Dag_Rune Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 jeg skal sette sammen en billig pc! vurderer derfor et nForce-hovedkortkort, men er det virkelig ingen ps/2 kontakter på de hovedkorta....kan ikke si jeg har finni noen enda.....hvis jeg da i så tilfelle skaffer meg usb tast/mus, vil ikke det da skaffe problemer jeg har hørt om en som fikk problemer når det gjaldt ny-installasjon på en pc..... Plis svar skal dette den sammen idag!!! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Det er da PS/2-hull på alle hovedkort? Jaffal på de som er under en viss alder... Og som ikke er meeeeget sær. (Har enda ikke sett et hovedkort UTEN PS/2 på nettet.) Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 vel....da burde du ta en titt på dette...... det står i hvert fall ikke at det er ps2 på dette kortet..... http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
salvemeum Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Ser jammen ikke ut som det var ps/2 på det der kortet nei, aldri sett det før, men det var 6 usb porter ? hmm.. Ser på andre nvidia baserte kort også, og dem mangler også ps/2 porter ser det ut som, i alle fall asus sitt.. Merkelig.. Siden jeg ikke har annet enn webcam på usb, så kommer vel jeg til å ta et "ikke nvida" basert kort, og heller handle ett billig geforce kort i tillegg... det kommer jo på omtrent samme prisen tilsammen uansett. Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 ringte komplett.no og spurte og de sa det var ps2 på nForce-kortet til MSI men siden det ikke var på lager så bestil jeg dette isteden: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Dag_Rune Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 en annen ting hvis det i så tilfelle hadde vært uten ps2 så ville det vært et problem for å aktivere usb i Bios'en da man ikke får trykt på "del".... haha!! :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 en annen ting jeg lurer på om det er tv ut på det innebygde gf2mx kortet? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Quote: Dag_Rune skrev (2001-12-12 15:06):en annen ting hvis det i så tilfelle hadde vært uten ps2 så ville det vært et problem for å aktivere usb i Bios'en da man ikke får trykt på "del"....haha!! :smile: hvis den ikke har PS/2 står den not på default aktivert USB.... vil man kunne annta...kanskje :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå