Gå til innhold

nForce ???????

Dag_Rune

Anbefalte innlegg

jeg skal sette sammen en billig pc!

vurderer derfor et nForce-hovedkortkort, men er det virkelig ingen ps/2 kontakter på de hovedkorta....kan ikke si jeg har finni noen enda.....hvis jeg da i så tilfelle skaffer meg usb tast/mus, vil ikke det da skaffe problemer

jeg har hørt om en som fikk problemer når det gjaldt ny-installasjon på en pc.....

Plis svar

skal dette den sammen idag!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser jammen ikke ut som det var ps/2 på det der kortet nei, aldri sett det før, men det var 6 usb porter ? hmm..

Ser på andre nvidia baserte kort også, og dem mangler også ps/2 porter ser det ut som, i alle fall asus sitt.. Merkelig..

Siden jeg ikke har annet enn webcam på usb, så kommer vel jeg til å ta et "ikke nvida" basert kort, og heller handle ett billig geforce kort i tillegg... det kommer jo på omtrent samme prisen tilsammen uansett.

Lenke til kommentar

Quote:

Dag_Rune skrev (2001-12-12 15:06):

en annen ting hvis det i så tilfelle hadde vært uten ps2 så ville det vært et problem for å aktivere usb i Bios'en da man ikke får trykt på "del"....

haha!! :smile:

hvis den ikke har PS/2 står den not på default aktivert USB.... vil man kunne annta...kanskje :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...