saheide Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Skjermen blinker svart når jeg høyreklikker, trykker ctrl-c eller bruker andre hurtigtaster på videofiler (avi. mpg.ol.) Jeg ser dette problemet har vært tatt opp tidligere, men ingen av de postene har hjulpet. Skjermkort: NVIDIA 6600 OS: WinXP SP2 Hadde en gang en mod til WinXP som endret utseendet ganske drastisk. Husker ikke hva det het og har ikke klart å finne det igjen enda. Modden ble avinstallert riktig. Jeg mener det gikk en tid (2-4 uker) etter avinstalleringen av ovennevnte program at problemet begynte. Jeg har oppdatert driveren uten at det hjalp. Noen forslag? EDIT: Tror det mod programmet het noe med "Rocket" eller lignende. Bruker AVG Free og Windows Defender. Ingen av de finner verken virus eller spyware. Endret 7. august 2006 av saheide Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Det eneste rådet fra meg er å formattere. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Hei! Nye skjermkortdrivere kan hjelpe. Men det enkleste er ofte det beste. Formatér og legg inn Windows på nytt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
saheide Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Takk takk. Regna nesten med at formattering var løsningen ja. Er fortsatt åpen for andre løsninger inntil jeg har tatt backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå