduer, skru opp ovnene og ta på datamaskinen og andre varmeproduserende elektriske artikler. Så er det bare å vente til de dør av varmen 6639522[/snapback] Eventuelt deg selv. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hvis du har et fat med noen matrester på pulten din, er du doomed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå