Deadringer Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg disser da samer om jeg har lyst. Er de rasshøl får de da igjen akkurat som alle andre. Hva slagt minoritet de hører til bryr da meg fint lite. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Samer er grei de. Så lenge de ikke slår opp leir i hagen din 6625827[/snapback] Nei, førr fan, her skal eg slå opp lavv'on! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Samer er grei de. Så lenge de ikke slår opp leir i hagen din 6625827[/snapback] Nei, førr fan, her skal eg slå opp lavv'on! 6625836[/snapback] Then I WILL piss on you! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Samer er grei de. Så lenge de ikke slår opp leir i hagen din 6625827[/snapback] Nei, førr fan, her skal eg slå opp lavv'on! 6625836[/snapback] Then I WILL piss on you! 6625878[/snapback] What would MacGyver do? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kanskje noen av dere reagerer på at jeg fleiper med samene, men det gjør ikke jeg! For jeg er ekte halvsame sjøl. (fritt fra hukommelsen). Om du vet hvor det er fra er det stor sjanse for at du befinner deg nord for polarsirkelen. Husker da kartet over Nord-Norge var like stort som Svalbard er nå på værmeldingen, det var tider det! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Litt sameblod i den her karn også Bundy: Midtroms? Hvor? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det er da helt greit å disse samer. Men skal vi være politisk korrekte er jo ikke søringer en etnisk minoritet i Norge. De anser seg ofte som herskere, men de er fortsatt ingen etnisk minoritet. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Samer er GALE folk. Se på ailo gaup f.eks Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Haha det e så teit at alle i sør-norge tror at alle i finnmark er samer. Det er jo bare i karasjok og kautokeino det neste er samer. Er fra Lakselv. D eier Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Beste samen er sjøsamen fra "Svidd Neger" Syk og rå film Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hvor har dere det fra at samer bryr seg om de blir disset(jævlig teit ord btw) av søringer? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg disser da samer om jeg har lyst. Hva slagt minoritet de hører til bryr da meg fint lite. 6625833[/snapback] Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 INTELLIGENT SAME HUSKELAPPSAMISK FORFATTER PAPIRLAPP VENTENDE SAME KØLAPP ØKONOMISK SAME PRISLAPP OBSERVANT SAME MERKELAPP UÆRLIG SAME JUKSELAPP TISSENDE SAME SKVETTLAPP 50- ÅRIG SAME FEMTILAPP SAMEREKTOR OVERLAPP SAMISK KUNSTPRODUKT LAPPVERK SAME SOM BANKES OPP RISLAPP SAMISK BONDE ÅKERLAPP SAMISKE EIENDELER LAPPESAKER SAMISK ØYENLEGE ØYELAPP SAMISK ENGEL SKYLAPP SAMISK PROSTITUERT NUMMERLAPP SAMISK BANKSJEF KASSALAPP SAMISK COCA COLA-LIKER COLAPPS SAMISK LIVRETT LAPSKAUS SAMISK GULVBELEGG LAPPETEPPE SAMISK KOKK GRYTELAPP SAMISK LEGE PLASTERLAPP SAMISK SKREDDER TØYLAPP SAMISK KREDITOR TILGODELAPP TILBAKESTÅENDE SAME MANGELLAPP DØPT SAME NAVNELAPP MOSJONERENDE SAME STREKKLAPP SAMISK BEFAL KRUTTLAPP Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Når vi prater om samer, så kom jeg på historien til kompisen min. Da han jobbet med å kjøre taxi i Oslo så plukket han opp en full same i komplett samedrakt. Kjørte ham rundt en stund. Regninga ble på rundt 3-400 kroner, men det viste seg at samen ikke hadde penger. Men kompisen min skulle få beltet til drakten. Det var et håndlagd belte, med masse metall hengende. Kompisen min syntes det var en grei deal. Så gikk samen ut for å drikke mer. Litt senere kom det tikkendes inn en melding på takstameteret om at det ravet rundt en same i blå kjole som ikke hadde penger og prøvde å ta taxi. LOL PS: Beltet henger fremdeles til pynt i stua hans. Endret 12. september 2006 av cbs77 Lenke til kommentar
Matias Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Hvis det er et ordentlig belte kan det være verdt ganske mye tror jeg. Mamma pleide å lage/selge de før. Endret 12. september 2006 av Matias Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 "Disser" da samer like mye som alle andre, kan da ikke forskjellsbehandle! Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hei. Jeg er ikke noe stor fan av og disse samer. Jeg er ikke en stor fan av og disse raser generelt, men jeg nekter ikke for at det kan være hysterisk morsomt med en god samevits. Kom over denne for en stund siden, fikk en god latter :!: Uttalelse fra Magga:Samene har krav på særbehandlig i følge folkeretten. Den nye Finnmarksloven er et forræderi mot den samiske befolkninga. Alt vi har investert i vårt politiske virke frem til i dag, er forgjeves... Illsint leserinnlegg med svar på Maggas uttalelser:Forræderi mot saman? Unnskyld mæ Magga, men ka i sinnsyke mongoloide satan slags førpliktelsa har den norske stat nån gang hadd for å gje dåkker særbehandling!? E du fette idiot? Dåkker hærje tulling oppe på Finnmarksvidda som nån jævla cowboya og har rasert utmarka uforstyrra i fylla i alle år, helt siden dåkker fikk ERSTATNING nok tell å kjøpe dåkkers første scootera, firehjulinga og helikopter. Det har fan ikke vært en same i Båtsfjord siden middelaldern, og allikavæl skal dåkker eie blåbæra i hagen min? Du vil ikke være så vænnlig å hente tellfart og sykle vannrætt inn i hælvette? Det politiske arbeidet forgjeves? Ka i satan hadde dåkker venta? Trudde dåkker virkelig i de lavpanna skoiltan dåkkers at det va bare å spasere rætt inn i norsk politikk og bynne å bestæmme? Dåkker fikk 130 milliona førr å bygge lekestua i Karasjok, med årntlige møbla og bøker på samisk, men det va ikke godt nok? Må jo ha land også - like stort som Danmark. Mye vil ha mer. Kreve, kreve, kreve! Fy fan, æ spyr. Hadde det vært opp tell mæ så sku dåkker ha fådd det dåkker ber om: Et ti meter høyt høyspentgjærde rundt Kautokeino, Karasjok, Porsanger og øvre Tana. All statsstøtte blei kutta, alle sosiale goda inndratt. Der inne va dåkker herre i eget land, og kunne drikke, innavle, skjære av hverandre hauet, lage samiske fængsel, samiske pænga, samiske klovnekostyma, samisk joike-GrandPrix, og ete reinkjøtt tell det vaks ut klauva og horn. Men da ville æ ikke høre et pip fra hværken han Magga, han Nystø, han Trosten eller nån av de andre degenererte, evneveike, utakknæmlige gnålkukan der inne frem tell dåkker svalt ihjæl. Førr husk på kem som holde liv i dåkker, forbainna samfunnssnyltera! Dra te hælvette! Lenke til kommentar
fompa Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Her er enda en SINT same eller nordlenning... de kan og bruke språket får å si det mildt Endret 12. september 2006 av fompa Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Men da ville æ ikke høre et pip fra hværken han Magga, han Nystø, han Trosten eller nån av de andre degenererte, evneveike, utakknæmlige gnålkukan der inne frem tell dåkker svalt ihjæl. Førr husk på kem som holde liv i dåkker, forbainna samfunnssnyltera! 6849926[/snapback] Er det noe galt med Trosten slekta...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå