Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

fjerne program fra oppstarten

Anbefalte innlegg

Jeg har formatert en av pcene i huset, det er en pc fra HP og den er levert med ibm rescue and recovery. dette programmet er et man starter før man kommer til windows. om dere forstår hva jeg mener.

jeg har installert windows igjen men når pcen starter kommer den ikke lengre enn til den siden med ibm recue and recovery. og der får jeg feilmeldingen; "NTDLR missing" er det noen mulighet for å fjerne IBM rescue and recovery fra oppstarten?

Trenger Hjelp Snabbt som fan!

Takk, Weebl :)

Endret av weebl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal nok la seg gjøre! Trykk på Startknappen -> "kjør" -> skriv inn "msconfig" og trykk OK -> Gå på "oppstart" og kryss ut haken på det programmet du skal fjerne :thumbup:

6625882[/snapback]

tusen takk for tipset men på grunn av dette programmet kommer jeg meg ikke inn i windows

Lenke til kommentar
Unnskyld, fikk ikke med meg det! Prøv å start i sikkerhetsmodus!

6625963[/snapback]

får ikke starta i sikkerhetsmodus for at dette bildet kommer før boot av os uansett :S kan bare måren ved å slå av pcen når windows loader for å få opp sikkerhetsmodus da.

Lenke til kommentar
får ikke starta i sikkerhetsmodus for at dette bildet kommer før boot av os uansett

Tipper det er en skjult recovery partisjon på hdd'n. Dvs. da er det trolig slik at enten må du få tilgang til den og kjøre en reinstallasjon derfra, eller bytte hdd. Les manual eller kontakt HP-support e.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...