Gå til innhold

Ikke disse samer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje noen av dere reagerer på at jeg fleiper med samene, men det gjør ikke jeg! For jeg er ekte halvsame sjøl. (fritt fra hukommelsen).

Om du vet hvor det er fra er det stor sjanse for at du befinner deg nord for polarsirkelen.

Husker da kartet over Nord-Norge var like stort som Svalbard er nå på værmeldingen, det var tider det!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
INTELLIGENT SAME HUSKELAPP

SAMISK FORFATTER PAPIRLAPP

VENTENDE SAME KØLAPP

ØKONOMISK SAME PRISLAPP

OBSERVANT SAME MERKELAPP

UÆRLIG SAME JUKSELAPP

TISSENDE SAME SKVETTLAPP

50- ÅRIG SAME FEMTILAPP

SAMEREKTOR OVERLAPP

SAMISK KUNSTPRODUKT LAPPVERK

SAME SOM BANKES OPP RISLAPP

SAMISK BONDE ÅKERLAPP

SAMISKE EIENDELER LAPPESAKER

SAMISK ØYENLEGE ØYELAPP

SAMISK ENGEL SKYLAPP

SAMISK PROSTITUERT NUMMERLAPP

SAMISK BANKSJEF KASSALAPP

SAMISK COCA COLA-LIKER COLAPPS

SAMISK LIVRETT LAPSKAUS

SAMISK GULVBELEGG LAPPETEPPE

SAMISK KOKK GRYTELAPP

SAMISK LEGE PLASTERLAPP

SAMISK SKREDDER TØYLAPP

SAMISK KREDITOR TILGODELAPP

TILBAKESTÅENDE SAME MANGELLAPP

DØPT SAME NAVNELAPP

MOSJONERENDE SAME STREKKLAPP

SAMISK BEFAL KRUTTLAPP

Lenke til kommentar

Når vi prater om samer, så kom jeg på historien til kompisen min. Da han jobbet med å kjøre taxi i Oslo så plukket han opp en full same i komplett samedrakt. Kjørte ham rundt en stund. Regninga ble på rundt 3-400 kroner, men det viste seg at samen ikke hadde penger. Men kompisen min skulle få beltet til drakten. Det var et håndlagd belte, med masse metall hengende. Kompisen min syntes det var en grei deal. Så gikk samen ut for å drikke mer. Litt senere kom det tikkendes inn en melding på takstameteret om at det ravet rundt en same i blå kjole som ikke hadde penger og prøvde å ta taxi. LOL

PS: Beltet henger fremdeles til pynt i stua hans.

Endret av cbs77
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg er ikke noe stor fan av og disse samer. Jeg er ikke en stor fan av og disse raser generelt, men jeg nekter ikke for at det kan være hysterisk morsomt med en god samevits.

Kom over denne for en stund siden, fikk en god latter :!:

Uttalelse fra Magga:

Samene har krav på særbehandlig i følge folkeretten. Den nye Finnmarksloven er et forræderi mot den samiske befolkninga. Alt vi har investert i vårt politiske virke frem til i dag, er forgjeves...

Illsint leserinnlegg med svar på Maggas uttalelser:

Forræderi mot saman? Unnskyld mæ Magga, men ka i sinnsyke mongoloide satan slags førpliktelsa har den norske stat nån gang hadd for å gje dåkker særbehandling!? E du fette idiot? Dåkker hærje tulling oppe på Finnmarksvidda som nån jævla cowboya og har rasert utmarka uforstyrra i fylla i alle år, helt siden dåkker fikk ERSTATNING nok tell å kjøpe dåkkers første scootera, firehjulinga og helikopter. Det har fan ikke vært en same i Båtsfjord siden middelaldern, og allikavæl skal dåkker eie blåbæra i hagen min? Du vil ikke være så vænnlig å hente tellfart og sykle vannrætt inn i hælvette?

Det politiske arbeidet forgjeves? Ka i satan hadde dåkker venta? Trudde dåkker virkelig i de lavpanna skoiltan dåkkers at det va bare å spasere rætt inn i norsk politikk og bynne å bestæmme? Dåkker fikk 130 milliona førr å bygge lekestua i Karasjok, med årntlige møbla og bøker på samisk, men det va ikke godt nok? Må jo ha land også - like stort som Danmark. Mye vil ha mer. Kreve, kreve, kreve! Fy fan, æ spyr.

Hadde det vært opp tell mæ så sku dåkker ha fådd det dåkker ber om: Et ti meter høyt høyspentgjærde rundt Kautokeino, Karasjok, Porsanger og øvre Tana. All statsstøtte blei kutta, alle sosiale goda inndratt. Der inne va dåkker herre i eget land, og kunne drikke, innavle, skjære av hverandre hauet, lage samiske fængsel, samiske pænga, samiske klovnekostyma, samisk joike-GrandPrix, og ete reinkjøtt tell det vaks ut klauva og horn.

Men da ville æ ikke høre et pip fra hværken han Magga, han Nystø, han Trosten eller nån av de andre degenererte, evneveike, utakknæmlige gnålkukan der inne frem tell dåkker svalt ihjæl. Førr husk på kem som holde liv i dåkker, forbainna samfunnssnyltera!

Dra te hælvette!

:tease:
Lenke til kommentar

Men da ville æ ikke høre et pip fra hværken han Magga, han Nystø, han Trosten eller nån av de andre degenererte, evneveike, utakknæmlige gnålkukan der inne frem tell dåkker svalt ihjæl. Førr husk på kem som holde liv i dåkker, forbainna samfunnssnyltera!

6849926[/snapback]

Er det noe galt med Trosten slekta...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...