Azzido Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg lå i dag på noen svaberg på utsida risør og tok meg noe cola, så glasset framfor meg etterpå og tenkte det kunne bli ett fint motiv... blå glasset med cola i med svaberg i bakgrunn hva syntes dere, og hva kunne eventuelt vært bedre? ganske ny innenfor dette med foto... Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det bilde var faktisk ganske fint på en merkelig måte;D er ikke så inn i fotografering enda selv, så kan ikke si så mye med erfaring:p Men var litt kult!! hehe.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Det var veldig midtstilt, veldig bra bildet ellers.. søk på google etter "rule of thirds" , kanskje gir deg et par ideer Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Prøv å stille motivet meir i det gyldne snitt, det gjer ofte biletet meir spennande. Elles eit fint bilete. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Utrolig bra foto.. Veldig bra farger.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Stili bilde, det skal du ha Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Prøv å stille motivet meir i det gyldne snitt, det gjer ofte biletet meir spennande. Elles eit fint bilete. 6626057[/snapback] Takker for kommentarer syntes selv bilde blei merkelig på en tøff måte... Men ser dere nevner "det gyldne snitt", hva er dette? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Read and weep http://www.fototips.no/index.php?side=komposisjon#gylnesnitt Ikke den mest korrekte forklaringen, men lettfattelig og grei Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Read and weep http://www.fototips.no/index.php?side=komposisjon#gylnesnitt Ikke den mest korrekte forklaringen, men lettfattelig og grei 6626934[/snapback] Takker, mye nyttig lesing her Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg liker bilde som er midtstilte jeg, ikke alle selfølgelig , men dette likte jeg! Fine farger, skarpt og bra generelt. Men det er noe som ligner på en fiskekrok liggende der, den irrterer meg, ligger borte til høyre i bildet. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg likte også bildet veldig godt. Kjempefine farger, slettes ikke verst Også cola da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå