nree Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hmm, fant ut at om man har et glass med brus stående drukner fluene sakte oppi brusen Altså, de tiltrekker seg av lukten, må undersøke nærmere og vips, så er de oppi brusen og ligger å svømmer i 3 minutter før de dør sakte Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Alle sammen, prøv og åpne noen vinduer i huset deres, som SJELDEN blir åpna. Gjorde det med et vindu her igår, tror det satt ca. 20-30 fluer der. Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Vist jeg åpner vinduene på rommet mitt kommer det katter, rotter, edderkopper og det som verre er inn på rommet mitt.. Men takk for tilbudet Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Du kan jo prøve på noe slikt som de viser her: Fluefly Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Fluer skyr lukten av tomatplanter, ta og sett en plante i vinduskarmen. Har gjort dette selv. Så er du selvforsynt med tomater resten av året også (Ambefaler cherrytomat *nammenam*) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Du kan jo prøve på noe slikt som de viser her: Fluefly 6627841[/snapback] Det der såvildt morro ut! :!: Må nesten testes neste gang jeg drar på hytten om vi faktisk skaffer oss fryser der da (Nettopp fått strøm der oppe) Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Du får kjøpt Flue-strips på Jernia til 99,-! Er det mest effektive mot fluer! Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 fyr opp en cigar og pust på fluene. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Her i huset har vi giftskål på kjøkkenet og fluepapir liggendes på kjøkkenbenken Mye fluer da Men nå er det få igjen etter "utryddelsen" Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hvis du røyker er det bare å åpne vinduet og røyke ett par sigg tett etter hverandre så stikker fluene av fordi fluer og andre irriterende flyvende insekter som f.eks mygg liker absolutt ikke røyk. Hvis du ikke røyker er det ganske dyrt å begynne å røyke bare for å få vekk de irriterende fluene, da kan du heller finne noe gammelt avispapir eller noe annet brennbart avfall og tenne på det mens du har vinduet åpent da stikker de nok av. Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Hvis du røyker er det bare å åpne vinduet og røyke ett par sigg tett etter hverandre så stikker fluene av fordi fluer og andre irriterende flyvende insekter som f.eks mygg liker absolutt ikke røyk. Hvis du ikke røyker er det ganske dyrt å begynne å røyke bare for å få vekk de irriterende fluene, da kan du heller finne noe gammelt avispapir eller noe annet brennbart avfall og tenne på det mens du har vinduet åpent da stikker de nok av. 6630331[/snapback] Gidder ikke anstrenge meg så mye, og kan heller ikke lukke opp vinduet.. (Sa jeg ikke hvorfor tidligere!? ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har 5 fluer inne her på soverommet mitt, noen som har noen bra forslag til hvordan jeg kan bli kvitt dem uten å gjøre noe selv? Skal heller ikke koste penger, altså.. jeg gidder ikke løpe etter fluene og heller ikke kjøpe flueboks eller noe sånt.. 6625873[/snapback] Vask deg. Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Jeg vasker meg hver eneste dag.. Noe mer du lurte på? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ikke noe vits i å sitte på forumet her i flere timer og whine over fluene hvis du ikke engang gidder å reise deg. Anbefaler forresten en slik elektrisk fluesmekker som ble foreslått her tidligere, artige greier Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Slukk lyset på rommet ditt og åpne døra, så har du lyset i gangen på eller det rommet du har vedsiden av. Da flyr dem ut etterhvert skal du se..., gjør hvertfall det på meg, det er en hel sværm av insekter i gangen her nå. ^_____^ *lukke døra å legge seg* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg vasker meg hver eneste dag..Noe mer du lurte på? 6631762[/snapback] Bruker du såpe? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det med fluer og fryseren skal testes ut så fort jeg ser, og klarer å fange en flue. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Pleier bare å ta dem med støvsugeren jeg... Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Jeg vasker meg hver eneste dag..Noe mer du lurte på? 6631762[/snapback] Bruker du såpe? 6632285[/snapback] Er det noe vits uten!? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 En simpel sak å bli kvitt fluene. Bare gjør følgende: * Smør litt honning (honning trekker også til seg andre flyvende insekter og er derfor å anbefale om du vil dem alle til livs) rundt rektum. * Legg deg ned i rommet med størst ansamling av insekter, og vent. * Når du kjenner det kavler noe i bakenden din, så kniper du igjen alt du kan. Vips, så er et insekt vekk. Så er det bare å gjenta prosessen. Happy hunting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå